![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is men in Frankrijk nu helemaal zot geworden?
Nog wat meer buigen voor die doodscultus. https://sceptr.net/2020/04/franse-po...0LuelOVcV2mQc# Laatst gewijzigd door daiwa : 29 april 2020 om 13:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Of men buigt voor macht. De burgemeester van New York werd verweten antisemiet te zijn omdat hij geen uitzondering wou maken voor de begrafenis van een rabbi waarbij de straat volstond met niet gemondmaskerde orthodoxen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dubbelzinnig Het is alleen in het departement Calvados Maar toch ? Onverstaanbaar ! Laat ons hopen dat er op hoger niveau ingegrepen wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ik heb er geen probleem mee dat ze overtredingen begaan. Zolang ze dan maar langdurig in quarantaine gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Darwin at work. Meer zoek ik er niet achter.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn moeten gaan graven tot ergens in een uithoek (Calvados) om een schandaalnota van ne polies op te diepen. Die dan wellicht nog door de politiek is geklasseerd als een onverantwoord riskant voorstel.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar je zet daar als rioolsite boven: "Franse politie, dubbel punt...".
Terwijl je in de Franse berichtgeving leest: "Une initiative locale qui contredit les déclarations faites un peu plus tôt par le gouvernement. La direction générale de la Police nationale (DFPN) a demandé ?* ce qu'un rapport d'explication lui soit transmis dès hier soir." Anders gezegd: les gendarmes de Calvados zijn prompt door Parijs teruggefloten. Maar dat is niet interessant om in het Sceprt-verhaal te brengen. Want als partijorgaan van het VB zou dat een slecht idee zijn.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 1 mei 2020 om 00:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben wat verder gaan kijken dan uw bron: Negeren staat er nergens in. Wel om voorzichtig te zijn met het oog om weer geen nieuwe rellen te creëren. Het blijft wel een dunne koord waar ze op dansten, maar de titel die jij er nu aan geeft is helemaal onjuist. Nu ja uw bron, die zegt al meer dan voldoende... ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 1 mei 2020 om 00:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och jongens en meisjes, het Latijnse Europa heeft zich reeds lang neergelegd bij de omvolking van Europa. Ons continent zal binnen enkele decennia een zoveelste deel van het islam-territorium, de Ummah, geworden zijn. Europa heeft zich vele eeuwen lang keihard verdedigd tegen deze repressieve ideologie. Nu heeft het groen-linkse gedachtegoed het bedje gespreid voor Eurabia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
NOSTRADAMUS : DERDE WERELDOORLOG ZOU BEGINNEN IN FRANKRIJK . Michel Notredame de man die alles wist??? ![]() Nu kan dat allemaal best ver gezocht geweest zijn tot zelfs onwaar zijn maar dat belet niet dat het best wel eens zou kunnen want de wereld draait ver vierkant de laatste jaren op welk vlak dan ook, politiek, samenleving ... Dan zou je in extremis nog kunnen gaan denken van: Bedaarde het Covid-19 (ondanks de vele slachtoffers die het virus gemaakt heeft en nog steeds maakt de gemoederen niet een beetje?) Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 mei 2020 om 08:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik gooide hem even in het Nederlands de site. Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De lievelingetjes van links gaan beginnen aan hun ramadan, en dit in volle corona crisis. Laat hen mooi met rust en geef de boetes aan de witmenske want die komen niet in opstand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Netwerk Islamexperten Don't Reward Bad Behavior ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |