![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel vrouwen begrijpen monogamie niet.
"Hoezo, ik moet mijn kutje voor 1 man reserveren?" Ze kunnen het niet vatten dat ze enkel maar voor 1 man hun vettig slipje mogen uitdoen. Bizar, toch? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haat je ze omdat ze gelukkig zijn en feesten als de vettige beesten zoals vele mannen ook?
Of is het meer omdat ze geen lichamelijke hygiëne hebben en hun act niet bijeen kunnen houden. Dat ze overal hun lichaamssappen moeten overgieten. Dan worden ze weer preuts en van die nonnen. Er is een tijd en een plaats voor seks; dat moet niet overal op onze kop gesmeerd worden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien zijn er wel mensen die zich de vraag stellen: Word je gelukkiger van een open relatie? 11 REDENEN WAAROM VERTROUWEN IN EEN RELATIE BELANGRIJKER IS DAN LIEFDE Ik zou zeker al géén relatie meer aangaan daar ik géén vertrouwen meer heb in anderen. Ik speelde dat vertrouwen in de loop van de jaren ergens kwijt geloof ik. Sfeerbeeld - een verhaal: Schattt!! je moet gaan werken. De man komt ongeschoren naar beneden. Hij waggelt naar de voordeur krijgt daar van zijn vrouwtje zijn brooddozeke en thermos koffie in de hand. Hij waggelt verder door naar de bus/tram. Zij wuift hem nog uit en eens binnen doet zij haar 'winkel' from 9 to 5 open. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 juni 2020 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze worden hoeren of sletjes omdat ze mentaal ziek zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Eigenlijk zit er een logica achter scheefpoeperij. Mannen willen hun zaad zo veel mogelijk spreiden en vrouwen willen zo veel mogelijk stalen met genetisch materiaal zodat het nageslacht de beste kansen heeft om te overleven. Monogamie is enkel een product van onze socio-economische constructie met haar erfenisrechten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zo ernstig is deze draad ook weer niet
kak pis |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U beseft toch dat scheiden zoals we het nu kennen, maar redelijk nieuw is. Ik weet dat de eerste scheiding in de familie de desbetreffende oom vele jaren tot paria binnen de familie gebracht heeft. Dat de ex-tante niet lang na de scheiding met een nieuwe vriend grote sier maakte, heeft dat niet minder gemaakt. We spreken dan wel over eind jaren 80.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 22 juni 2020 om 02:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als madam dat leest en gij van uwe 'ex-cathaedra-discours' terug omlaag schrijdt, ben ik benieuwd hoe haar nieuw sacoche gaat aanvoelen op je gezicht! ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Altijd onderscheid maken tss rationeel en emotioneel he. Rationeel zal madam het in grote lijnen met mij eens zijn. Emotioneel zal het sacochke idd niet ver weg zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mens is namelijk een kudde dier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Een wijf is in het algemeen door haar kleine hersenen niet bij machte om veel te begrijpen. Een vast wijf in uw huis nemen is vragen om geestelijke en geldelijke moeilijkheden. Ik verwerp eengadigheid (monogamie) ten zeerste. Mijn oudervader zei steeds: "Ze mogen komen met hun handtas maar niet met hun reistas!" en "Deel met een ander!" De Russen zeggen inderdaad dikwijls "kak" maar ze bedoelen hiermee wel het vraagwoord "hoe", bv. in de begroeting "Kak dela?" = "Hoe gaat het?". Het Engels woord "job" in de betekenis van "baan" (werken) wordt door heel wat taalvervuilers in het Nederlands gebruikt. Dit Engels woord is gelijkluidend met de gebiedende wijs van het Russisch werkwoord "Yobat" (Zuid-Nederlands: poepen), bv. "Yob tvoju mat" (Neuk jouw moeder!). Hoe dan ook indien u wenst om de handeling inzake dit werkwoord met een wijf te verrichten, hou er rekening mee dat u altijd (rechtsreeks of onrechtstreeks) geld zal moeten uitgeven. Ik ben ten volle van de voorgaande schunnigheid bewust. Dit dient als bijkomende reden om het veelgebruikt Engels woord voorgoed uit het wondermooie Nederlands te weren. Sinds de uittreding van het Verenigd Koninkrijk uit de Avondlandse Bond (Europese Unie) wordt er nu verzocht om alle Engelse woordjes mee te nemen. Bij voorbaat dank en met mannelijke groeten |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vrouwen =Mannen = mensen Al da gezeik dat vrouwen deftiger, monogamer en braver zijn is gewoon dikke zever. Een man krijgt een stijve als hij een knipoog krijgt van een mooie vrouw Een vrouw krijgt een natte foef als ze een knipoog krijgt van een mooie man Zo is het.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |