![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... voor de verkiezingen van volgend jaar.
HET BLOK : EIGEN PENS EERST ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() sossen
alleen eigen pens
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik snap hem niet.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de PS : "Doe niet vandaag, hetgeen je kan uitstellen naar morgen"
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waalse Slogan:
"Van werken is nog nooit iemand gestorven, geen enkele Waal wil de eerste zijn." Laatst gewijzigd door reservespeler : 17 september 2023 om 13:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tsja....dit wordt wel een serieus draadje vrees ik..
Gezien de Vlaamse partijen,behalve de PvdA en het Vb want in oppositie overal kun je niks misdoen hé, zelfs BENEDEN mijn MINachting (beyond contempt) gezakt zijn (ref....het politieke nieuws,de aanhoudende ruzies om...niks) dan maar een slogan voor de Franstalige partijen (kies maar) La dette Nationale? On attend que ca passe. Ik zei al dat het een serieus draadje dreigt te worden in K&K ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 17 september 2023 om 15:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij zijn Groen!
Wij willen uw poen!
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is Groen om uw poen te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk aan uw portemonnee, stem PTB !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Echte mannen hebben geen dikke buik. Deze slagzin wordt verworpen wegens Waals woordgebruik (portemonnaie > geldbuidel). Met Luikse groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen gemekker, stem voor Alex de stekkertrekker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is hier humor van de bovenste plank.
![]() Wat een dijenkletsers. ![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stem Bart De Wever! ![]() Zit uw kind te masturberen, Dan zal Dries het hem afleren. Geen moslimschool in de buurt, Zo gefixt als u Tömmchen inhuurt.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 17 september 2023 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |