![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Politieke uitspraken prins Filip Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen terecht i.v.m. de politieke uitspraken van prins Filip in het weekblad Story. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Deze recente uitspraak van Filip vormt voor mij de aanleiding om een vraag te stellen: sprak Filip in naam van het team of in eigen naam.
Laten wij maar aannemen dat ook die uitspraak van Filip nergens op slaat, zoniet zitten wij midden in een zware crisis: als hij werkelijk een team vormt dan vertolkte hij ook de mening van Albert II.
#2 |
Gouverneur
|
![]() Als gefrustreerde potter laat fluppe het betere bedwerk met matilleke over aan zijn teamgenoot
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
![]() |