![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijtig genoeg het eerste deel gemist. Ik vermoed toch dat ik DeCroo al zwaar heb horen liegen. Het lijkt me dat we nog altijd niet in staat zijn voldoende en/of deftig te testen.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb het debat volledig bekeken.
Twee dingen: Het debat verliep sereen. Geen ruzie. Er wordt rekening gehouden met een tweede golf. Laatst gewijzigd door Rudy : 9 mei 2020 om 12:05. |
![]() |
![]() |