![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Gisteren is een man door het hof van Assisen veroordeelt voor 10 jaar gevangenisstraf omdat hij na een banaal verkeersongeluk een vrouw lelijk heeft toegetakeld met een verboden wapen (!) en nadien voor dood liet in het kanaal.
Owja, dit was een "echte" vlaming. Maar het is niet zo erg, hij zweerde dat hij een goede mens was en dat hij hoopte een 2de kans kreeg. Mijn punt van deze topic? Ipv van elk misdrijf van allochtonen hier te posten, kijk dan eerst is naar uw "eigen volk".
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als de dader Mohammed of Hassan heette, dan hadden ze hier al een subforum mogen openen over deze trieste zaak, inclusief stellingen als "deze zaak bewijst nogmaals dat het ONMOGELIJK is dat westen en islam in vrede samenleven..." etc
_____________________________ Als men het 'ludiek' noemt, dan is het nooit ofte nimmer grappig. De Openbaringen van Flippend Rund, 3135 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar 1 ding weet ik,ik ga geen misdrijven doen in het buitenland! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En ik zeg ook niet: alle buitenlanders zijn goed. Helemaal niet, ik weet evengoed dat er "slechte" buitenlanders zijn, dat ga ik nooit ontkennen. Ik wil alleen maar aantonen met deze topic: ipv van hier altijd topics te zetten over hoe crimineel de buitenlander is wanneer er groepsverkrachtingen,moorden of inbraken gebeuren door hen gebeuren. Het geeft een veralgemening weer alsof elke buitenlander crimineel is. Wat niet zo is.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Daarom dat ik vanaf nu ook elke criminele daad door een echte vlaming hier zal posten e. Want dan kan ik ook beweren dat elke vlaming crimineel is. Zelfde principe
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. Laatst gewijzigd door Bakkebaard : 4 december 2004 om 14:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Lees mijn post eens van gisterenavond! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bof, hij kreeg dan toch 10 jaar wegens poging tot doodslag. Weerom veel te laks, maar het is een straf.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()