![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zouden jullie er van vinden om een taks op nieuwe TV's te heffen i.p.v. de eindeloze reclame te moeten ondergaan?
We zouden wel iets moeten vinden op de aankopen in het buitenland of via het internet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tv-zenders en operatoren slaan de handen in elkaar: reclame doorspoelen binnenkort niet altijd meer mogelijk
VTMGO Sommige sites zijn doorspekt van DPG media, cookies & trackers ten top ![]() Satelliet TV??? Of TV-abbo gewoon opzeggen?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 oktober 2024 om 08:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() irrelevant...
Ik behoor tot een zeer snel groeiende klasse van "afhakers" die gewoon geen "lineair presenterende media" meer kunnen verdragen.......zelfs zonder reclame is het al onuitstaanbaar .... De staat heeft vele decennia geleden het grootste gewicht van zijn handen af getrokken van de "oude electronische media",zijnde radio en TV....... Dat moet niet teruggedraaid worden Wat de staat WEL kan doen is om nog 1 (één) staats TV en radiokanaal open te houden,saai,informatief,ZONDER reclame.........Op DAB heb je VRT nws....maar dat draait in een perverse 15 minuten lus omdat er op de wereld zo weinig gebeurt blijkbaar dat de VRT maar 15 minuten kan vullen.... ![]() Maar volgens mij zal er sneller sla op de achterkant van de Maan groeien dan dat zoiets LOGISCH gedaan wordt met de ter beschikking zijnde budgetten.Een ganse koterie bullshitjobbers moet dan namelijk vervangen worden door BEKWAME (dat is SAAIE) mensen om INFORMATIE te brengen....
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 6 oktober 2024 om 08:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reclame doorspoelen is niet meer mogelijk. Bij opgenomen programma's moet je de eerste minuut gedwongen naar de reclame kijken. Ik ga kijken of ik mijne opnamebox terug kan activeren. Dan kan je ook TV films kijken als het internet wegvalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, niemand vindt dat leuk, maar t'is wel die reclame die de programma's financiert.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je dan bekijkt welke programma’s kan je beter uw tv uit het stopcontact trekken.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ook al, ik kijk alleen nog series en films via download of gehuurd (bib), en heel af en toe een Terzake/Afspraak.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meeste TV programma's van de dag van vandaag interesseren mij totaal niet.
Ik heb nog een kast volstaan met leuken films en dan zet ik er eentje op als het mij niet aanstaat op TV. ![]() Waarschijnlijk één van de redenen dat men dat ook wilde uitschakelen en de verkoop van films op cd/dvd aan banden legde. ![]() Ik heb zelfs nog video's staan maar die zullen door de jaren hun kracht wel verloren zijn. (magneetband) ![]() Digitaliseren?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 oktober 2024 om 09:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die programma's, waar vooral BV's zich interessant vinden ... Daarbij, als je om de 10 tot 15 minuten, gedurende 5 minuten moet zien wat je de komende uren, dagen, weken moogt verwachten van VTM ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meestal kijk ik alleen naar het nieuws, Terzake, de zeverende dag. Ik kijk wel steeds uitgesteld, zo kan ik doorspoelen hetgeen mijn interesse niet kan opwekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De (TV) reclame is al een industrie op zich.
Zou er iemand echt weten wat de impact van al die reclame is? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eventjes opmerken wat zo duidelijk is dat niemand het meer "ziet"...
Er zijn namelijk al minstens 10 jaar geen televisietoestellen meer te koop bij ons.... Die dingen zouden niks meer kunnen ontvangen gezien er geen signalen voor zijn. Wat te zien is zijn computersystemen uitgerust met grote beeldschermen... Computersystemen die u bespioneren ...waar U naar aan het kijken bent,hoe lang,of U probeert reclame door te zappen....... Sommige van die dingen hebben zelfs camera's waarmee ze in uw living kunnen kijken naar U en je zult het niet weten. Wat kan er verkeerd gaan nietwaar? Ook daarom heb ik geen "TV" toestel... Het is het mij allemaal niet meer waard....ook niet met een reclameverwijderende "taks"....
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Los daarvan begrijp ik niet waarom ik, als consument, niet vrij mag zijn om de de beste koop qua prijs/kwaliteit verhouding in het buitenland te kopen. Maak alles in Belgie zo duur als je kan, dat staat jullie vrij, maar ik koop dan alles in het buitenland. Ik doe dat nagenoeg nu al. Sinds de EU noemen we dat vrij verkeer in plaats van smokkelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Graag uitleg aub.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 6 oktober 2024 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Via de vlaamse reg de VRT laten doen waarvoor ze in het leven geroepen zijn en anders betaal ik wel voor netflix of Apple TV |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die 'binnenkort' uit de titel kan je ondertussen wel schrappen. En het is nog niet al kommer en kwel. Op de VTM's en Play's kan je inderdaad reclame niet doorspoelen maar vooralsnog hebben de Nat Geo's, Discovery's, History, Fox, Comedy Central,... daar geen last van. Citaat:
Op straat, in magazines, op de radio, in apps, in kranten, op websites,... blijft reclame gewoon bestaan en daar kan je het ook niet doorspoelen. Dus in een wereld die bulk van reclame ga ik echt niet betalen om één miezerig klein deeltje reclame 'uit te kopen'.
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik krijg blijkbaar geen reactie. Waarom wil iemand met het N-VA logo een PLATTE TAKS INVOEREN op elke burger ongeacht of die zijn TV toestel gebruikt met digicorder of niet?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN