![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() https://radio1.be/we-leven-niet-opni...re-parallellen
Ik houd me ook vaak bezig met zulke dingen. Ik zie vaak dat er ook gewoon onwaarheden gedeeld worden. Nog voorbeelden: - "Alahu Akbar op de tram" en het bleek een niet-moslim-gek te zijn. - "Alahu akbar in Parijs" en het bleek een gewone brand te zijn Maar niet enkel in die richting! Ik ben geen poco, ik ben realistisch. Het valt me ook op in de andere richting: - Er wordt een asielcentrum in brand gestoken en meteen wordt de vinger gewezen naar een radicaal extreem-rechtse activist en wordt iedere Vlaming door polarisatie mee over dezelfde kam geschoren. - In Wallonie wordt een uitspraak van Bart De Wever t.o.v. de Waalse PS in linea recta gelinkt aan nazisme. Ik denk trouwens ook dat politieke correctheid polarisatie in de hand werkt! Als we de problemen niet benoemen kunnen ze niet aangepakt worden en kunnen ze gebruikt worden als propaganda door extremisten. Wat vinden jullie over de polarisatie in onze maatschappij? Is het een hoax? Of feiten? Daarom vind ik het een interessant artikel. "Herman Van Goethem is een Belgisch historicus, jurist en hoogleraar. Hij heeft een aanzienlijke reputatie verworven met zijn boeken die onderwerpen uit de recente Belgische geschiedenis behandelen. Sinds oktober 2016 is Van Goethem rector van de Universiteit Antwerpen." (Wikipedia)
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |