![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Recordmaand december, ttz een verdrievoudiging tov vorig jaar december, ook omdat de EV premie vanaf 1-1-20 geschrapt wordt.
Citaat:
http://ev-sales.blogspot.com/2020/01...mber-2019.html ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 6 januari 2020 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Model 3 is een courant gezicht geworden op de baan. Moet wel zeggen, vooral hollanders.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zal de verkoop van de 'stekkerwagens' nog een grotere groei kennen, met de zaak Iran van op huidig ogenblik, want de olieprijzen zouden in stijgende lijn kunnen gaan.
Ik ben er al over aan het nadenken een 'stekkerwagen' te kopen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als het u lukt om minder te verbruiken koop hem dan.
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht ik er echt over nadenken om een stekkerwagen te kopen zou het in de eerste plaats al zeker niet gaan om een Tesla en zeker géén BMW.
![]() Het Tesla aandeel dan maar. ![]() Tesla aandeel.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op het autosalon van Brussel "smijten" de banken traditioneel met spotgoedkope leningen bij milieuvriendelijke wagens, ben benieuwd hoe laag ze dit jaar gaan. Bij een conventionele wagen is de jpk ~0,5% duurder.
Citaat:
Brussel maakt eindelijk werk van meer openbare en particuliere laadpalen, dit via een Nederlandse concessiehouder PitPoint, blijkbaar een grote speler: Citaat:
https://www.pitpointcleanfuels.com/be/ naast EV ook CNG LNG H2... Laatst gewijzigd door Micele : 7 januari 2020 om 10:55. |
||
![]() |
![]() |