![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal waarschijnlijk wel weer aan mij liggen maar ik hecht er niet véél geloof in die test waar men zo tot op 10 cm in uw neus zit te knoeien met een wattenstaafje.
Huist het Covid-19 op die plaats? Misschien kan er iemand mij anders laten denken, hij/zij die meer kennis van zaken heeft. ![]() Binnenkort zijn make-updoekjes en wattenstaafjes verboden in Europa. ![]() ![]() p.s. Van Ranst waarschuwt voor ‘superverspreiders’: ‘Dit zijn de mensen die je zeker in quarantaine wil’
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 juli 2020 om 08:33. |
![]() |
![]() |