![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb tijdens de terugrit van mijn werk moeten blazen.
Schandalig dat het regime daarmee de burger nog pest en dat in CORONATIJDEN !!!! Het waren toestellen met een redelijke lange plastieken buis en uiteraard wegwerp. Maar toch kunnen er nog virussen zitten op dat toestel en op de handen van de politie. Nu vijf dagen wachten om te weten of dat er besmetting geweest en als er besmetting is geweest zal ik niet aarzelen om de Belgische staat voor de rechter te slepen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als die corona test op eigen initiatief werd uitgevoerd na de alcoholcontrole dan heb je geen poot om op te staan. Je kon ervoor al besmet zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Ik heb vandaag moeten blazen voor alcohol, de incubatietijd is 5 dagen. Als ik over 5 dagen ziek zou moeten worden, dan weet ik het wel vanwaar het komt en zal er zonder enige twijfel klacht ingediend worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat mensen in corona tijd massaal naar drank en drugs grijpen lijkt mij een no brainer. Dat politie hiertegen hard optreedt is dan ook een logische keuze.Straks heeft België geen IC capaciteit meer door verkeersongevallen. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 23 december 2020 om 23:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() De alcoholtest was negatief hoor, ik drink bijna nooit alcohol.
Toch vind ik het risicovol om in deze tijden mensen te doen blazen in een bakje. Je weet nooit waar een virus allemaal blijft rond dwarrelen en in theorie kan je al van 1 virus ziek worden en uiteindelijk zelfs doodgaan als het bijvoorbeeld je hart of hersenen aanvalt. De kans op coronabesmetting is momenteel veel hoger dan dat je omver wordt gereden door een zatlap. We zullen zien hoe het uitdraait, hopelijk hebben de flikken alles goed ontsmet en dan zal er wel geen probleem zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, de tijd dat de klacht onderzocht wordt zijt ge al dood.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kans dat je dood gaat aan een corona besmetting is van de orde van de kans dat je dit jaar aan kanker sterft. Voor ongeveer alle leeftijdscategorieen. Tenminste als de helft van de bevolking het opdoet. Nu is dat nog maar een kwart. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder heb ik altijd een alcoholspray in de auto. Na het tanken bv altijd ontsmetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() aerosollekes blazen
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moet niet overdrijven , maar de ene zegt dit , de andere dat , en nog andere zo , wie heeft er dan gelijk , of wie weet er meer ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Big Buddha kan enkel zijn wijsheid delen ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Stel je maar eens voor dat je nu toch door een zatlap wordt omver gereden.. de kans bestaat hé... Of dat iemand anders omver gereden wordt... nog erger! Vandaar.. dat je hier je beklag komt doen, getuigt van een gebrek aan zowel respect als solidariteit voor en met je medeburgers..! Totale controle over de burger moet er komen! Tous ensemble.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Je kan dat mondstuk dus best eerst met 'alcoholspray' ontsmetten, voor je het gebruikt : ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allez, juicht mee voor die goeie maatregelen die zatlappen van de baan houden. En ja, als daar nu en dan een covid dode door valt, hoort dat erbij, tenslotte vallen er minder doden door zatlappen dan door covid, dus lijkt dat in de logica van onze overheid te gaan, nee ? Laatst gewijzigd door patrickve : 25 december 2020 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |