![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Batterijen zijn veel te zwaar.
Veel nutteloos gewicht meeslepen, en dat zou de toekomst zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Duitse filmke is er niet bijgekomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De toekomst? 4 maal lichtere batterijen:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Dus deze "toekomst-draad" mag al dicht. ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 28 december 2019 om 09:22. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Micele, je laat een ferme steek vallen. U hebt al een paar dozijn keren de gewichten van uw favorieten naast de gewichten van mogelijk vergelijkbare wagens tentoon gespreid, die elkaar niet zo enorm veel ontlopen.
Het enige verschil tussen EV's en brandstofwagens is het bereik.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elke liter olie die we niet mogen betalen aan die zandstuivers, is pure maatschappelijke winst, in mijn ogen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook dat. Volgens mij is het de betere optie dat we exclusief Europese energiebronnen gaan exploreren. Liefst hernieuwbaar.
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Man man uw debatfiches moeten dringend geupdated worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar straks, als mijn huidige auto versleten is, dan gaat dat flink minderen. En dat vind ik dus een goede zaak. En ook straks gaan er zoveel meer e-auto's komen. Goede zaak. Tot mijn spijt kwam ik tot deze conclusie zonder enige debatfiches. Maar zijt gerust: de eventuele fiches, oukazes of verordeningen van jouw partij mag jij steken waar de zon nooit schijnt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat robotten allemaal kunnen ook dankzij hun batterijen:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 1 januari 2020 om 19:18. |
|
![]() |