![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En jullie ook ja, ook al beseffen jullie het niet.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En al moet ik er persoonlijk op toezien, ik hou deze topic op de eerste pagina tot de moderators het zo beu worden dat ze Anna weer toelaten.
Al hoop ik wel dat iemand me hier vanaf morgen aan wil helpen herinneren want op eigen kracht gaat dat niet lukken vrees ik...
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is dat ik flink wat Duvel op heb.
Anders ben ik niet zone moeilijke mens. Maar nu...
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() up up up up up up up up up ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]()
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kan de moderatie het zo niet instellen dat er geen nieuwe draden opgestart mogen worden één keer middernacht gepasseerd of zo ?
Zo goed als altijd bevatten deze immers enkel leeg of sentimenteel gezwam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik niet. Integendeel zelfs. Het forum is er op vooruit gegaan sinds hij hier weg is. Goodbye and good riddance.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() Een list voor Anna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsof de draden die hier voor middernacht gestart worden altijd zo veel interessanter zijn.
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Het forum is er op vooruit gegaan...' Ja vooral, stukken beter het forum de laatste maanden. ![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Niet alleen door het verdwijnen van Anna List natuurlijk. Het (al dan niet vrijwillige) verdwijnen van onder meer Online (en al haar andere nicks) Polly Correct, circe en knuppel hebben daar ook in hoge mate toe bijgedragen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Integendeel zelfs. Trouwens, ook kan kan ik moeilijk leven met de forumstijl van sommige leden, ik zou het altijd een verlies vinden als ze het af zouden bollen. Het forum wordt er enkel armer door. Ik heb het sowieso moeilijk met de tendens dat tegenwoordig alles wat enigszins ergerlijk is bekritiseerd moet worden. Waarom mag iemand op een forum niet gewoon een gruwelijke pain in the ass spelen? bgf739 hing vannacht ook flink mijn kloten uit en al word ik er dan wel effe flink boos op (den drank eh?), ik zou niet willen dat-ie het afbolt.
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens; ik heb die 3D-versie van Up gezien en ik moet zeggen; ni de moeite om extra te betalen voor dat 3D-brilletje.
Het spectaculairste is het filmpje dat voorafgaat wanneer je je brilletje moet opzetten. In de film gebeurt er niks dat iets extra krijgt door dat 3D-gedoe. Ik heb de indruk dat tegenwoordig alle animatiefilms ook naar 3D omgezet worden maar dat de makers van die films niet echt rekening houden met het feit dat hun film ook in 3D getoond gaat worden. Je krijgt dan een gewone film waarin je de personages een beetje in 3D ziet rondlopen. Niks spectaculairs dus. Toch, enig spektakel is best mogelijk. Dat zagen wij op vakantie in Disneyworld. Daar barst het tegenwoordig ook van de 3D-theaters maar de films die je daar te zien krijgt zijn duidelijk wel opworpen met vertoning in 3D in het achterhoofd. En dat geeft echt spetterende resultaten. Jammer genoeg blijft het hier in de bioscoop wachten op de eerste echt goeie 3D-film. Of heb ik iets gemist? On-topic; Anna terug!!!
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 9 november 2009 om 14:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Wie is die Anna List?
Geef eens een korte karakterschets?
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je leert ze wel kennen als ze terug is. ![]()
![]() |