![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/Polls/index...t&surveyid=582
Bijna 90% zegt dat Somers de rangen niet zal kunnen sluiten. Persoonlijk vind ik dat ook. De VLD bestaat uit linkse en rechtse fundamentalisten. Hoe zou je dat met mekaar kunnen verzoenen? Mvg |
![]() |
#2 |
|
![]() "aghasee" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] i.nl... > "Koen Godderis" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] > > > Bijna 90% zegt dat Somers de rangen niet zal kunnen sluiten. > > Je hebt er wel je lol in dat de VLD op exploderen staat, hoe komt dat? > ;-) > > > ... omdat ze als blinde lakeien in korte tijd Vlaanderen uitverkocht hebben aan Wallonië en gasten van vreemde origine. In het land der blinden in éénoog koning. |
![]() |
#3 |
|
![]() "Koen Godderis" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected] > Bijna 90% zegt dat Somers de rangen niet zal kunnen sluiten. Je hebt er wel je lol in dat de VLD op exploderen staat, hoe komt dat? ;-) |
![]() |
#4 |
|
![]() "aghasee" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] i.nl... > "Koen Godderis" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] > >> Bijna 90% zegt dat Somers de rangen niet zal kunnen sluiten. > > Je hebt er wel je lol in dat de VLD op exploderen staat, hoe komt dat? > ;-) tja, hoe zou dat nu kunnen komen ? Zo uit het blote hoofd kan ik zonder probleem 10 valabele redenen opnoemen. |
![]() |
#5 |
|
![]() "aghasee" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] i.nl... > "Koen Godderis" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] > > > Bijna 90% zegt dat Somers de rangen niet zal kunnen sluiten. > > Je hebt er wel je lol in dat de VLD op exploderen staat, hoe komt dat? > ;-) > > > anders kijk eens op http://www.verhofstadtliegt.be/ |
![]() |
#6 |
|
![]() On Mon, 6 Dec 2004 20:55:26 +0100, "aghasee" <[email protected]>
wrote: >"Koen Godderis" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected] > >> Bijna 90% zegt dat Somers de rangen niet zal kunnen sluiten. > >Je hebt er wel je lol in dat de VLD op exploderen staat, hoe komt dat? >;-) > Exploderen is een groot woord. Gewoon het zootje dat ons verkocht heeft voor eigen portefeuille en zichzelf vandaag uitroept tot de linker vleugel er uit schoppen. Die zeveraars (wannebe intellectuelen) helpen alles om zeep, zo ook hun eigen VLD. dL |
![]() |
#7 |
|
![]() aghasee wrote:
> "Koen Godderis" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] > > >>Bijna 90% zegt dat Somers de rangen niet zal kunnen sluiten. > > > Je hebt er wel je lol in dat de VLD op exploderen staat, hoe komt dat? > ;-) Hij is niet de enige die binnensbuiks zit te gniffelen... Slecht karakter en zo, weet ge wel. -- Karel "de Jazz" Jansens "When any government, or any church for that matter, undertakes to say to its subjects, 'This you may not read, this you must not see, this you are forbidden to know,' the end result is tyranny and oppression, no matter how holy the motives." (Robert A. Heinlein) |
![]() |
#8 |
|
![]() "aghasee" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] i.nl... > "Koen Godderis" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] > > > Bijna 90% zegt dat Somers de rangen niet zal kunnen sluiten. > > Je hebt er wel je lol in dat de VLD op exploderen staat, hoe komt dat? > ;-) > Ben zelfstandig, 3 jaar vld-lid geweest, nit akkoord met hun niet-liberale linkse koers, etc ... Laat het daar maar eens goed exploderen! Kunnen ze terug naar waar het begon. Centrum-rechts blauw. Voil�*! Maar voor die ommezwaai zal eerst het partijdictaat moeten opstappen. http://www.koengodderis.be/new/nieuw...4&tabel=corner Een bende bedriegers samen. Is het niet in de telling van hun voorzittersverkiezingen, dan is het in de beloftes aan de kiezers. Koen |
![]() |
#9 |
|
![]() "Koen Godderis" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected] > "aghasee" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] i.nl... >> "Koen Godderis" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected] >> >>> Bijna 90% zegt dat Somers de rangen niet zal kunnen sluiten. >> >> Je hebt er wel je lol in dat de VLD op exploderen staat, hoe komt >> dat? ;-) >> > > Ben zelfstandig, 3 jaar vld-lid geweest, nit akkoord met hun > niet-liberale linkse koers, etc ... Ook zelfstandig. Al 10 jaar. Ik zou dus óók VLD moeten stemmen. Sedert ze mijn provinciebelasting op bedrijven verdubbeld hebben? Niet met deze jongen... > Laat het daar maar eens goed exploderen! Kunnen ze terug naar waar het > begon. Centrum-rechts blauw. Laat ze beginnen met konsekwent te zijn. En enigszins beginselvast. > Voil�*! Nèm! > Maar voor die ommezwaai zal eerst het partijdictaat moeten opstappen. Tjah... > http://www.koengodderis.be/new/nieuw...4&tabel=corner Als prosmortier.be online is, wil je dan linken naar mij? ;-) > Een bende bedriegers samen. Is het niet in de telling van hun > voorzittersverkiezingen, dan is het in de beloftes aan de kiezers. Laat de telling van de voorzittersverkiezing me nu nog worst wezen. |
![]() |
#10 |
|
![]() "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> schreef in
bericht news:[email protected] i.nl > aghasee wrote: > >> "Koen Godderis" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected] >> >> >>> Bijna 90% zegt dat Somers de rangen niet zal kunnen sluiten. >> >> >> Je hebt er wel je lol in dat de VLD op exploderen staat, hoe komt >> dat? ;-) > > Hij is niet de enige die binnensbuiks zit te gniffelen... > > Slecht karakter en zo, weet ge wel. Nee, Jazz, zeg dat het niet waar is! Jij ook al??? ;-) |
![]() |
#11 |
|
![]() "aghasee" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] i.nl... > "Koen Godderis" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] > > "aghasee" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected] i.nl... > >> "Koen Godderis" <[email protected]> schreef in bericht > >> news:[email protected] > >> > >>> Bijna 90% zegt dat Somers de rangen niet zal kunnen sluiten. > >> > >> Je hebt er wel je lol in dat de VLD op exploderen staat, hoe komt > >> dat? ;-) > >> > > > > Ben zelfstandig, 3 jaar vld-lid geweest, nit akkoord met hun > > niet-liberale linkse koers, etc ... > > Ook zelfstandig. Al 10 jaar. Ik zou dus óók VLD moeten stemmen. > Sedert ze mijn provinciebelasting op bedrijven verdubbeld hebben? > Niet met deze jongen... > > > Laat het daar maar eens goed exploderen! Kunnen ze terug naar waar het > > begon. Centrum-rechts blauw. > > Laat ze beginnen met konsekwent te zijn. En enigszins beginselvast. > > > Voil�*! > > Nèm! > > > Maar voor die ommezwaai zal eerst het partijdictaat moeten opstappen. > > Tjah... > > > http://www.koengodderis.be/new/nieuw...4&tabel=corner > > Als prosmortier.be online is, wil je dan linken naar mij? ;-) > > > Een bende bedriegers samen. Is het niet in de telling van hun > > voorzittersverkiezingen, dan is het in de beloftes aan de kiezers. > > Laat de telling van de voorzittersverkiezing me nu nog worst wezen. > > Het zit hier vol met zelfstandigen, ik ook heb VLD geswitchd voor VB... Als ik in mijn kast kijk dan zijn de dikste klasseurs die van personeelszaken en BTW +belastingen Ondertussen heb ik al een zonevreemd bedrijf ( herlocaliseren doe ik niet, dan stop ik), komt de gelijkschakeling van het sociaal statuut van zelfstandigen er niet, personeelstekort ondanks werkloosheid, de verhoogde roerende voorheffing, verhogingen bedrijfslasten allerhande, te hoge loonlasten , mileu-aanpassingen en vergunningen enz... Binnenkort loopt iedereen door de vergrijzing het risico dat er geen geld zal zijn om de pensioenen te betalen en ook de ziekenzorg staat financieel op springen Dan spreek ik nog niet van onze belachelijk lage uitkering bij ziekte of ongeval. akkoord : het is een eigen keuze, maar zoals het verder gaat zullen er meer en meer de brui aangeven en mee opgeslokt worden in de recessie. De kleinere ondernemingen stellen een enorm groot aantal mensen tewerk en 2004 was al het topjaar inzake faillesementen....op naar 2005.. Laat ons aller Filip maar prospecteren in China en laat onze grote bedrijven en multinationals maar hun producties opzetten in China en het Oosten. ... ondertussen verdwijnt hier het werk en daarmee ook onze koopkracht en sociale zekerheid. |
![]() |
#12 |
|
![]() "deekodiver" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected] <snip> > Het zit hier vol met zelfstandigen, ik ook heb VLD geswitchd voor > VB... > Als ik in mijn kast kijk dan zijn de dikste klasseurs die van > personeelszaken en BTW +belastingen Laat ons nu aannemen dat de zaken die jij nu opsomt het meest papierwerk voor hun rekening nemen. Zeker als je zoals ondergetekende enkel in regie werkt. ;-) > Ondertussen heb ik al een zonevreemd bedrijf ( herlocaliseren doe ik > niet, dan stop ik), komt de gelijkschakeling van het sociaal statuut > van zelfstandigen er niet, personeelstekort ondanks werkloosheid, de > verhoogde roerende voorheffing, verhogingen bedrijfslasten > allerhande, te hoge loonlasten , mileu-aanpassingen en vergunningen > enz... Ach breek me de bek niet open, een collega van mij zit hier in de streek ook al met z'n rug tegen een woonwijk AD 2004. Berdrijf gestart kort na WO2. Binnenkort zullen de eerste lawaaihinder-klachten beginnen binnenlopen, and we all know what that means... > Binnenkort loopt iedereen door de vergrijzing het risico dat er geen > geld zal zijn om de pensioenen te betalen en ook de ziekenzorg staat > financieel op springen Je weet al wat ze van plan zijn met de privé-pensioenen? > Dan spreek ik nog niet van onze belachelijk lage uitkering bij ziekte > of ongeval. Uitkering? Na 30 dagen, ja. Bij ongeval, ziekte telt niet. > akkoord : het is een eigen keuze, maar zoals het verder gaat zullen > er meer en meer de brui aangeven en mee opgeslokt worden in de > recessie. De kleinere ondernemingen stellen een enorm groot aantal > mensen tewerk en 2004 was al het topjaar inzake faillesementen....op > naar 2005.. Er is nochtans werk... > Laat ons aller Filip maar prospecteren in China en laat onze grote > bedrijven en multinationals maar hun producties opzetten in China en De kleintjes moeten er van tussen. Ik mag het vergeten om prijs te geven voor een apptsgebouw, ik kan simpelweg de (waanzinnige) termijnen niet halen die in de huidige lastenboeken staan. Enkel een bedrijf die er een ploeg van 3 �* 4 man kan opzetten komt nog enigszins in aanmerking. > het Oosten. ... ondertussen verdwijnt hier het werk en daarmee ook > onze koopkracht en sociale zekerheid. Heb je 't ook al gemerkt? Troost je, ondernemers zijn al aan het delocaliseren vanuit Polen... |
![]() |
#13 |
|
![]() aghasee wrote:
> "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> schreef in > bericht news:[email protected] i.nl > >> >>Hij is niet de enige die binnensbuiks zit te gniffelen... >> >>Slecht karakter en zo, weet ge wel. > > > Nee, Jazz, zeg dat het niet waar is! Jij ook al??? ;-) De eerlijkheid gebiedt mij toe te geven dat ik gniffel bij /iedere/ partij die in moeilijkheden komt. Ik kan het niet laten. (behalve bij de KPB indertijd, dat vond ik eerder tragisch. Zit daar maar als ideologisch fijngetunede groep en dan, boem! zonder enige waarschuwing valt de vloer onder uw ideologie uit. Zoiets zouden ze geen enkele herkauwer[*] mogen aandoen) ____[*] Geen ram, geen schaap, geen stier, geen koe, geen bok, geen... -- Karel "de Jazz" Jansens "When any government, or any church for that matter, undertakes to say to its subjects, 'This you may not read, this you must not see, this you are forbidden to know,' the end result is tyranny and oppression, no matter how holy the motives." (Robert A. Heinlein) |
![]() |
#14 |
|
![]() jaja aghasee..
het is al laat ,lekker de administratieve rompslomp afgewerkt en de planning voor morgen opgesteld... mijn werknemers zijn zes uur eerder mogen stoppen. Morgenvroeg gaan we nog wat centjes verdienen: een beetje voor mij, een beetje voor mijn werknemers en zeer veel voor vadertje staat...die zullen het wel doorsassen naar de sossen, de walen en onze monarchie... |
![]() |
#15 |
|
![]() "aghasee" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] i.nl... > "Koen Godderis" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] >> "aghasee" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected] i.nl... >>> "Koen Godderis" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected] >>> >>>> Bijna 90% zegt dat Somers de rangen niet zal kunnen sluiten. >>> >>> Je hebt er wel je lol in dat de VLD op exploderen staat, hoe komt >>> dat? ;-) >>> >> >> Ben zelfstandig, 3 jaar vld-lid geweest, nit akkoord met hun >> niet-liberale linkse koers, etc ... > > Ook zelfstandig. Al 10 jaar. Ik zou dus óók VLD moeten stemmen. > Sedert ze mijn provinciebelasting op bedrijven verdubbeld hebben? > Niet met deze jongen... > Ik ben zelfstandige geweest, en ben verdomd blij dat ik gestopt ben ! Dat sociaal statuut komt er niet, tenzij de zelfstandige nog meer betaald, en hoelang zit dat nu al op de "gesprekstafel" ? zit daar wel iemand aan die tafel ? En ik geloof dat er geen toekomst meer is voor een zuivere "eenmanszaak", iemand dus die alles doet van A tot Z, zoals ik vroeger deed. De concurentie en vooral zwartwerk en legale oost-europeanen, zijn moordend. Vandaag nog in het nieuws dat bedrijven willen dat het nog makkelijker gaat voor oost-europeanen, want ze technisch onderlegd en willen werken. My ass !!! Ze houden hun smoel, kunnen niet anders dan dat en werken aan minimumlonen, daarom zijn ze gewenst ja ! Enfin, ik wens u veel geluk met uw zaken, voor mij is die droom al uit. |