![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dag iedereen, ik vraag me af of ik alleen bent, grote stukken van mijn identiteit verdwijnen en snel.. werk valt weg en kinderen blijven op afstand, vrienden mag je niet meer zien, je telt je wc rollen en kijkt aan op isolement..hoe gaan jullie er mee om?
ik mis ( stukken van ) mijn leven, wie nog en hoe kunnen we mekaar moreel steun bieden wie dat nodig heeft? Ik ben benieuwd! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Ik mis het uitgaansleven maar voor de rest vind ik het best. Er is veel werk in de tuin en nu het beter weer wordt kan ik beginnen werken op het land. Niet zo erg voorlopig maar zie toch op tegen het sociaal isolement
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb meer dan genoeg te doen thuis. Helaas heeft mijn werkgever beslist me 7 weken betaald vrij te geven en ik moet daarna niet meer terugkomen.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ging ik een taske koffie gaan drinken op café. Klapke met den diene of met den andere... Gewoon om er eens uit te zijn. Ook het boodschappen doen of andere zaken waar ik met mensen in contact kwam. Dat mis ik nu wel, maar ik denk dat er nog anderen het veel moeilijker hebben dan ik momenteel, dus ik klaag niet ( te veel ).
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We blijven thuis. Enkel nog naar de stad voor in te kopen.
Tuin en aanliggend bos wordt onder handen genomen, werk genoeg. Ga het slechtste stuk op het gemakje omspitten en opnieuw inzaaien, het graszaad is van verleden herfst. Laatst gewijzigd door Micele : 17 maart 2020 om 20:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Frankrijk die de afdeling sluit, ze hebben teveel volk niks aan't doen "thuis".
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik noem dat een hikje in't leven, morgen al een solicitatie bij een ander bedrijf kort bij. Corona mijn kloten
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga tijdens de lockdown periode proberen de ripple shuffle and bridge te leren.
![]() https://www.youtube.com/watch?v=uW8zMwJF5ys
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het enkel op computer gespeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn geheugen en concentratievermogen is te slecht voor het bridge spel vrees ik. Deze bridge is de laatste fase van de shuffle.
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 1 maandje binnen blijven... 'isolatie'. ![]() ![]() Please, je weet niet waarover je het hebt. Sociaal isolement is wel wat anders. Jaaaaaaren aan een stuk nagenoeg dagelijks tegen niemand spreken -uitgezonderd zo nu & dan "hallo, danku, dag" bij de kassierster/kassaboy vd plaatselijke supermarkt, dat is pas sociaal geisoleerd zijn. Ik heb dat ondergaan mijn beste Alice. (Nu het helpt wel als je meer als loner ingesteld bent -such as bij mij het geval is, maar toch.) Dus bon, ik lach eens goed met wat je daar beweert in je openingspost. Ga daar mee naar de oorlog ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 18 maart 2020 om 00:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toekomst is zeker nu: "Enjoy to live well or die well." Ik duim en toi-toi. Groetjes aan bekenden.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 18 maart 2020 om 05:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei.
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga subiet gaan werken.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben al terug.
Alles stil gelegd tot april. Aiaiai... Van een tegenslag gesproken.
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik voel me precies terug van mijn tijd als beroepsmilitair. Gans de dag mij afvragen op welke stoel ik moet gaan zitten.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 18 maart 2020 om 09:19. |
|
![]() |
![]() |