![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kwaliteit van corona virus testen zijn ze juist of niet juist?
Stof om over na te denken of niet geloofwaardig wat er op die site staat? Zo werkt een COVID-19 test ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alleen de kwaliteit, ook het nut ervan.
Voor verzorgend personeel kan ik er nog inkomen. Voor de anderen ? Vandaag getest. Negatief..... Oef !!!! ik heb het niet. Nu kan ik gerust gaan slapen. Of toch niet ? Wat zal het morgen zijn ? Nog altijd negatief of .... Dan zou je iedereen om de 5 dagen moeten kunnen testen. Onbegonnen & zinloos. Iemand die opgenomen wordt in een ziekenhuis, dat je die test, dat is meer dan normaal te noemen. Elk ziekenhuis zijn nu bijna 2 ziekenhuizen op zich geworden. Covid & non-Covid afdelingen. Ook voor gewone aandoeningen die niets met Covid te maken hebben. De bloedtest ? Groot vraagteken. Info die onze huisarts me onlangs vertelde. Betrouwbaar is die zeker niet. Andere testen die ze oa in Zieknhuizen doen gebeurt in 2 fases. 1 fase heb je al dadelijk een antwoord, positief of negatief, maar moet nadien nog bevestigd worden in die 2de fase (wat die nu juist inhoudt, weet ik nu ook niet) en die resultaten heb je meestal de dag nadien. Die zou echter wél vrij juist zijn. ps: je eerste link is ondertussen wel al een oud artikel. De manier van testen staat nu ook niet stil. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 25 mei 2020 om 23:08. |
![]() |
![]() |