![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hum, nu blijkt dat kinderen opvoeden niet zo evident blijkt te zijn - financieel gezien dan (zie de alimentatie-rijbewijs thread), en ik dus met kindergeld er niet op vooruit zal gaan, denk ik sterk van draagmoeder te doen, en zo in één klap van al mijn problemen verlost te zijn, immers kan ik daarvoor 12 500 �* 15 000 en mss. zelfs meer voor krijgen
![]() Wat denken jullie ervan? Zouden jullie het doen? (ook al staat dit in K&K, ik denk er sterk aan van dit mss. te doen) thx ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ja alhoewel 'fit' .. er mag best zo'n 5kg af .. Laatst gewijzigd door bembem : 2 april 2014 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouwen die dat doen zouden ze de baarmoeder moeten uitsnijden en aan de kippen smijten.
Slechts in zeer uitzonderlijke verbanden kan het, bv zussen die voor elkander opkomen of zo? Wie voor de luttele som van 10 �* 15000 zijn eigen kind verkoopt...mag sterven.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar vegen die future parents wel hun voeten aan, wat hen interesseert is een lief schattig euraziaatje, ik denk dat ik best wel ergens een homokoppel op de kop kan tikken, en mss. zelfs 20 000 vragen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
jij bent dan ook geen vrouw die in armoede leeft, moest je in mijn plaats zijn, je zou wel anders piepen, trouwens was jij het niet die eens voor 'overval' of wat was het? in het gevang heeft gezeten? (overvallen etc. daar doe ik niet aan mee hoor, de pot verwijt hier de ketel zou ik zeggen, lol) edit: ik maak er zelfs ongelukkige echtparen mee gelukkig ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 2 april 2014 om 23:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ga dan ook niet met kaaskoppen in zee .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens al die gasten die hun sperma aan de spermabanken 'doneren' .. geen haan die erover kraait wanneer ik het over de spermabank had .. Maar o wee als het andersom is en het de vrouw is die draagmoeder zou zijn, dan is het ineens een lady GaGa! Dit terwijl er dus (ook) heel wat mister GaGa's rondlopen .. !!!
Waarom zou een vrouw meer emotioneel (moeten) gebonden zijn aan een kind dan een man? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoogtechnologisch draagmoederschap[bewerken] Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
drugs : niets zuipen : niets medicamenten : niets medicamenten misbruik : ook niet zware ziektes : voor zover ik weet : niets teveel vreet : ok, dat 'af en toe' wel bipolair : voor zover ik weet : niet ... depressief : ja, maar dat is iedereen wel eens, niet? en ik zeg er nogmaals bij, die future ouders kan dat eigenlijk niet veel schelen dat je soms wat depressief bent, het voornaamste is dat je in het algemeen een vrij gezond individu bent, en dat ben ik, dus ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en roken daar ben ik al enkele jaren mee gestopt (met succes)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als het laagtechnologisch draagmoederschap is, t'is te zeggen dat de sperma van de vader in jouw buik jouw eicel bevrucht, dan ben je wel de biologische moeder, het kind heeft dan 50 % van jouw genen. En dan zullen de wens-ouders ook wel naar het uiterlijk kijken. Hoe zit het daarmee ? Mooi of mottig ? ( probeer objectief te zijn in je antwoord ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hmm ik denk niet dat in het geval van laagtechnologisch die ouders daar naar kijken of ik mottig of mooi ben, ik bedoel dat in geval van een kleurlinge dat eigenlijk niet zo van belang is omdat die kindjes meestal wel ok ogen als één vd ouders blank is (heb ik toch de indruk) lol |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |