![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het wordt compleet absurd en onhoudbaar, als je een vaste relatie hebt mag je die zien en consumeren. Je mag echter niet uit elkaar gaan want dan mag je geen nieuwe relatie meer aangaan volgens de regels.
Je mag geen ontmoetingen meer hebben in groep waar je in contact zou kunnen komen met een mogelijke nieuwe partner, met 1,5 meter afstand maak je ook geen relatie en je moet eerst een koppel zijn voordat je elkaar iets inniger mag aanraken of kussen. Losse relaties voor sex mogen al helemaal niet, ze willen echt alles controleren. WTF mensen, waar zijn we mee bezig? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elke totalitaire godsdienst gaat zich mengen met het seksleven van mensen. Eens je dat controleert, controleer je alles, he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat uw officiële partner?
Nee. Geen sex dan, sorry.
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogal wiedes ende elementair in jullie contreien, toch?
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het beste wat mag is dat je per persoon, afhankelijk van de grootte van je gezin, 1 of 2 nieuwe mensen mag ontmoeten per maand als je je bestaande vrienden vermijd. Als je 1 keer met een vriendin gaat winkelen is het ook al voorbij voor die maand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar als één van beide de andere betaalt mag het weer wel.
![]()
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het beste wat mag, is dat je gaat babbelen met een nieuwe potentiële partner, op 1,5 meter van elkaar en met mondmasker. Citaat:
Laatst gewijzigd door gertc : 21 augustus 2020 om 11:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanaf 1 september is er beterschap Moet je dit eens lezen: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/08...f-1-september/ Probeer maar eens te bewijzen dat je lang genoeg samen bent. Je zou voor minder ondertussen een andere relatie hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
België mag je dan wel toestemming geven om te reizen naar een ander land maar dat andere land moet nog altijd bereid zijn om je daar binnen te laten laat staan je een visum te geven. Of jij een ander land binnenkan hangt niet af van België dan wel van het landwaar je heen wil. Ik sta momenteel een vriend bij die gehuwd is met een Vietnamese vrouw. We zijn ondertussen al 2 maanden bezig om hem op een vliegtuig te krijgen richting Vietnam......en die is officieel gehuwd. Het aantal eisen die de ambassade van Vietnam stelt is omzeggens onmogelijk aan te voldoen komt er dan nog eens bij dat vele instellingen de deuren gesloten houden.....mails worden niet beantwoord en telefonisch contact kan je al helemaal vergeten. Slagen we er dan in om een document te verkrijgen blijkt het alweer 2 dagen over tijd of ontbreekt er weer een parafering van zijn vrouw.....Mensen die niet thuis zijn in digitale know how mogen het al helemaal vergeten. Schatrijke 'belangrijke' mensen en mensen met hoge relaties kunnen nu nog gaan en staan waar ze willen ....maar voor Jan Modaal is het veel theorie maar in praktijk quasi onmogelijk......en dan heb ik het nog over mensen die officieel zijn gehuwd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik reis zonder problemen, wel volgens mijn mogelijkheden en met respect voor beperkingen. 't Glas blijft halfvol. (nochtans had ik deze morgen barstende koppijn ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 21 augustus 2020 om 12:35. |
|
![]() |
![]() |