![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De journalist van Humo zag de reportage en merkte op hoe Dewinter op een boekenbeurs meer dan normale interesse vertoonde in een stand met nazi-literatuur. Ook wordt in de reportage getoond hoe er een Keltisch kruis in de bureau van Dewinter bij hem thuis staat. Dewinter verklaart er overigens dat het 70-puntenprogramma bewaard blijft voor de toekomst, aangezien het ooit wel nog eens van pas zou kunnen komen.
|
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() Verdomme, over een tijdje terug in Ierland geweest. Staat dat daar vol Keltische kruisen. De Nazi's; daar kom ik nooit meer.
Antwoord op een onozele topic Laatst gewijzigd door Tijl Uilenspiegel : 29 november 2004 om 14:01. |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fantastisch Koriander. Op onze boekenplanken staan werkjes als de Koran en de bijbel naast elkaar- ([size=1]en die knokken niet onderling moet ik toegeven[/size].)
Mein Kampf(saai oubollig boek) een paar rekken lager.Ook de werken van Marx, en wat communistische USSR propaganda zijn aanwezig. Ook vind je boeken zoals "The Devils dictionary" van Ambrose Pierce of De geheime leer van Blavatsky op onze boekenplanken terug. Ben ik nu een Nazi?Of een communist? Of zelfs een duivelsaanbidder? Maar wat ik van jouw literaire meesterwerken hier zie, dan lijkt me Jerommeke of Tits al hoogwaardige en intellectueel uitdagende literatuur voor jou, of staat Piet Piraat op je boekenplank?
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ken je het verschil niet tussen een hakenkruis en een Keltisch kruis misschien. |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar gaan we naartoe, zeg! Wat jullie toch niet allemaal uit jullie duim weten te zuigen! |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Maar eerst de Atlantikwall voltooien.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
is dat kwetsend voor jullie gevoelige allochtoontjes misschien? vieze bruine stink islamiet. Laatst gewijzigd door Mitgard : 29 november 2004 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() bruin apen
|
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Ik zag op een reportage dat Adolf Hitler een broek droeg!Ik draag ook broeken,ben ik nu een nazi?
|
![]() |
![]() |
#14 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als ik opsta srek ik mijn arm.Ben ik nu ook een nazi
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik denk dat 'm just een scheet heeft gelaten. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Wanneer komt iemand eens met een geldig argument tegen het Vlaams Belang. Iedereen ziet tegenwoordig alles zo zwart - wit. Er zijn inderdaad programmapunten die wat ouderwets leuk zijn, maar ze doen toch hun best om wat te innoveren? Dat is toch een blijk van goede wil? Allez, je kan iemand om zijn mening toch niet meteen gaan bestempelen als fascist of neonazist! Komaan! Als je een beetje links bent, ben je toch ook niet meteen een communist? |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Burger
|
![]() ouderwets, bedoel ik, niet leuk !!
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Nee maar het is inderdaad een feit dat men gewoonweg 'springt' op zo'n roddels en pietluttigheden. Dit zegt ook al veel over de anti-blokkers die deze zaken verspreiden. Als men al met dergelijke argumenten moet afkomen *geeuw* Laatst gewijzigd door Davetjen : 29 november 2004 om 21:30. |
|
![]() |