![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Hoe populair is politics.be?
Mijn insziens zo'n 15 actieve posters die niet weten wat gedaan met hun tijd. Hoe het pe.be forum zichzelf profileert ... het aantal lezers dat weergegeven wordt per subforum, en ik lees, nu, ... 15 augustus 6:08h in de vroege morgen : Binnenland : 92 lezers Buiteneland : 23 lezers Over koetjes en kalfjes : 127 lezers Archief : 26 lezers ![]() Laatst gewijzigd door piazzolla : 15 augustus 2020 om 05:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2 posters 6 zoekrobotcrawlers Al de rest is tevergeefs op zoek naar uitgewoonde Bulgaarse inteeltzigeunerinnen
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() kweet wel dat schizofrenie hier een punt geweest is voor sommigen, maar 2 lijkt mij toch heel weinig ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Euhm, ... het is een vermoeden. Laatst gewijzigd door piazzolla : 15 augustus 2020 om 05:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() .
Laatst gewijzigd door piazzolla : 15 augustus 2020 om 06:04. |
![]() |
![]() |
![]() |