![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Het moet allemaal met enkelband
Enkelband dag 1 Om 08.30u naar het hotel, ongeveer een uur in de cel waar je bijna moet kotsen van de urinegeur. Ik heb altijd gestelt dat ik zo een band die je overal meenemt niet ging dragen. Door de belangen van mij jongste kind heb geen woord kunnen houden. Linkerbeen op de stoel en het is gebeurd. Net zoals de slaven moet ik nu iets dragen dat de liberalen hebben uitgevonden om een zeker openbare dienst te sparen. Gevangenissen is voor hen allemaal geld verlies dat niet In de handel kan gepompt worden. Net zoals met het asiel beleid houden zij in dit opzicht alles tegen. Geen asielzoekers meer waarbij de ene over de grens in verkiezingstaal zegt sluit de grenzen van Europa. En de andere van bij ons en van dezelfde meerderheid in de EU zegt dat het een schande is. Ondertussen ben ik nu gevangen tussen mijn eigen muren. Ik heb dan maar beslist om verder aan mijn archief te werken met inlassingen van een bepaald boek. Hoe durven ze? Met dit boek te lezen stel ik mijn gelijk binnen de inhoud van mijn talrijke mails vast. Waarbij ik mij dag één al afvraag waarom worden die politici niet gestraft ? Terwijl dat ik die het allemaal al “indignado” het allemaal stelde binnen wat voor mij een “vrijheid van mening” was. Waarom krijg ik nu deze straf opgelegd door de “rechterlijke macht” . Magistraten die binnen het rotte België toch beter moeten weten. Waarom hebben die mij veroordeeld en waarom hebben bepaalde advocaten “charlatans” mij niet correct verdedigt? Misschien heeft het te maken met het feit dat een groot deel van de uitvoerende macht van gisteren en die ons land kapot hebben gemaakt nog altijd in dienst zijn? Zelf de vakbonden konden zij uitsluiten. Zij die in 2008 niet tegen de crisis hebben gereageert kunnen bij diezelfde vakbonden niet opnieuw herverkozen worden of wel? Hadden ze toen gezegd sorry wij kunnen niet op straat omdat de oorlogskas leeg is door het gokken en daaruit hun consekwenties hadden genomen met te verdwijnen samen met een zeker Van De Gheluwe dan hadden wij de leden wat anders kunnen doen. Nu is alles kunnen doorgaan met (overal) dezelfde mensen en ongestraft. Het kan niet dat deze mensen ons blijven leiden. Na deze straf is het niet uitgesloten dat ik opnieuw voor “stalking” wordt veroordeeld, aangezien ik zal blijven doorgaan mijn vrije uitingsrecht te gerbuiken. De kwalificatie "Stalking" is iets wat mij altijd blijft verbazen omdat ik altijd heb gehandeld zonder agressie. Ondertussen zal het gemeentebestuur van Blankenberge die in alle leugens tegen mij heeft gehandeld, branden in de hel. Het is opmerkelijk dat er geen enkele is teruggekomen op zijn verklaring dit geeft alleen maar aan met wat voor soort mensen wij vandag in de politiek te maken hebben. Met deze strafuitvoering ben ik pas boos, ik zal mijn strijd en oppositie vreedzaam verder zetten maar vanaf nu kan alleen een kogel mij stoppen in verdere verklaringen. Een klacht van eerroof zal ik altijd aanvaarden en weerleggen. Die kans heeft Patrick Lalou mij in overleg met Blankenberge nooit gegeven. Stalking stel je voor! Net alsof dat op weg naar de verkiezingen alle opposanten zoals N-VA en V.B van de zogezegde “democratistische partijen” zouden worden achtervolgt voor “stalking". Dat is nu duidelijk de prijs van “democratie en gerechtigheid” voor mij. Het ganse met de hoop dat de media meer moed aan de dag legt en stopt te flirten met de politiek die deze ellende voor onze kinderen en ons land heeft gebracht. Als zij samen met het hoger toezicht en de rechterlijke macht hun werk correct hadden gedaan ik beslist geen « stalker » was geworden. Zij zijn de aanklagers. Sorry voor de fouten maar deze hebben met mijn emoties te maken. Enkelband Dag 2 komt er aan Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 15 maart 2012 om 12:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Zit je kort?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ik dacht altijd dat je het over een 'vriend' had ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raak je opgewonden door die enkelband, of begrijp ik iets verkeerd?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je wordt verdacht/bent veroordeeld voor stalking en om dit aan te klagen wil je politici stalken - of wat zeg je nu eigenlijk?
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Mocht je nu al eens open en eerlijk zeggen welk gedrag of feit tot deze straf geleid heeft , dan hadden we mischien een duidelijker beeld van wat er aan de hand is . Ik heb geen enkel zicht op de situatie .
Mischien zou die enkelband wel beter aan een boom in het stadspark vast gemaakt zijn , dan konden we een keer komen kijken . |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Oh zou je misschien kan ik maar laat me en dan ook door deze als waarom zou je niet met waar is lelijk mooi gedaan morgen was gisteren drie maal gekomen om zonder meer minder te bewaren moest weggegooid worden. Oh zou je misschien kan ik maar laat me en dan ook door deze als waarom zou je niet met waar is lelijk mooi gedaan morgen was gisteren drie maal gekomen om zonder meer minder te bewaren moest weggegooid worden. Oh zou je misschien kan ik maar laat me en dan ook door deze als waarom zou je niet met waar is lelijk mooi gedaan morgen was gisteren drie maal gekomen om zonder meer minder te bewaren moest weggegooid worden. Oh zou je misschien kan ik maar laat me en dan ook door deze als waarom zou je niet met waar is lelijk mooi gedaan morgen was gisteren drie maal gekomen om zonder meer minder te bewaren moest weggegooid worden.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 15 maart 2012 om 13:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Wat een geraaskal van raspoutine
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, zo'n bandje, ik heb dat ook nog gehad.
Geniet er van en gedraag u voorbeeldig, want anders zal je snel terug in de urinestank zitten.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben geen homo in Iran.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Zou een tatoeage op het voorhoofd voor sommige misdrijven niet efficienter zijn .
Je zou wel twee keer nadenken voor je iets mispeutert . en bij kindermisbruik mag daar gewoon castratie bijkomen , maar dan wel de hele balzak weg hé , en je afgesneden balzak op je voorhoofd naaien . dan ziet iedereen wat voor gespuis je bent . |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Gelieve uw meerdere aan te spreken met Muhajedin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heel de kwestie komt inderdaad over als een wraakactie van het stadsbestuur in Blankenberge, maar Raspoutine heeft niet de gave om alles duidelijk onder woorden te brengen, zodat het veelal verward overkomt. Eens herlezen alvorens op verzenden te drukken, zou misschien al helpen!! |
|
![]() |
![]() |