![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Hier staat het land terug op zen kop, omdat de cijfers 80% stijgen.
In Nederland daarentegen stijgen de cijfers met 200% en doet men niets. Onlangs prees men nog hun lokale contact-opsporing. ![]() Update 15 juli t/m 21 juli 2020 Afgelopen week zijn er 987 nieuwe personen gemeld die positief getest zijn op COVID-19. Dat is bijna 2 keer zoveel als vorige week. Er zijn 19 patiënten gemeld die voor COVID-19 in het ziekenhuis zijn opgenomen (geweest). Dat is een toename van 3 patiënten in vergelijking met de vorige week. Er zijn 7 personen als overleden gemeld, 1 minder dan in de week er voor. RIVM Laatst gewijzigd door De Prof : 22 juli 2020 om 14:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Al eens in een Nederlandse stad geweest onlangs ?
Ik ben toevallig in Maastricht geweest een paar weken terug. Geen mondmaskers (niemand, ook het personeel van de winkels niet). Over de koppen lopen in winkels en winkelstraten, overvolle cafes en restaurants....afstand houden kennen ze daar ook al niet meer. Ben verbaasd dat het al niet veel meer is in NL. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de USA zitten ze nu vlotjes over de duizend doden per dag. De 200 000 van Trump zijn in zicht.
![]() |
#4 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Als het beleid te "Mestreech" u niet aanstaat, blijf dan in uw kot. Misschien komt de kleine helft van deze lieden wel uit het door u verheerlijkte kunstmatig geschapen "'t Belsj" en met inzonderheid uit de buurtstreek: "Loaneke"; "Riems", "Eumes-Eèmel", "Terneije", "Wèzend", "Voere",.... Met mondvodwerende groet
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enneuh.... die 200 000 van Trump komen overeen met die 10 000 van Belgie he... De USA heeft 25 keer meer bewoners dan Belgie. Men had eerst 2 miljoen gezegd. Laatst gewijzigd door patrickve : 22 juli 2020 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien integendeel want een regelmatige lichte besmetting zou helpen met de immuniteit, mondmaskers zouden dus nadelig kunnen werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ofwel zijt ge b'smet ofwel niet ofwel zijt ge zwanger ofwel niet mondmaskers helpen niet want ik word niet ziek da's ook een zinnige redenering |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nederlandse cijfers.
De echte. Van 21/7. Gisteren dus. https://www.facebook.com/10000048583...99150/?app=fbl Ewel?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 22 juli 2020 om 16:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"It’s Not Whether You Were Exposed to the Virus. It’s How Much." https://www.nytimes.com/2020/05/29/h...sion-dose.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voorlopig valt het dus nog mee maar door de structuur van het land zou het nog een tijdje kunnen duren. Voor hier geloof ik dat we al groepsimmuniteit bereikt hebben of toch bijna, Nederland zit iets verder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt er op dat ze u en mij blaaskens aan het wijsmaken zijn.
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de USA en in andere grote telgebieden heb je dat de epidemie verhuist he, dus is de globale curve vlak, terwijl je haarden hebt die zich verplaatsen. En we zullen wel zien hoe het hier verder gaat, he ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle ziekenhuizen en anderen moeten nu rechtstreeks aan het witte huis rapporteren. Sinds vandaag. Teveel gefoefel en leugens.
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |