![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Ze komen weer van onder hunnen steen gekropen: die media geile 'artsen'.
VUB-professor Dirk Devroey pleit voor een volledige lockdown voor Antwerpen. In zijn ogen is dat de enige oplossing om de tweede golf van het coronavirus te bestrijden. HLN. Wanneer gaat men eens paard en kar noemen, en ook daar naar handelen. Waarom zou een bewoner van Zandvliet, Berendrecht of op den boerenbuiten de gemeente Brecht (met 1 besmetting op 7 dagen)in lock-down moeten omdat 30 km verder in een bepaalde leefgemeenschap het virus ontploft? Laatst gewijzigd door De Prof : 26 juli 2020 om 13:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. Sluit de parking af.
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zet ze maar eens twee maanden droog.
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat een opgekropte frustratie!
Bijna zo erg als bij al diegenen hier die overal fascisten ontwaren. ![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar heb ik dat nog gehoord. Aan zee geloof ik. Daarbij. Antwerpen is dat geen lage emissie zone ? Geen inkomsten aan boetes .. hmmm Laatst gewijzigd door Rudy : 26 juli 2020 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |