Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juli 2011, 23:16   #1
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard De grote complimentendraad!

Beste mensen,

Het is me opgevallen dat de sfeer op dit forum erop achteruit gaat. Constant het gescheld, mensen bewust/onbewust kwetsen, mensen door de grond boren van kritiek, bevolkingsgroepen over eenzelfde kam scheren, mensen uitmaken omwille van een persoonlijke keuze die hij/zij gemaakt heeft, mensen uitmaken omwille van politieke redenen, moddergooien naar de Walen, moddergooien naar de Vlamingen, moddergooien naar de moslims en christenen.

Nou, wijs ik in de eerste plaats met het vingertje richting mezelf. Ik besef maar al te goed dat ik me vaak schuldig heb gemaakt aan deze zaken hierboven, nog steeds trouwens. Ik wil dan ook mijn oprechte excuses aanbieden aan de mensen die ik gekwetst heb (bewust en onbewust). In het bijzonder aan Nynorsk en enkele anderen.

Nou, wat ik eigenlijk wou voorstellen is het volgende:

Laten we eens positief zijn en elkaar eens een mooi compliment geven. Het zou mooi zijn mocht je een 'politieke tegenstander' een compliment geven. Politieke tegenstander is niet het juiste woord, maar bon (ik kan op geen beter woord komen). Laten we hier een vredevolle draad van maken... Ik begin zelf:

- Another Jack: Blijven posten zou ik zeggen, boeferkeuh. Je komt bij mij over als een hele aangename, redelijke persoon. Je laat me heel vaak (lees: bijna altijd) lachen met je reacties. En nu doe je weer, in die Oslodraad. Respect voor deze grote soldaat!

- Xeno: Onze zonnestraal is dan wel een echte nationalist maar altijd in voor een goeie grap. Wijze mens. Net als onze F_V.

- Trixie: Super toffe dame en volgens mij ook een wijze oma voor de kleinkinderen. Altijd medelevend en oprecht. Nooit heb ik jou iemand zien beledigen of kwetsen. Bij mij kom je over als een hele rustige dame die even gek is als mij op dokter Victor, een dame met een BIG hart héhé. Love you! (en nu niet beginnen huilen als mij hé )

- gfpatch: Ik zit hier dus met een probleemke. Telkens ik een pm wil verzenden blokkeert de boel hier en kan ik niet meer op internet. Ik houd me aan mijn belofte. Ik was wat op mijn teentjes getrapt (omwille van iemand die uithaalde naar mijn ouders) vandaar dat ik de soldatendraad negeerde.
Nou, je bent dan wel een blokker en in het begin botste dat wat maar ik heb toch veel gehad aan je reacties. Ook veel bijgeleerd over onze landverdedigers. Les 1: niet alle blokkers zijn racisten. Les 2: er bestaan leuke blokkers. Ik vond het heel aangenaam gisteren om met u te discussiëren. Je bent dan wel anti-islam en dat mag gerust, maar ik heb me nooit beledigd gevoeld door jou. Eigenlijk, vind ik u best wel leuk

- Arbiter: Goh, jij moet toch veel geduld hebben hoor. Wel knap dat jij hier vrijwillig modereert. Ik zou er grijze haren van krijgen. Dat geldt ook voor de andere mod's natuurlijk.

- Nynorsk: Hmm mijn oprechte excuses voor mijn gemene streken en bitcherige opmerkingen.

Ziezo, straks/later volgen er nog. En nu aan jullie.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 24 juli 2011 om 23:22.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2011, 23:26   #2
suqar_7loe

Standaard

- den dinges: Oh wat kan ik je soms wurgen. Maar je blijft een grappige persoon die de menigte eens goed doet lachen.
Oud 24 juli 2011, 23:57   #3
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

From_Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Ik doe ook maar eens mee, vrouwen hebben graag dat ge zo van die dingen doet. Deels is het ook hetgene waarvoor mijnen baas mij betaald.

- Alienation: toffe mens, nog een echte gewone mens, geen 'vetnekkerij' of pretentie.
- Vlaamse-leeuwin: de op een na (minst slechte) west-vlaming die ik ken. *smiley met erectie*
- suqar_7loe: ik denk dat je goed kan koken. Mensen uit het onderwijs krijgen sowieso al mijn volledige respect. U taal is ook ongelooflijk geil. Zo prachtig de spelling in acht nemen en die perfecte AN uitspraak. *prrrr*
- dienemensmetdiegelenavatar den dark lord ofzo iets: goe bezig man, geniet ervan! Twie per twie. Werken en feesten, binnen tien jaar zijn we misschien getrouwd en hebben we kinders.
- Txiki: als socioloog zou je nog een goede manager zijn, je kan mensen motiveren zonder ze te denigreren
- Trixie: omdat ik mijn 4 grootouders al op jonge leeftijd verloren heb, ben jij mijn vervang oma!

Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 25 juli 2011 om 00:00.
From_Vlaanderen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2011, 23:59   #4
suqar_7loe

Standaard

- Jazeker: Helaas moest je zo vroeg gaan, veel te vroeg. Maar je was een persoon met het hart op de juiste plaats.

- Manta: bedankt voor je mooie woorden. Ondanks het feit dat ik en jij wat de politiek betreft niet veel gemeen hebben vind ik toch dat je uw mening altijd op een respectvolle manier geeft. Nogmaals: mijn dank is groot! Ik vergeet uw steun en oprechte woorden nooit meer! Dit geldt ook voor onze Weezer.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 25 juli 2011 om 00:00.
Oud 25 juli 2011, 00:04   #5
suqar_7loe

Standaard

- Svennies: Nou jammer, dat je me geen kans meer gaf om zaken te verduidelijken. Ik hoop dat je niet meer boos bent want ik vond jou best wel tof. Ik vind het ook altijd aangenaam om uw reacties te lezen op het forum.
Oud 25 juli 2011, 00:05   #6
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

- Manta: ik ken je als de "gescheiden camioneur met alimentatie en kinderen en toestanden". Toch doe je het maar. Vele weten niet (zelf bij mij op den bureau niet) wat het vergt om een gemiddelde van 11 rij-uren te hebben. Die watjes op den bureau zijn dan diegene die klagen als ze eens moeten overwerken of weekenden moeten doen.
Oud 25 juli 2011, 00:08   #7
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

- Djallal: gij zijt een echte 'self-made-man'. Uiteraard zit ge als 'self-made-man' ook in een schietclub. Ik zou zeggen: de groeten aan de Gilbert. Ik vind je Glock ook niet aartslelijk.

Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 25 juli 2011 om 00:22.
Oud 25 juli 2011, 00:09   #8
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
- Nynorsk: Hmm mijn oprechte excuses voor mijn gemene streken en bitcherige opmerkingen.
Wat heb jij gegeten?

Soit, merci. 't is u helemaal vergeven. Uw bitcherige opmerkingen waren trouwens een reactie op mijn bitcherige opmerkingen, enzovoort. Dus ik heb je ook wat excuses aan te bieden. Die zijn overigens oprecht. En eigenlijk zijt ge wel een toffe, want ge post soms dingen die me echt aan 't lachen brengen, maar ja, uit koppigheid reageer ik daar dan nie op

Dus, wat mij betreft: zand erover en we beginnen opnieuw?
Oud 25 juli 2011, 00:09   #9
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen Bekijk bericht
Ik doe ook maar eens mee, vrouwen hebben graag dat ge zo van die dingen doet. Deels is het ook hetgene waarvoor mijnen baas mij betaald.
Ja, vrouwen hebben dat graag. Fijn dat je meedoet. Uw complimentjes waren top met op kop dat compliment bestemd voor ons Trixietje.

Citaat:
- suqar_7loe: ik denk dat je goed kan koken.
Ik kan wel een beetje koken maar ik doe het bijna nooit.

Citaat:
Mensen uit het onderwijs krijgen sowieso al mijn volledige respect.
Aauwh die is super lief!
Citaat:
U taal is ook ongelooflijk geil. Zo prachtig de spelling in acht nemen en die perfecte AN uitspraak. *prrrr*
Hehe Ik ben geen dialectspreker, dat klopt. Ik heb wel een opvallend Sint-Niklaas accent hoor ik vaak.
Oud 25 juli 2011, 00:10   #10
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Wat heb jij gegeten?

Soit, merci. 't is u helemaal vergeven. Uw bitcherige opmerkingen waren trouwens een reactie op mijn bitcherige opmerkingen, enzovoort. Dus ik heb je ook wat excuses aan te bieden. Die zijn overigens oprecht. En eigenlijk zijt ge wel een toffe, want ge post soms dingen die me echt aan 't lachen brengen, maar ja, uit koppigheid reageer ik daar dan nie op

Efkes quoten.
Kwestie om den humor te behouden.

Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 25 juli 2011 om 00:11.
Oud 25 juli 2011, 00:14   #11
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Wat heb jij gegeten?
Ik heb niets verkeerds gegeten (denk ik) enne ik heb ook geen last van mn maandelijkse prutsen deze keer (Je weet heus wel waar ik op doel)

Citaat:
Het toeval wilt dat ik jouw posts heel graag lees en vaak ook akkoord ga met je posts. Aanvankelijk stond je op mn negeerlijst maar ik vond je reacties zo leuk, dat het sonde was van u op die lijst te zetten. Ik zou veel gemist hebben

Citaat:
Absoluut
Oud 25 juli 2011, 00:16   #12
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Absoluut
Sgoe, breng maar nen emmer Saharazand mee dan
Oud 25 juli 2011, 00:17   #13
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb niets verkeerds gegeten (denk ik) enne ik heb ook geen last van mn maandelijkse prutsen deze keer (Je weet heus wel waar ik op doel)

Het toeval wilt dat ik jouw posts heel graag lees en vaak ook akkoord ga met je posts. Aanvankelijk stond je op mn negeerlijst maar ik vond je reacties zo leuk, dat het sonde was van u op die lijst te zetten. Ik zou veel gemist hebben

Absoluut
Welk woord moet ik hieraan geven?
Prachtig of subliem?
Oud 25 juli 2011, 00:19   #14
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik was hier eigenlijk wel weg eigenlijk :/
'k zal nog maar efkes blijven zeker?
Oud 25 juli 2011, 00:19   #15
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Sgoe, breng maar nen emmer Saharazand mee dan
Haha

Vlaamse leeuwin: Een leeuwin die niet op haar mondje is gevallen. En maar best ook. Een vree toffe madam. En wat ik nog het meest waardeer aan deze persoon is dat ze vaak geen mensen over dezelfde kam scheert en redelijk is.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 25 juli 2011 om 00:19.
Oud 25 juli 2011, 00:20   #16
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Ik was hier eigenlijk wel weg eigenlijk :/
'k zal nog maar efkes blijven zeker?
Blijf toch maar even
Oud 25 juli 2011, 00:23   #17
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

- Sfax: ge kunt mij enorm ergeren, maar ook aan het lachen brengen, en soms gaat ge der zo ver over da'k u nog gelijk zou geven ook.

- Tavek: we staan qua mening over sommige dingen mijlenver van elkaar, maar ik denk dat ik me echt zou amuseren met u op café. Volgens mij zijt gij echt ne lieve mens!
Oud 25 juli 2011, 00:29   #18
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

- Dronkoers: gij zijt de man, man. Als alles vast zit, daar in vilvoorde dan is er verdorie nog dat stukske rail waarda we onze rommel kwijt kunnen.
Duvel is oek goe.

Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 25 juli 2011 om 00:29.
Oud 25 juli 2011, 00:30   #19
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen Bekijk bericht
Welk woord moet ik hieraan geven?
Prachtig of subliem?
Allebei
Oud 25 juli 2011, 00:33   #20
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

- Nynorsk: de ene dag is de andere niet en de ene is wat zwaarder dan de andere. Ge kent dat wel, 'ne zwaren dag'. Ge doet dat goed en het komt in orde. Waarom? Omdat het moet.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be