![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had een speelgoedarsenaal bestaande uit een AR15, een colt .45, een Luger Parabellum en twee .38 Police Special. Nu heb ik spijt dat dat geen echte waren (ook al waren het heel goeie replica's)
![]() EDIT: dit was de Luger. Lag goed in de hand. ![]() EDIT: ik was nog twee revolvers vergeten.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 2 november 2020 om 23:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Destijds: Cowboy & indiaantje spelen , pang pang
![]() en zelfgemaakte pijl & boog , en die ging echt ver !! ![]() https://www.pinterest.com/pin/683210205959531359 Of zoiets als: https://media.s-bol.com/JGr1JMVjxE9/1200x527.jpg
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk da'k zowat dezelfde had in speelgoedformaat !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh ja, ik was een grote cowboy-liefhebber
![]() Heb heel veel revolvers versleten ![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 2 november 2020 om 23:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Nen beretta bbgun.
Zucht, die goeie ouwe tijd. Nog veel gazettewinkels mee overvallen.
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het bloedmooie buurmeisje kwam vroeger (ver verleden) véél op bezoek daar wij samen studeerden, dus ik had al afleiding genoeg.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 november 2020 om 23:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij speelden vroeger met luchtdruk wapens.
Geweertjes en pistooltjes. Ook met vogelpik pijltjes en bijlen die we naar elkander smeten. En nog wat leuke dingen.
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zotte streken mee uitgehaald.
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Ja dat mocht. Maar ik weet niet of mijn ouders zulke replica's zouden hebben toegelaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Cowboygeweertje waar een beetje rook uitkwam als je schoot. Ik heb het uiteindelijk moeten wegdoen na klachten van de buren, geloof ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Iets dergelijks had ik ook.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pistolen met "poerkes". Zo een lintje met wat kruit(?) dat lawaai maakte. Of van die plastieken ringetjes met kruit. Bestaat dat nog?
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was dan spelen met vuurwapens... Ook best spannend. ![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pistonnekes, noemden ze dat bij ons.
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar een populair model om een moffenpistool te zijn. Mijn vader had nochtans een hekel aan de moffen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |