![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Ranst krijgt nu ook felle tegenkanting van academici: “Hij slaat door”
HBVL 20-08-2020 door Pieter Huyberechts en Pieter Lesaffer https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200820_...hij-slaat-door Marc Van Ranst (KUL) was al langer kop van Jut bij een deel van de Vlaamse politici en woensdag hekelde ook een rist Waalse politici zijn “dwingende advisering”. Nu krijgt de viroloog langs beide zijden van de taalgrens felle kritiek van tal van academici. Zijn openlijke pogingen tot sturen van beleidsbeslissingen worden afgedaan als “bijzonder dreigend.” “Hij slaat door met zijn adviezen aan de politiek”, klinkt het scherp. “Mijn enige doel is de epidemie naar beneden krijgen”, repliceert hij. Dat is hetgeen wij hier al zo lang schrijven. Allee toch een deel van ons. Er zijn er die hem nog altijd de hemel in prijzen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals het een echte communist past duldt hij geen kritiek en daarom blokkeert het kleingeestig ventje Rik Torfs op Twitter.
https://reactnieuws.net/2020/08/20/m...TqFhko4Jshv-Ok |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 20 augustus 2020 om 23:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Het probleem is dat die man nog elke dag zijn onzin mag spuien op tv zonder dat daar iemand kritisch tegenin gaat.
Laatst gewijzigd door denkimi : 21 augustus 2020 om 05:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is vooral de bloedrode VRT die hem een dagelijks forum geeft om zijn nonsens en gezever van de bovenste plank te komen verkondigen. Men had deze compleet gepolitiseerde, extreem-linkse pseudo wetenschapper/clown van in het begin moeten links laten liggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://twitter.com/AlpenBelg/status...626694145?s=20 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft hij Rik T nu aangevallen????
![]() Van Ranst <-- megalomanie? Ik schreef het al eerder maar ik geloof die al lang niet meer, niet Van Ranst, niet Van Gucht. De enige die ik nog kan geloven is P. Van Damme
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij mijn Baas (rvdwalle) maak je meer kans. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom dat ik niet van dat soort media moet hebben he, het is gebaseerd op cooptatie om meningen te hebben. Heeft geen belang, hij heeft de kans gehad om goeie informatie te krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ik denk niet dat ik een spaander heel zou laten van die man zijn betoog, mocht die in een wetenschappelijk duel geïnteresseerd zijn, quod non, he. Nu, het zou zodanig gemakkelijk zijn dat ik niet eens zou weten of het spannend zou worden. Laatst gewijzigd door patrickve : 21 augustus 2020 om 07:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Overigens: bij sommigen begint de sfeer te kantelen en dat kan best riskant zijn. Er is in twitter-krochten al sprake van 'volksverraad' en 'de straf die daarvoor geldt' etc. Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 21 augustus 2020 om 08:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is een gewoon medisch advies aan Rik T. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Ons onderzoek naar polio in Poliopolis werd om te beginnen gefinancierd door de Bill & Melinda Gates Foundation" Met dat Poliovaccin van Bill & Melinda Gates Foundation zijn er grote problemen, het veroorzaakt ondertussen meer ziektes dan het wilde Polio virus. "More polio cases now caused by vaccine than by wild virus" https://abcnews.go.com/Health/wireSt...virus-67287290 Poliovaccin ramp van 1955 https://www.washingtonpost.com/histo...n-coronavirus/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De nieuwe definitie van viroloog:
Een viroloog/virologe is iemand die wanneer hij of zij de mond één keer opent vier leugens orakelt.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Ik hoop dat VR samen met het coronavirus voor eeuwig en altijd verdwijnt binnenkort..
Die man delft zijn eigen graf, die denkt echt dat em megapopulair is terwijl iedereen zijn smoel spuugzat is |
![]() |
![]() |