![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *_2-daagse CURSUS VOOR MANNEN_**
Alleen toegankelijk voor mannen! Let op: vanwege de complexiteit en moeilijkheidsgraad van de lessen, zal elke cursus maximaal 8 cursisten accepteren. De cursus is verdeeld over 2 dagen en zal de volgende onderwerpen omvatten: ** DAG 1** HOE GEEF IK DE PLANTEN WATER Stappenplan en diavoorstelling TOILETROLLEN: GROEIEN ZE ZELF WEER AAN? Groepsdiscussie VERSCHILLEN TUSSEN DE WASMAND EN DE VLOER Oefenen met verschillende soorten wasmanden (visualisatietraining) IS HET GENETISCH GEZIEN MOGELIJK STIL TE ZITTEN ALS ZIJ FILEPARKEERT? Rij-simulator DE AFSTANDSBEDIENING De afstandsbediening loslaten: telefonische hulplijn en diverse praatgroepen HOE KAN JE DINGEN VINDEN Training in het zoeken op de goede plek, in plaats van schreeuwend het hele huis overhoop te halen. Open forum** DAG 2** LEGE MELKPAKKEN: KOELKAST OF PRULLENBAK? Groepsdiscussie en rollenspel BLOEMEN MEEBRENGEN VOOR HAAR IS NIET SCHADELIJK VOOR JE GEZONDHEID PowerPoint presentatie ECHTE MANNEN VRAGEN DE WEG ALS ZE VERDWAALD ZIJN Waargebeurd verhaal van de man die het eens probeerde DE VAAT/ SERVIESGOED: VLIEGEN ZE ZELF NAAR HET AANRECHT/ AFWASMACHINE? Debat met enkele experts BASISVERSCHILLEN TUSSEN JE MOEDER EN JE PARTNER Praktijkles en rollenspel HET IDEALE WINKELMAATJE ZIJN Ontspanningsoefeningen, medidatie en ademhalingstechnieken BELANGRIJKE DATA ONTHOUDEN & BELLEN ALS JE LATER THUIS KOMT Neem agenda/ PDA mee naar de cursus LOSLATEN: ERMEE LEREN LEVEN DAT JE TOCH NOOIT GELIJK HEBT Persoonlijke begeleiding mogelijk * |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kvond het wel geslaagd
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Is dat een voorbereiding op een transexuele operatie ?
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() af en toe spreek je in raadsels hoor.
planten, bloemen, moeten die water krijgen??? wasmand?? wat is dat?? en mannen zijn nooit verdwaald en hebben het altijd juist!! daar twijfel je toch niet aan?? ![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn daar opleidingscheques voor?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelieve die italiaanse tekst te vertalen aub |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Italiaans?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Héhé, was het niet dat Italianen alleen goede minnaars waren? Hunne koffie trekt ook op niks.
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Waar kan ik me inschrijven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Man of vrouw ?
![]() ![]()
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Men zou de vrouwen die dit verkondigen eens een cursus 'zoek de juiste man' moeten laten volgen. Nu zoeken ze er altijd de grootste macho uit en dan krijg je dit. ![]() Laatst gewijzigd door Geertje : 20 augustus 2008 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die ze dan proberen te verbeteren...
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon zeiknat houden.
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn vloer is nochtans gedoopt tot wasmand ze
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik ook maar 't vraagt om repliek hé :
![]() _2-daagse CURSUS VOOR vrouwen_** Alleen toegankelijk voor vrouwen! Let op: vanwege de complexiteit en moeilijkheidsgraad van de lessen, zal elke cursus maximaal 8 cursisten accepteren. De cursus is verdeeld over 2 dagen en zal de volgende onderwerpen omvatten: ** Dag 1 De auto 1 :Tanken hoort bij rijden. -Waar zit de tankdop en hoe te verwijderen -Benzine of diesel? hoe weet ik het verschil? -wat is de code van mijn bankkaart? 2 De bandenspanning -help er zit niet genoeg druk op mijn banden! -nakijken door te meten, niet door naar te kijken 3 Het motorkompartiment het niveau van motor- en remolie nakijken en eventueel bijvullen. 20W40 wat is dat. Is slaolie of zonnebloemolie geschikt? welke te kiezen, Aldi of Delhaize 4 Reinigen, -spons en leer, hoe te gebruiken -Stofzuigen? Mag dat in een kleine ruimte? Zuigt dat de lucht niet weg? De grasmaaier, -Zie hierboven....behalve voor de banden, uitzonderingen. -hoe krijg ik dat onding in gang -de zak ledigen, als het gras allemaal is afgereden of tussendoor ook eens? -oeps, er lag een elektriciteitskabel in het gras. Verven -Hoe smeer ik mezelf niet aan van kop tot teen -een rechte lijn, of artistieke vrijheid? -Fushia en roze, zijn er ook andere kleuren? -De pot is van de ladder gevallen, oplossingen. De elektrische installatie. -de hoofdzekering is gesprongen, wat nu? de diepvries, paniek onder controle houden. -Wat is een Watt -De uitdrukking "teveel op 1 lijn" wat wil dit zeggen -de haardroger in het bad, geen goed idee Rondom het huis : -20 ton dolomiet op een hoopje op de oprit, wat nu? -De vuilniszak, hoe krijg ik die aan de straatkant. -Help er staat een onbekend iemand aan de deur. dag 2 vanwege de complexiteit van de onderwerpen is deze dag beperkt wat rubrieken betreft -Zagen help niet (1/2 dag) -Spreken is zilver, zwijgen is goud (1/2 dag) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En 'Hoe doe ik de pot erwten open?' kan er nog wel bij op dag 2. En de cursisten die met succes de cursus afronden, krijgen gratis het boek '1 paar schoenen is ook genoeg'. Laatst gewijzigd door Kazan : 20 augustus 2008 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |