![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de enkele optimisten die er nog zijn weeral een opdoffer.
Gedaan met grote evenementen. Komt er geen vaccin wat heel waarschijnlijk is dan zullen de jonge mensen nooit meer een concert meemaken.....It's all over now ![]() ![]() https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200614_04990673 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Er is af en toe nog knuppelpop in Brussel tijdens betogingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oef.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Miljaar, boeiend is anders. Hopelijk zien jullie het te zwart in. ![]() (festivals, langs de andere kant, kunnen me geen kloten van de Schoof schelen. Voetbal ookni.)
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 15 juni 2020 om 09:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat best zou kunnen is dat voorlopig het belang van de muziek (de kwaliteit) terug groter wordt, vergeleken met de optredens (belevenis). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want er zijn alleen maar boem boem concerten. ![]() Ik ga graag naar concerten. Dat is maar af en toe in het Sportpaleis. Maar ik kom regelmatig in de AB, de Roma, het Koninklijk Circus, Openluchttheater Rivierenhof, Trix e.d. En dan heb ik het nog niet gehad over klassieke concerten, die nu ook onmogelijk blijven.
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Spaanse griep is natuurlijk wel uitgewoekerd, he. Die heeft herd immunity bereikt. Men heeft toen niet de wereld platgelegd in een poging om dat te beletten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opdat voor de meeste (volwassene) ziektes nooit een vaccin is gevonden terwijl men er al decennia achter op zoek is.
Vaccins worden zelden uitgevonden....het wordt altijd gevonden per toeval net als de meeste geneesmiddelen. En niet zelden door een wetenschapper die bijna aan moet gaan bedelen om rond te komen. Misschien komt er wel ooit een vaccin maar dat kan dan evengoed in 2076 zijn. Er gaan dan ook veel te weinig middelen naar wetenschappelijk onderzoek. We geven liever het vele geld aan sjotters en coureurs dan aan de wetenschappers. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 15 juni 2020 om 11:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() De aangekondigde alternatieven voor dit soort feestjes, zoals bijvoorbeeld concerten, kunnen dus ook niet doorgaan. Ocharme het kind...
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoewel alle festivals en evenementen plat liggen en allicht blijven....zal de grootste hap uit het miljarden herstelfonds naar cultuur gaan.
Museum , opera , toneel enz. De uitleg is dat deze de economie in gang trekt. Wie iets dergelijks bezoekt zal ook iets gaan eten en drinken. Wat ze er niet bijzeggen....is dat er niet veel volk overal mag komen. Wijselijk vergeten. Maar het geld zal dus snel via die kanalen wel herverdeeld worden onder een paar mensen. En de economie zal een schel lucht tussen zijn boterham mogen leggen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 15 juni 2020 om 16:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |