![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Politieke uitspraken prins Filip Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen terecht i.v.m. de politieke uitspraken van prins Filip in het weekblad Story. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() [size=4]Het is duidelijk: het Belgisch koningshuis heeft nu bij monde van haar kroonprins verkondigd dat het Vlaams Belang voor hen en voor de Belgische staat als een gevaar ervaren wordt; en dit in nauwelijks verholen bedreigend taalgebruik.[/size]
[size=4][/size] [size=4]Welnu, het is tijd dat AL wie het einde van België wenst nu aan één zeel trekken ook al spreken niet alle standpunten van het VB u aan! Vlaamsgezinden, de Saksen-Coburg maffiaclan heeft nu openlijk gezegd dat ze zich bedreigd voelt door het Vlaams Belang, niet door N-VA, OVV, TAK, Voorpost, VAB,... Enkel het Vlaams Belang kan op middellange termijn een macht uitbouwen die levensbedreigend is voor het Belgisch onderdrukkingssysteem! [/size] [size=4][/size] [size=4]Met verenigde krachten, allen met het Vlaams Belang tegen de Belgische staat. Hoe goed en oprecht de bedoelingen van de N-VA, Bourgeois en De Wever ook mogen zijn, ze zullen nooit door het Belgisch systeem als een bedreiging ervaren worden! Wie eerlijk is met zichzelf moet dit toegeven. Niemand vraagt dat u alle standpunten van het Vlaams Belang goed vindt of verdedigt, wel dat we de rangen sluiten tegen België, tegen haar slippendragers, tegen de monarchistische bloedzuigers en tegen de Waalse PS-maffia! In dienst van en voor Vlaanderen![/size] [size=4][/size] [size=4]Daarom, maak de anti-Belgische beweging groter en krachtiger! Via Vlaams Belang![/size] |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() [size=7]OOO PRINS FILIP, WE GAAN JE STAATJE SLOPEN!!!!!![/size]
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Ach zo, Filip doet een uitspraak en bij het VB gaan ze dan ook al naar zijn pijpen dansen? We weten al langer dan nu dat veel VBers elke reden gebruiken om een monopolie op de Vlaamse Beweging te krijgen, het enige gevolg is dat jullie door domme uitspraken zoals hierboven meer tweedracht zaaien.
En als je dan dat monopolie wil moet je maar eens leren je rechts-politieke standpunten los van de Vlaamse Beweging te stellen. Trouwens, als je dan zo'n flamingant bent, besef je dan wel goed wat Volksunie, OVV, TAK, VVB, enz. reeds bereikt hebben? Een stuk meer dan een onnozele uitspraak van een machtswellusteling in Laken. |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Mag ik jullie eraan herinneren dat het dankzij de Vlamingen is dat we nog een Koningshuis hebben. Ga het referendum van 1950 ivm de Koningskwestie maar eens na.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() idd , maar prins flipper vernoemde ook "andere partijen" ... maar die zijn idd geen enkel gevaar voor la belgique. Er vormt er zelfs één een kartel met de meest royalistische partij ... geneutraliseerd zal m'n op het hof denken.
|
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jullie zijn eigenlijk best tevreden met deze uitspraak, wat jullie ook mogen beweren.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() En wat Filip zei klopt gewoon. Vlaams Belang is een gevaar voor Belgie, als men dat ontkent dan weet ik ook niet meer wat men wil zeggen met Vlaanderen Onafhankelijk.
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Binnen twee dagen spreekt niemand hier nog over. En de boer, hij ploegde voort... Leve België! Leve Prins Filip! ![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Staatssecretaris
|
![]() Dankzij die 'zeurpieten' uit de Vlaamse Beweging is het Nederlands wel een officiële taal geworden, is de verfransing vertraagd en in de meeste gevallen gestopt, hebben Vlamingen politieke inspraak (alhoewel dat nu af en toe relatief blijkt te zijn), hebben we onze eigen regering, enz. Als je dat 'niets doen' noemt wat heeft het VB dan gedaan? Ik ga niet zeggen dat het VB niks heeft gedaan, maar zo veel verandering hebben jullie nu ook niet teweeg gebracht. Ik vraag me echter af hoe Vlaams-nationalistisch jullie achterban wel is; ik vrees dat jullie veel meer steun krijgen voor jullie vreemdelingen standpunt dan voor jullie eis voor onafhankelijkheid.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |