![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch wel vreemd dat een renner de koers moet verlaten door een zogenaamde snotvalling. Moest dit virus geen probleem vormen zoals sommigen hier beweren, zou een ploeg al het werk en opoffering van een renner niet wegsmijten.
Neen, het wordt eens hoog tijd dat de wetenschap een serieuze tand bijsteekt in de bestrijding van dit virus. Influenza vormt ook een probleem, maar je hebt maar 1 epidemie per jaar, maar dit virus blijft het ganse jaar rondhangen met om de 3 maanden een nieuwe opstoot. In plaats van vaccins die toch niet werken, dient men te werken aan medicijnen die virusreplicatie onderdrukken. Het blijft toch ook verbazen het hardnekkig dit virus is. Er zijn toch steeds meer aanwijzingen dat dit virus gemaakt is in een laboratorium en niet via natuurlijke weg is ontstaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als professioneel renner begrijp ik het wel, als je er ziek van bent moet je niet gaan wielrennen. Dat is ook zo met griep en een verkoudheid of gelijk wat waar je ziek van bent.
Logisch toch? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat het nu om Evenpoel die de koers moet verlaten, of om de vraag of het virus in een labo is gemaakt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard komt het uit een labo maar dat is een andere discussie.
https://forum.politics.be/showthread.php?t=252735 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
p.s. En op de voetbalvelden blijft men op de grasmat spugen? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() *geeuw*
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge een angina hebt zult ge ook gene koers kunnen rijden zulle. Vroeger maakte men daar geen problemen over, over een sportman die een infectie had en even niet mee kon.
Laatst gewijzigd door patrickve : 15 mei 2023 om 13:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Jamaar, dat ge niet meedoet voor een gewone snotvalling dat begrijpt iedereen, maar als ge niet meedoet door corona dan is dat duidelijk dat de Illuminati en de Flat Earth Society via nazificatie Washington hebben ingepalmd.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoorde dat er hier in de omgeving enkele woonzorgcentra zijn waar er nieuwe uitbraken zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Evenepoel is hoogstwaarschijnlijk niet gevaccineerd.
Hoe dom kan je niet zijn. Als alle renners zich laten vaccineren zou er geen probleem mogen zijn. Laatst gewijzigd door Rudy : 16 mei 2023 om 14:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Ophokplicht, mondsluiers en force-vaxxineren HEBBEN NIETS TEGENGEHOUDEN. Enkel en alleen PERMANENTE EENZAME OPSLUITING kan virus-verspreiding tegenhouden. TOT HET MOMENT DAT MEN IEDEREEN VRIJ LAAT. En dat dan voor een virus dat ONGEVAARLIJK is voor 99,8% van de bevolking. Evenepoel is waarschijnlijk al genezen. De force-vaxxeurs mogen (nog steeds) doodvallen.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 16 mei 2023 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is toch wat de TV kwakzalvers beweerden he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou mij verwonderen dat Evenepoel niet gevaccineerd is. Was hij de laatste 2 jaar uitgesloten van deelname aan wedstrijden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je maar op 95% van je kunnen bent, heeft het geen zin om mee te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Dat was voor 03/2020 ook het geval. Maar de vax-forceurs moeten dit uiteraard weer aangrijpen als het nieuwe armageddon.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 16 mei 2023 om 16:38. |
|
![]() |
![]() |