![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door thornberrys : 15 oktober 2004 om 23:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() je hebt je van discussieforum vergist denk ik, zo'n goede mop hoort in k&k thuis
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 8) What a good laugh, K3, zijn ook al linkiewinkies
![]()
![]() |
#4 |
|
![]() jammer, hij heeft zijn post verwijderd. hij was goud waard
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Speciaal voor "thornberry's : (hopelijk hou je er geen
![]() ![]() Van Afrika tot in Amerika. Van op de Himalaya tot in de woestijn. Van Afrika tot in Amerika. Ja, wij zijn zoveel mooier als we samen zijn. Reik je hand naar me uit, leg ze in de mijne. En laat ons dromen van beter tijden. Is je huid donkerder of bleker dan de mijne. Laat ons proberen elkaar niet te vermijden! Niemand op straat spreekt je aan, ziet je staan. Waarom doen mensen elkaar toch zo'n pijn. Zou het niet beter zijn als wij voortaan. Verdraagzaam zijn, verdraagzaam zijn. Van Afrika tot in Amerika. Van op de Himalya tot in de woestijn. Van Afrika tot in Amerika Ja, wij zijn zoveel mooier als we samen zijn. Hand in hand! Oog in oog! Alle kleuren van de regenboog! De planeet, waar je woont, als ze soms te grauw is. Laat ons beloven samen te gaan leven. Waar het niks uitmaakt of men purper, groen of blauw is. Want voor ons drietjes is het om het even. Niemand op straat spreekt je aan, ziet je staan. Waarom doen mensen elkaar toch zo'n pijn. Zou het niet beter zijn als wij voortaan. Verdraagzaam zijn, verdraagzaam zijn. Van Afrika to in Amerika. Van op de Himalaya tot in de woestijn. Van Afrika tot in Amerika. Ja, wij zijn zoveel mooier als we samen zijn. Hand in hand! Oog in oog! Alle kleuren van de regenboog Als wij nu hand in hand samen gaan staan. Kinderen onder de zon, één voor één. Dan is de hemel op aarde voortaan. Van iedereen, van iedereen. Van Afrika tot in Amerika. Van om de Himalaya tot in de woestijn. Van Afrika tot in Amerika. Ja, wij zijn zoveel mooier als we samen zijn. Hand in hand! Oog in oog! Alle kleuren van de regenboog! Hand in hand! Oog in oog! Alle kleuren van de regenboog! Alle kleuren van de regenboog! 8)
Laatst gewijzigd door Pietje : 15 oktober 2004 om 23:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() ze zijn ook echte volksverraders
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() en ze promoten drank en drugs:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer zo'n controversiële song
![]() 8) Oma's aan de Top Oma, als het weer feest is. Ben jij er altijd bij. Ik wil niet meer naar huis toe. Want ik wil bij je blijven Oma, als je geweest bent. Voel ik me toch zo blij Als plezier voortaan een schoolvak wordt. Krijg jij eeen tien van mij. Oma's aan de top. Het feesten kan niet op. Met oma's aan de top. Treuren wordt een flop. Want tranen zeggen stop. Met oma's aan de top. Oma's aan de top. Het feesten kan niet op. Met oma's aan de top. Treuren wordt een flop. Want tranen zeggen stop. Met oma's aan de top. Oma, als ik een miljoen win. Geef ik de helft aan jou. Dan gaan wij naar Aruba. Samen de samba dansen. Als ik een glazen schoen vind. Dan is die vast van jou. Want jij blijft mijn liefste droomprinses. Al word je nog zo oud. Oma's aan de top. Het feesten kan niet op. Met oma's aan de top. Treuren wordt een flop. Want tranen zeggen stop. Met oma's aan de top. Oma's aan de top. Het feesten kan niet op. Met oma's aan de top. Treuren wordt een flop. Want tranen zeggen stop. Met oma's aan de top. Zeg me dat je niet gaat. Dat je mij nooit verlaat. Samen worden we duizend jaar. Want ik wil je voor altijd bij me. Ik wil je voor altijd bij me. Oma, mijn liefst oma - Oma, mijn lieve oma. Oma's aan de top. Het feesten kan niet op. Met oma's aan de top. Treuren wordt een flop. Want tranen zeggen stop. Met oma's aan de top. Oma's aan de top. Het feesten kan niet op. Met oma's aan de top. Treuren wordt een flop. Want tranen zeggen stop. Met oma's aan de top. Oma's aan de top.
Laatst gewijzigd door Pietje : 15 oktober 2004 om 23:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Het wordt tijd dat die VB'ers eens een wetsvoorstel indienen dat pop en rock verbiedt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waart ge beschaamd over je eigen thread ???
![]() Van Afrika tot in Amerika. Van op de Himalaya tot in de woestijn. Van Afrika tot in Amerika. Ja, wij zijn zoveel mooier als we samen zijn. Reik je hand naar me uit, leg ze in de mijne. En laat ons dromen van beter tijden. Is je huid donkerder of bleker dan de mijne. Laat ons proberen elkaar niet te vermijden! Jaja, oproepen tot verdraagzaamheid.....................ERG eh ![]() ![]()
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
UNIVERSELE VERKLARING VAN DE RECHTEN VAN DE MENS:AANGENOMEN DOOR DE ALG.VERGADERING V/D VER.NATIES OP 10/12/1948 GOEDKEURING EN PUBLICATIE BELG.STAATSBLAD 31/03/1949: artikel 19 ..eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en uiting van zijn mening, wat het recht insluit niet verontrust te worden omwille van zijn meningen en recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen , inlichtingen en ideeen op te zoeken , te ontvangen en te verspreiden !! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog erger dan beerbakkers: necrofielen!
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
volgende keer beter odinneke! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
|
![]() En nu met zijn allen naar Plopsaland!
Laatst gewijzigd door doornroosje : 16 oktober 2004 om 20:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En toch wordt ik daar vrolijk van als ik die meisjes hoor zingen. En nu ik hun teksten lees krijg ik helemaal de slappe lach (maar het kan ook van die paar pintjes zijn die ik net op heb). Laat ons nu niet paranoide worden en overal iets achter zoeken. Ik vind alle andere culturen zeer interessant, daar ter plaatse dan, niet hier in mijn achtertuin in de schaduw en het lawaai van hun moskee. Maar een liedje van K3 kan er voor mij nog door.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik haat linkiewinkies !!!! |
|
![]() |
![]() |