![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: TV Kijken , constant herhalingen en het nieuwe boeit mij niet !! | |||
ja , akkoord |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
nee , niet akkoord |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
geen idee |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
interesseert me geen reet |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Euh ..... zeurpiet |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik heb geen TV |
![]() ![]() ![]() |
1 | 50,00% |
Buitengooien |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Niet interessant genoeg |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
betaal TV , ik doe mee |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
FTA TV |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
het zal mij worst wezen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
hallo |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
OMHFS !!!! ![]() |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
hoe zit da' na' ???? |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
pindakaas is lekker |
![]() ![]() ![]() |
1 | 50,00% |
Ik weet het (nog) nie' !! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik gon't zeggen , mer toch gon ik zwijge !! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik weet het , mer ik gon't nie zeggeu !! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 2. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() TV Kijken , constant herhalingen en het nieuwe boeit mij niet , of ben ik de enige hierin ??
Ik ben TV kijken feitelijk beu !! Radio boeit mij zelfs geheel nog minder !! Betaalpakketten via internet of sat hebben natuurlijk geen zin als je geen interesse hebt !! Ik kijk nog wel via YouTube , en sporadisch nog FTA via de Astra @ 28,2°E !! Misschien dat ik ooit weer wel eens terug interesse ga krijgen , maar ja ….
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat weten we dan ook weeral.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Ik kijk al 6 jaar geen tv meer. Alles wat ik wil zien, luisteren en weten staat op het internet.
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() kijk dan niet, en zaag er niet over.
Laatst gewijzigd door Anna List : 9 december 2019 om 14:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Miljaaaar , ik mag zelfs ni'mer kloage , kutmiljaar
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Netflix , e.d. , nee , dank u !!
Ik ga niet betalen voor iets wanneer ik gratis (FTA) via satelliet kan kijken !! Free To Air (FTA)
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 9 december 2019 om 15:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Ik krijg amper de kans om tv te kijken. M'n dochter palmt die in, ziet ook liever kinder youtube-kanalen dan ketnet, ik mag het journaal vooral op m'n smartphone zien via de vrt nu app, als ik de tijd ervoor heb. Want moet werken, het huishouden doen, rusten, surfen, online shoppen, enz, enz. Maar de zondag heb ik nog samen met m'n dochter naar een kinderfilm gezien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pindakaas!
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat doet me denken aan , https://www.youtube.com/watch?v=PB6tbZVbhH4
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() De tv blijft uit, hier staat de radio aan. Als ze iets willen zien, ze hebben een uur schermtijd, dat ze op hun tablet kijken.
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zet uw kijkbuis op de BBC Cookie.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Een paar dagen geleden naar de docu Rewind This! zitten zien.
Soms mis ik ook nog wel eens die VHS-dagen. Filmke gaan huren, kiezen uit wat er nog was, goeie popcorn kopen, nog wa keuvelen, zalig.
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Amai, chapeau dat je dat kan volhouden. Bij ons staat de tv zelfs op terwijl de kleine gewoon aan het spelen is. En ik moet die met iets afleiden, terwijl ik er geen tv mee kan kijken of spelen, omdat ik nog andere zaken heb te doen. Ze heeft geen broers of zussen, he. En de vader is meer af- dan aanwezig (lange uren), niet de autoritaire huisvader maar zelf nog kind type, dus ja... we krijgen mot van het echte kind als we de tv uit zetten.
Laatst gewijzigd door Guinevere : 10 december 2019 om 09:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soms , en af & toe Sony Movies
![]() https://www.freesat.co.uk/tv-guide http://en.satexpat.com/tv/uk/fta https://www.flysat.com/astra28.php
![]() |
![]() |