![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Politieke uitspraken prins Filip Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen terecht i.v.m. de politieke uitspraken van prins Filip in het weekblad Story. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Ik vind het vreemd dat "prins Flup" zijn uitlatingen nu net in een blad als "Story" laat publiceren. Zit hier niet meer achter ? Misschien is dit wel bewust gedaan na al de communautaire heisa van de laatste weken ? Misschien is de achterliggende gedachte de lezers van Story, die nu niet bepaald tot de Vlaamse intelligensia behoren, op deze manier een politieke boodschap over te brengen ? Met het naiëve idee dat alle VB kiezers Story lezen ? En dan blijft de vraag of het een idee van Flup zelf is geweest, aangezien de man zijn schoenmaat groter is dan zijn IQ
![]()
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Amai, heeft die kleine voeten !
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |