![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo nu en dan wordt er hier al eens een oude draad terug opgerakeld.
Zo eentje van een jaar of vijf oud, of ouder. Als je daar dan door bladert kom je regelmatig posts van jezelf tegen die je daar een aantal jaren geleden in plaatste. Herinner jij je dan die posts nog of sta je meestal verbaasd te kijken van wat je, jaren geleden, schreef? Ikzelf herinner me in de meeste gevallen wel dat ik die dingen ooit schreef maar heel af en toe zie ik toch ook schrijfsels waarvan ik totaal niet meer wist dat ik ze ooit neerpende. Wat jullie?
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet gewoonlijk nog wel wat ik dacht ten tijde van het posten.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zojuist heb ik gereageerd op een draad van 2012 ivm negeerlijsten wegens enkele vragen. Gewoon via de zoekfunctie. M'n schrijfsels herlees ik niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kak
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Waarheid: Uw berichten in oude draden = kak kak kak kak kak kak kak … KAK!!!
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent een grote fan van mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Engelse prutswoordjes = kak
K.D. is geen bewonderaar, dweper ofte aanhanger van Demper. K.D. IS ALLESZINS GEEN TWEEDE AANMELDNAAM VAN DEMPER!!!
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kak |
|
![]() |
![]() |
![]() |