![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Evenepoel na zijn val: weinig geslapen, vandaag nog enkele tests
Hopelijk komt het allemaal goed met de renner want het was een lelijke val. Niet dat ik een groot wielerfan ben maar in een nieuwsuitzending die ik volgde wist men te vertellen dat daar op dat punt al tal van renners gevallen zijn door de jaren heen. Moet een tourdirecteur daar dan niet extra voor waarschuwen?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 augustus 2020 om 09:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Men discuteert nog of het een baal van hooi of van stro moet zijn.
![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |