Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 april 2003, 19:03   #1
ydde
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Meer dan gemiddeld intelligent, maar niet tot enige empathie in staat, getuigen alle psychiaters over Van der Graaf (die Fortuyn vermoorde). Zijn beweegreden, volgens de moordenaar’s advocaten, is zijn groot verlangen de democratie te verdedigen en zijn grenzeloos medelijden met de bedreigde steuntrekkers en asielzoekers, potentiële slachtoffers van Pim! (VRT nieuws 19.00 uur) Ook in Holland dezelfde raaskallende linkse rakkertjes als bij ons, nietwaar?
Oud 1 april 2003, 19:15   #2
Celebfin
Provinciaal Statenlid

Celebfin's schermafbeelding

Standaard

En niet te vergeten onze Vlaamsch-blok rakkertjes die zo maar even iemand gaan neerschieten en overal beginnen te vechten.
Om maar nog niet te beginnen over 60 jaar geledn, maar da's een onderwerp.

Ik veroordeel beiden even hard maar: extreem rechts heeft al meer doden op zu-ijn geweten dan extreem-links.
the time has come to peace the fuck out
Celebfin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2003, 19:21   #3
ydde
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

't Is maar leb, dat als excuses "medeleven" gepleit wordt voor een niet-empatisch iemand!
Oud 1 april 2003, 19:21   #4
Kotsmos
Minister-President

Standaard

De eerste die Stalin roept krijgt een lolly. Maar daarna zou ik het waarschijnlijk meer aprecciëren moest hij zijn/haar kop houden.
Kotsmos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2003, 19:30   #5
Tjolder
Parlementslid

Tjolder's schermafbeelding

Standaard

[size=7]Stalin[/size]

Tjolder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2003, 08:51   #6
Jorge
Gouverneur

Jorge's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ydde
Meer dan gemiddeld intelligent, maar niet tot enige empathie in staat, getuigen alle psychiaters over Van der Graaf (die Fortuyn vermoorde). Zijn beweegreden, volgens de moordenaar’s advocaten, is zijn groot verlangen de democratie te verdedigen en zijn grenzeloos medelijden met de bedreigde steuntrekkers en asielzoekers, potentiële slachtoffers van Pim! (VRT nieuws 19.00 uur) Ook in Holland dezelfde raaskallende linkse rakkertjes als bij ons, nietwaar?
Meer dan gemiddeld intelligent bent u blijkbaar niet want u haalt hier een medisch dossier (psychiatrisch) aan, de bedoeling daarvan is, zoals u toch zou moeten weten, om na te gaan of iemand toerekenignsvatbaar is. Ma bon, als dit in uw extreem-rechtse kraam past, waarom niet.
Jorge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2003, 10:18   #7
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Die groenlinkse moordenaar heeft in ieder geval veel schade aangericht.

Er kwam een 'nieuwe' politicus die hoop bracht, die het mooi voor elkaar had, die het kon uitleggen en die geen schrik had om de echte problemen aan te pakken.

Zonder dat hij als racist of fascist kon worden bestempeld. Bewijs daarvan is dat hij op de steun kon rekenen van alle lagen van de bevolking in Nederland, zowel autochtoon als allochtoon.

De moordenaar heeft niet enkel een man vermoord. Hij heeft een opportuniteit tot echte en broodnodige vernieuwing kapotgemaakt.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2003, 10:21   #8
ydde
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Jorge:
Meer dan gemiddeld intelligent bent u blijkbaar niet, Ma bon, als dit in uw extreem-rechtse kraam past, waarom niet.
ydde:
Merci Jokke, we gaan er al op vooruit hé, gewoonlijk zijn wij schuimbekkende stoemerikken, maar bij U is er sprake van enige intelligentie, dank U!
Trouwens, ik beschouw mezelf niet als extreem hoor!
Oud 2 april 2003, 10:55   #9
Jorge
Gouverneur

Jorge's schermafbeelding

Standaard

Antoon:

Dus wanneer er een misdaad gebeurt tegen een persoon die de media haalt is dit belangrijker & moet dus strenger bestraft worden dan wanneer deze misdaad zich tegen u of ik richt? Bedenkelijk parcours.

Ydde:

U beschouwt zich niet als extreem maar hebt gebruikt wel het logo van een extreem-rechtse partij als avator & schuimbekt, zoals het normaal hoort, dat zegt u zelf, meteen op de linkse raaskallende rukkertjes uit Holland. Leg dan misschien is even uit WAAROM want uit uw post kan ik dat niet echt afleiden.
Oud 2 april 2003, 11:10   #10
ydde
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Jorge:
U beschouwt zich niet als extreem maar hebt gebruikt wel het logo van een extreem-rechtse partij als avator & schuimbekt, zoals het normaal hoort, dat zegt u zelf, meteen op de linkse raaskallende rukkertjes uit Holland. Leg dan misschien is even uit WAAROM want uit uw post kan ik dat niet echt afleiden.
ydde:
Toen ik als avator het AEL embleempje gebruikte, werd ik beschuldigd van schuimbekkende extremist te zijn, blijkbaar had die zelfs de moeite niet gedaan om mijn tekstjes te lezen. Omdat ik avator's als etikketjes beschouw, en ik die nooit op voorhand op mensen plak (ik hóór liever eerst wat ze te zeggen hebben en zie éérst liever hoe ze handelen) schreef ik toen dat ik m'n avator zou veranderen. Dit ontlokte bij sommigen precies hetzelfde effect als tervoren, maar dan van de andere kant!!!
Ik ga m'n avator wegdoen ... dan is alleman content, denk ik.
Wat m'n extremisme betreft: de waarheid wordt door extremisten altijd als extreem veroordeeld, als het in hun kraam niet van pas komt natuurlijk!
Oud 2 april 2003, 11:22   #11
Jorge
Gouverneur

Jorge's schermafbeelding

Standaard

LOL

Dus u zegt, en ik geloof u, dat avators maar ettiketjes voor u zijn. Bon, toch schrijft u "linkse rukkertjes" in combinatie met "Vlaams Blok"; logische conclusie: u bent voor het Blok. Daarbij komt nog dat er u enkel een tegenstrijdigheid heeft gevonden in het nieuws die met een beetje goede wil, juist geïnterpreteerd kan worden & trouwens niet over de kern van de zaak gaat. Dus, ja ik lees wat iemand te zeggen heeft.

Btw, misschien niet echt de beste zet om op een politiek forum u te profileren binnen een bepaalde partij om gewoon reacties uit te lokken. En aangezien je jezelf niet als extremist bekijkt, mag ik zo vrij zijn om te vragen voor welke partij je sympathiën koestert?
Oud 2 april 2003, 11:26   #12
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jorge
Antoon:

Dus wanneer er een misdaad gebeurt tegen een persoon die de media haalt is dit belangrijker & moet dus strenger bestraft worden dan wanneer deze misdaad zich tegen u of ik richt?
En waar heb ik dat ergens geschreven?
Oud 2 april 2003, 11:34   #13
Jorge
Gouverneur

Jorge's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:
Antoon:

Dus wanneer er een misdaad gebeurt tegen een persoon die de media haalt is dit belangrijker & moet dus strenger bestraft worden dan wanneer deze misdaad zich tegen u of ik richt?
Ik vraag u opinie hierin.
Oud 2 april 2003, 11:53   #14
ydde
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Jorge:
Bon, toch schrijft u "linkse rukkertjes" in combinatie met "Vlaams Blok"
ydde:
Waar?
Oud 2 april 2003, 11:57   #15
ydde
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Jorge:
... u bent voor het Blok ...
ydde:
Ik heb 5 welbepaalde redenen waarom ik voor het Blok stem al eerder op dit forum gepost! Ik heb daar géén tegenspraak (argumenten)ondervonden; wel beledigingen.
Ik ben géén lid van het Blok, en ik vind geen enkele regenboog-partij het waard om voor te stemmen.
Oud 2 april 2003, 12:31   #16
Jorge
Gouverneur

Jorge's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ydde
Jorge:
Bon, toch schrijft u "linkse rukkertjes" in combinatie met "Vlaams Blok"
ydde:
Waar?
ok, rakkertjes dan.

Maar laat ons tot de kern van de zaak komen, want nog steeds is het mij niet duidelijk welke mening u hebt in deze rechtzaak.

En waar vind ik die 5 redenen waarom u voor een extreem-rechtse partij stemt? En btw ik heb nergens geschreven dat u lid bent van het Vlaams Blok.
Oud 2 april 2003, 13:41   #17
ydde
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Jorge:
ok, rakkertjes dan.
ydde:
Zie d'et sé!
Jorge:
... het mij niet duidelijk welke mening u hebt in deze rechtzaak ...
ydde:
Welke mening ik heb over een moordenaar? d' as toch maar om te lachen neem ik aan?
Wat ik denk over de verdediging:
Een niet-empatisch iemand verontschuldigen door erop te wijzen dat hij zo gevoelig is voor anderen ... moet ik dat aan U uitleggen hoe belachelijk dat dit is?
Jorge:
En waar vind ik die 5 redenen waarom u voor een extreem-rechtse partij stemt?
Politiek Binnenland; Het 70 puntenplan van het Vlaams Blok, pagina 2
Jorge:
En btw ik heb nergens geschreven dat u lid bent van het Vlaams Blok.
ydde:
Ik zie het U denken Jokke !!!
Oud 2 april 2003, 13:47   #18
Jorge
Gouverneur

Jorge's schermafbeelding

Standaard

That's it Gewoon een stommiteit die de verdediging heeft gemaakt open je een topic Sterk

Ik dacht dat je wou discussieren over de te geven strafmaat of het belang van de media in deze zaak of de impact op het Nederlandse beleid of n'importe quoi...

5 punten, ik ga zo dadelijk eens kijken.

Ge wilt mij zien denken, yddeken. Intresseert mij niet of iemand lid is of niet van een bepaalde partij hoor.
Oud 2 april 2003, 14:03   #19
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:
Antoon:

Ik vraag u opinie hierin.
Die persoon moet op dezelfde manier worden berecht en bestraft als een moordenaar van wie anders.

Maar dan komt de vraag over ons strafsysteem, dat naar mijn mening in het algemeen veel te zwak is, laat staan dat de daders en slachtoffers omgekeerd evenredig worden behandeld, in de verkeerde richting welteverstaan.
Oud 2 april 2003, 14:10   #20
ydde
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Jorge:
Gewoon een stommiteit die de verdediging heeft gemaakt ...
ydde:
Eerder gewoon negeren van wetenschappelijke feiten om eigen gelijk aan te tonen; dat heb ik al eens eerder bij linkse dingens tegengekomen ... (en bij rechtse nog nooit!!! )

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be