![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er nieuwe verkiezingen moeten komen omdat men geen regering kan vormen, stel ik voor om een verbod op te leggen aan de kandidaten van de vorige verkiezingen om weer mee te doen.
Aangezien het aangetoond is dat het daarmee toch niet lukt. Dus, niemand van de vorige kieslijst wordt opnieuw toegelaten.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom K&K?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die federale kieskring hoeft niet... Maar recent nog heeft Mevr Crevits voorgesteld om als de vorming van een federale regering na een vastgestelde tijd niet lukt (bvb 4 maanden) er automatisch een afspiegelingsregering moet komen.op dat moment WEET men welke partijen er in een regering zullen zitten,enkel nog de gezichtjes inkleuren.... Dat lijkt me al een werkbaar alternatief.(ik zou het veel radikaler willen,maar bon...) Dit draadje staat eigenlijk op een rare plek? ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 23 augustus 2020 om 06:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door reservespeler : 23 augustus 2020 om 07:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Omdat het duidelijk sarcasme is uiteraard. Als je dit werkelijk zou wensen dan ben je nog gatachterlijker dan de penis van Dutroux in erectie.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of welke kandidaten zien dan hun kans schoon om even handig wat meer in beeld te komen zich op te dringen, zich naar de 'voorgrond' te werken?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 augustus 2020 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |