![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() ... dan bestond corona niet meer vanaf 3 november 2020 en was alle terug als tevoren.
Eentje om over na te denken.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
was een beetje TE fascistisch. De light versie wordt door velen hier meer dan gepruimd.
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is gewoon nonsens want zoiets kan nooit gehandhaafd worden wereldwijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als iedereen dan thuis doodgaat is er zeker geen overbelasting van de ziekenhuizen.
![]() |
#7 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op wereldschaal zal dat toch nog een fors getal zijn.
![]() |
#9 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Dus, waarom geen 100% FULL METAL Jacket lockdown in plaats van de slappe zever van nu. Dan waren we al lang van die shit en zever vanaf. Een beetje zoals het universeel basisinkomen. Of pensioenen. In plaats van die die aalmoes die ze nu voorstellen; iedereen 10.000eur per maand. Hoezee!
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mag dus 14 dagen niet gaan kakken. Of misschien wel in een emmer die je binnenhuis houdt.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 20 oktober 2020 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() kleine moeite, nee?
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Good luck with that. 2 weken is te kort, tenzij je iedereen effectief AFZONDERLIJK in quarantaine zou kunnen zetten met voldoende middelen om te overleven. In theorie allemaal mooi maar in de echte wereld onhaalbaar. Indien je mensen samen in quarantaine steekt zit je al snel aan 40 dagen. 40 dagen. (zoek eens de origine op van het woord quarantaine.)
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 20 oktober 2020 om 16:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Maar het is een leuke denkoefening; wat zou er nodig zijn om alle Belgen afzonderlijk 14 dagen op te sluiten?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 20 oktober 2020 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
![]() Citaat:
Moest je dit doen voor heel België zit je natuurlijk met enkele andere problemen nadien, je zou het land moeten volledig afzonderen aan de grenzen om het covid-19 vrij te houden. Dit is geen probleem dat je nu nog op land basis de baas kunt.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Of, iedereen werkt gewoon voor de staat, die naar goed inzicht herverdeelt. Er zal meer bier dan wijn gedronken worden ![]() Aangezien alles plat ligt, is het de taak van de post om ieder persoon een rantsoen te brengen voor die 3 weken. En dan, iedereen gewoon thuis opsluiten? Of in aparte cellen? Kunnen we er snel genoeg voldoende bouwen?
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Het voorstel was dat IEDEREEN tegelijk 2 weken in quarantaine gaat. Hoelang denk je dat elektricteitscentrales veilig blijven werken zonder personeel? Hoelang voordat de pompen van aquafin stilvallen?
|
![]() |
![]() |