![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was die waarvan de zoon -aan wie ik nochtans geld had geleend, me bijna omver geklopt had terwijl ze er zonder verpinken bij stond. Ook had ik haar gedepanneerd door boodschappen vr haar te doen tijdens 1ste lockdown toen haar officiele hulp wegviel. Stank voor dank dus toen die altercatie plaatsvond.
Maar soit, toen alles versoepelde tijdens de zomer had ze dus terug haar officieel hulpje dat bijna wekelijks voor haar naar de supermarkt toppelde ![]() Nu echter met de 2de lockdown zit ze opnieuw goed in de shit........ Heb trouwens dat hulpje sinds een dikke maand niet meer horen aanbellen (ook geen vervangster of zo) dus er zal wel al langer ergens een haar in de boter zitten. Hahaha, ik weet dat leedvermaak niet zou mogen, maar ik kan er niets aan doen: heb er zo'n voldoening in dat ze nu wellicht met de handen ih haar zit & haar nietsnut/luierik van een zoon nu wel genoodzaakt is om voor de boodschappen in te staan. Immers zitten ze zo krap hij kas/of liever gezegd kunnen ze simpelweg niet met geld om, dat zelfs aan huis laten leveren voor hen uitgesloten is. (Ze staan immers reeds achter met de huur, dus.....) #HAHAHAHAHAHAHA-youcannotimagine how this cheers me up #Yup, LaVengeanceEstUnPlatQuiSeMangeFroid #zal-ze-leren ![]() ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 31 oktober 2020 om 01:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Arme Bem ... de dingen waar jij plezier uit moet puren. Bad karma. Je zal reincarneren als een naaktslak of zoiets. Of een zeekomkommer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben jij zo wanhopig bem, dat je ligt te luisteren naar andermans deurbel die al dan niet rinkelt?
Goh, zo'n boeiend leven...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel ik woon pal er naast dus ik hoor het willens of nillens. Ga echt niet achter m'n gordijnen gluren & zo. Echt niet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arme Bembem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Telkens ik buiten ging wanneer zij juist op straat stond heb ik haar ostentatief luid toegeroepen, " DAG MARIA!", zodat er geen twijfel kon bestaan of ze het al dan niet gehoord had. Na verloop van tijd is ze dan toch maar bijgedraaid, zelf zo dat ze appelbeignets kwam brengen wanneer ze er aan het bakken was. In onvrede leven met de buren is gemakkelijk, daar hoef je niets voor te doen maar in harmonie met elkaar omgaan, dat vergt soms wel wat moeite. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pas op, misschien zit er voor de creatievelingen onder ons wel een sit-com in. Of op z'n minst een (desnoods parodie-)album van Jommeke of Suske & Wiske: "De Luie Luistervink". Ze kan er echter zélf ook aan verdienen, en haar belevenissen een 'eeuwig' bestaan verzekeren in de vorm van 'n internet-publicatie. Ze krijgt al een mogelijke titel cadeau: "Oosterse Overpeinzingen in & over het Wilde Westen". ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |