![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We komen weeral in het nieuws !
Heel de wereld lacht hem uit. ![]() https://www.hln.be/nieuws/binnenland...sker~ad0143f9/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Hij heeft al sympathie vd schrijfster van Harry Potter. Mss krijgt hij een rolletje in het eerstvolgende nieuwe werk van haar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lach eens met een onhandig mens. Tja
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel de wereld doet dat !
![]() Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind. Laatst gewijzigd door daiwa : 4 mei 2020 om 22:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist. Hij is een alumni van de Trump University blijkbaar!
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begrijpelijk dat Van Ranst en De Block 't dragen van mondmaskers afraden, 't zelfs gevaarlijk vinden omdat ze 'n vals gevoel van veiligheid geven.
Logisch als je ze op die manier draagt. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Het is te hopen dat hij jonge moslims nooit moet tonen hoe ze een boerka moeten aandoen . Waar is het licht Ik zie geen hand voor mijn gezicht Ach wat ben ik dom Ik heb mijn boerka andersom Laatst gewijzigd door daiwa : 5 mei 2020 om 02:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat stuk verdriet kan zichzelf nooit genoeg te kakken zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schrijfster J.K. Rowling steunt Koen Geens na stuntelen met mondmasker.
Zou hij het er voor gedaan hebben om te gekscheren (in de zin van: de draak steken) met de mondmaskers? Schrijfster J.K. Rowling steunt Koen Geens na stuntelen met mondmasker: “Ik zou exact hetzelfde doen”
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 mei 2020 om 06:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() zolang er geen regering is moeten alle politici zo rondlopen
ni werken, ni in the picture, en volledig genegeerd worden door de media. 't zal rap gedaan zijn met die ellenlange regeringsvormingen
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toont nog maar eens aan door wat voor idioten dit land bestuurd wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() opperbaviaan
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een demonstratie van mondmaskers moet je overlaten aan iemand die dat dagelijks gebruikt.
Meneerke Geens is een jurist ... Een echt goede en gehaaide politieker anderzijds, die zou het toch kunnen. Maar die zou achter de schermen tien keer geoefend hebben onder het strenge oog van een trouwe verpleegster.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geens is daarmee dus een wereldster geworden. Alle reclame is goede reclame..
https://www.demorgen.be/nieuws/werel...sker~bd0143f9/
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afin, nu is Geens de kop van jut i.p.v. M.VR.
|
![]() |
![]() |