![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Weet iemand meer over het gesjoemel van vanavond bij de
VLD-voorzittersverkiezing? Somers zou een paar % tekort hebben gehaald, maar via wat gefoefel laten ze het bij de VLD-top overkomen als een nipte overwinning. Jaja, Dedecker heeft het gehaald in de stemmen, maar niet in de 'telling'. De telling gebeurt bij de VLD op z'n Oekraïns, maar dat wist iedereen wel al lang. En van tegenkandidaten was geen sprake. Somers belde naar de kleinere kanshebbers om ze te dwingen om hun kandidatuur in te trekken. Bang dat hij niet zou winnen. Democratisch Bartje, ofte de slippendrager van die andere blauwe foefelaars, mag nu voorzittertje spelen en de VLD naar de 2de opeenvolgende nederlaag leiden. Hahaha Alsof de mensen nog zo dom zijn om voor die sukkels als VHS en co te stemmen. Het grootste partijdictaat sinds jaren. Enig lichtpunt was dedecker die geprobeerd heeft de dictaturr te breken, maar het is 'm net niet gelukt in de telling. Niet in de stemming, wel in de telling. De "telling". Koen |
![]() |
#2 |
|
![]() De verkiezingen moesten nog beginnen of ze waren al vervalst door Somers.
http://vrtnieuws.streampower.be/nieu...x.html?video_1 Tegenkandidaten chanteren. |
![]() |
#3 |
|
![]() On Sun, 5 Dec 2004 01:20:20 +0100, "Koen Godderis"
<[email protected]> wrote: >De verkiezingen moesten nog beginnen of z ewarenalvervalstdoorSomers. > >http://vrtnieuws.streampower.be/nieu...x.html?video_1 > >Tegenkandidaten chanteren. > Ge zijt weer tegen uw eigen aan 't spreken. Anne |
![]() |
#4 |
|
![]() "Koen Godderis" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > De verkiezingen moesten nog beginnen of ze waren al vervalst door Somers. > > http://vrtnieuws.streampower.be/nieu...x.html?video_1 > > Tegenkandidaten chanteren. link voor de Telenetters onder ons: http://vrtnieuws.telenet-media.be/ni...x.html?video_1 |
![]() |
#5 |
|
news:[email protected]... > Weet iemand meer over het gesjoemel van vanavond bij de > VLD-voorzittersverkiezing? Somers zou een paar % tekort hebben gehaald, maar > via wat gefoefel laten ze het bij de VLD-top overkomen als een nipte > overwinning. Somers haalde 50,46%, 1/3 van de 80.000 leden heeft gestemd. 0,46% van 1/3 van de 80.000 leden = 127 stemmen. Een heel nipte overwinning dus. |
![]() |
#6 |
|
news:[email protected]... > Weet iemand meer over het gesjoemel van vanavond bij de > VLD-voorzittersverkiezing? > Dat gesjoemel-idee zit in je verschrompelde rechter teelbal. Wat niet belet, mijn koene Koentje, dat - mocht schlemiel JMDD het halen - ik stante pede mijn verscheurde lidmaatschapskaart in het rondborstige decolleté van onze ZOV penningmeester Jeanine deponeer. u. |
![]() |
#7 |
|
![]() On Sun, 5 Dec 2004 03:24:18 +0100, "uncle" <[email protected]> wrote:
>"Koen Godderis" <[email protected]> wrote in message >news:[email protected]... > >> Weet iemand meer over het gesjoemel van vanavond bij de >> VLD-voorzittersverkiezing? >> > >Dat gesjoemel-idee zit in je verschrompelde rechter teelbal. >Wat niet belet, mijn koene Koentje, dat - mocht schlemiel JMDD het halen - >ik stante pede mijn verscheurde lidmaatschapskaart in het rondborstige >decolleté van onze ZOV penningmeester Jeanine deponeer. Maar dat zou nu net de bedoeling zijn van een JMDD aan het roer beste u., dat de knoeiboel aan de linkerzijde het eindelijk eens afdruipt en andere oorden opzoekt. >u. > dL |
![]() |
#8 |
|
![]() "Koen Godderis" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Weet iemand meer over het gesjoemel van vanavond bij de > VLD-voorzittersverkiezing? Dat klopt, De Decker heeft stemmen willen ronselen, maar het is hem niet gelukt. |
![]() |
#9 |
|
![]() "Van" <tweg)@ali.ke> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Koen Godderis" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > Weet iemand meer over het gesjoemel van vanavond bij de > > VLD-voorzittersverkiezing? > > > Dat klopt, De Decker heeft stemmen willen ronselen, maar het is hem niet > gelukt. > > Deze verkiezing toont nog maar eens de grote verdeeldheid binnen de VLD aan. De linkerzijde tegen de rechterzijde. Als men bij de volgende verkiezingen niet samengaat met het Vlaams Belang en zo de regering vormt, dan is het over en uit met de VLD en verliest men de helft van z'n kiezerspotentieel. Een potentieel dat nu ook alweer niet meer was om over naar huis te schrijven. De Vlaamse bevolking is voor 70 �* 80 % rechtsdenkend en we zitten sinds jaren met een links beleid. Je ziet van hier dat het ooit over en uit is met de slippendragerij van de VLD. Hopelijk gooit keizer karel nog wat olie op het vuur door coveliers er uit te sjotten. Dan kunnen ze nog meer kiezers kwijt spelen aan de enige rechtse partij in Vlaanderen, het Vlaams Belang. Degucht mag dan dictatortje spelen samen met z'n bonte partijtop bende van een partijtje dat vecht voor de kiesdrempel. Koen |
![]() |
#10 |
|
news:[email protected] > "Van" <tweg)@ali.ke> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Koen Godderis" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Weet iemand meer over het gesjoemel van vanavond bij de >>> VLD-voorzittersverkiezing? >> >> >> Dat klopt, De Decker heeft stemmen willen ronselen, maar het is hem >> niet gelukt. >> >> > > Deze verkiezing toont nog maar eens de grote verdeeldheid binnen de > VLD aan. De linkerzijde tegen de rechterzijde. Als men bij de > volgende verkiezingen niet samengaat met het Vlaams Belang en zo de > regering vormt, dan is het over en uit met de VLD en verliest men de > helft van z'n kiezerspotentieel. Een potentieel dat nu ook alweer > niet meer was om over naar huis te schrijven. De Vlaamse bevolking is > voor 70 �* 80 % rechtsdenkend en we zitten sinds jaren met een links > beleid. Je ziet van hier dat het ooit over en uit is met de > slippendragerij van de VLD. > > Hopelijk gooit keizer karel nog wat olie op het vuur door coveliers > er uit te sjotten. Dan kunnen ze nog meer kiezers kwijt spelen aan de > enige rechtse partij in Vlaanderen, het Vlaams Belang. Degucht mag > dan dictatortje spelen samen met z'n bonte partijtop bende van een > partijtje dat vecht voor de kiesdrempel. > Ik ben er inderdaad reeds lang van overtuigd dat Vlaanderen nood heeft aan een realistische en bekwame rechtse partij. Dat is thans een groot gemis, en het vertekent het politieke landschap in negatieve zin. De VLD zou die rol kunnen vervullen, ik snap niut waarom ze absoluut in het centrum willen zitten, want het kost hen veel stemmen. -- Lex |
![]() |
#11 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Koen Godderis" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > > > Weet iemand meer over het gesjoemel van vanavond bij de > > VLD-voorzittersverkiezing? > > > > Dat gesjoemel-idee zit in je verschrompelde rechter teelbal. > Wat niet belet, mijn koene Koentje, dat - mocht schlemiel JMDD het halen - > ik stante pede mijn verscheurde lidmaatschapskaart in het rondborstige > decolleté van onze ZOV penningmeester Jeanine deponeer. > u. Uw niveau is anders ook aardig aan het verschrompelen. Teveel uw oud-leerlingen gelezen? JC |
![]() |
#12 |
|
![]() On Sun, 5 Dec 2004 01:08:02 +0100, "Koen Godderis"
<[email protected]> wrote: >Weet iemand meer over het gesjoemel van vanavond bij de >VLD-voorzittersverkiezing? Somers zou een paar % tekort hebben gehaald, maar >via wat gefoefel laten ze het bij de VLD-top overkomen als een nipte >overwinning. Jaja, Dedecker heeft het gehaald in de stemmen, maar niet in de >'telling'. De telling gebeurt bij de VLD op z'n Oekraïns, maar dat wist >iedereen wel al lang. of er gesjoemelt is weet ik niet amar je haalt wel iets interessant aan. wie of wat houdt er toezicht op de eerlijkheid van dat soort verkiezingen ? men stuurt wel belgen naar de states om daar in de stralend zon de verkiezingen te 'controleren', maar ondertussen doen ze hier zelf gewoon waar ze zin in hebben zonder enig onafhankelijk toezicht. |
![]() |
#13 |
|
![]() On Sun, 5 Dec 2004 11:16:51 +0100, "lexmaniac"
<[email protected]> wrote: >Ik ben er inderdaad reeds lang van overtuigd dat Vlaanderen nood heeft aan >een realistische en bekwame rechtse partij. Dat is thans een groot gemis, en >het vertekent het politieke landschap in negatieve zin. De VLD zou die rol >kunnen vervullen, ik snap niut waarom ze absoluut in het centrum willen >zitten, want het kost hen veel stemmen. en zolang zo een partij er niet is gaat het vb blijven groeien. mensen hebben geen alternatief. |
![]() |
#14 |
|
![]() "Van" <tweg)@ali.ke> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Koen Godderis" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Weet iemand meer over het gesjoemel van vanavond bij de >> VLD-voorzittersverkiezing? > > > Dat klopt, De Decker heeft stemmen willen ronselen, maar het is hem niet > gelukt. Maar goed ook, de volgende zwarte zondag is nu een zekerheid geworden, niet van 1.250.000 stemmen maar van 1.500.000 stemmen. Bravo, beter kon niet de ex Pest Voor Vlaanderen op naar de kiesdrempel. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
![]() |
#15 |
|
![]() "lexmaniac" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Koen Godderis" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected] >> "Van" <tweg)@ali.ke> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Koen Godderis" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> Weet iemand meer over het gesjoemel van vanavond bij de >>>> VLD-voorzittersverkiezing? >>> >>> >>> Dat klopt, De Decker heeft stemmen willen ronselen, maar het is hem >>> niet gelukt. >>> >>> >> >> Deze verkiezing toont nog maar eens de grote verdeeldheid binnen de >> VLD aan. De linkerzijde tegen de rechterzijde. Als men bij de >> volgende verkiezingen niet samengaat met het Vlaams Belang en zo de >> regering vormt, dan is het over en uit met de VLD en verliest men de >> helft van z'n kiezerspotentieel. Een potentieel dat nu ook alweer >> niet meer was om over naar huis te schrijven. De Vlaamse bevolking is >> voor 70 �* 80 % rechtsdenkend en we zitten sinds jaren met een links >> beleid. Je ziet van hier dat het ooit over en uit is met de >> slippendragerij van de VLD. >> >> Hopelijk gooit keizer karel nog wat olie op het vuur door coveliers >> er uit te sjotten. Dan kunnen ze nog meer kiezers kwijt spelen aan de >> enige rechtse partij in Vlaanderen, het Vlaams Belang. Degucht mag >> dan dictatortje spelen samen met z'n bonte partijtop bende van een >> partijtje dat vecht voor de kiesdrempel. >> > > Ik ben er inderdaad reeds lang van overtuigd dat Vlaanderen nood heeft aan > een realistische en bekwame rechtse partij. Dat is thans een groot gemis, > en > het vertekent het politieke landschap in negatieve zin. De VLD zou die rol > kunnen vervullen, ik snap niut waarom ze absoluut in het centrum willen > zitten, want het kost hen veel stemmen. > Centrum..... en mee stemmen met de PS van Di Rupo ? IKNMBVHL De ex Pest Voor Vlaanderen is nog steeds de Pest Voor Vlaanderen. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
![]() |
#16 |
|
![]() "Koen Godderis" <[email protected]> openbaarde de samenleving al
dan niet correctsgewijs in news:[email protected]: > Weet iemand meer over het gesjoemel van vanavond bij de > VLD-voorzittersverkiezing? Somers zou een paar % tekort hebben gehaald, > maar via wat gefoefel laten ze het bij de VLD-top overkomen als een > nipte overwinning. Jaja, Dedecker heeft het gehaald in de stemmen, maar > niet in de 'telling'. De telling gebeurt bij de VLD op z'n Oekraïns, > maar dat wist iedereen wel al lang. > Ik hoorde Somers vandaag in het nieuws iets zeggen alla: "aja, morgen, partijsamenkomst, als dan alle stemmen geteld worden".. Je zou toch denken dat alle stemmen geteld zijn voor een uitslag ? Maar ik weet niet precies wat hij nu juist bedoelde... -- VGQ |
![]() |
#17 |
|
![]() "Quasimodus" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Ik hoorde Somers vandaag in het nieuws iets zeggen alla: > "aja, morgen, partijsamenkomst, als dan alle stemmen geteld worden".. > > Je zou toch denken dat alle stemmen geteld zijn voor een uitslag ? > > Maar ik weet niet precies wat hij nu juist bedoelde... > > > -- > VGQ Ik vond het ook een wat eigenaardige uitspraak. Geteld is toch geteld, zou ik zo denken. Gezien de nipte meerderheid voor Somers was het uitroepen van zijn overwinning wat voorbarig ? Vreemd. Maar misschien is er een plausibele uitleg. hedwig |
![]() |
#18 |
|
![]() "hedwig" <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe> schreef in bericht news:[email protected] i.nl... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> > Ik vond het ook een wat eigenaardige uitspraak. >> > Geteld is toch geteld, zou ik zo denken. >> > Gezien de nipte meerderheid voor Somers was het uitroepen van zijn >> > overwinning wat voorbarig ? >> > Vreemd. Maar misschien is er een plausibele uitleg. >> > >> >> Voor gesjoemel hebben de politiek correcten *altijd* een >> plausibele uitleg. > >> Ghingis Khan > > moest het gesjoemel zijn, dan had hij er toch over gezwegen, zeker ? > Zo dom zijn ze toch niet ... Hoop ik. > Al loopt de leugen......................................... Als men teveel liegt, weet men niet meer waar men gelogen heeft, en waar men de waarheid sprak. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
![]() |
#19 |
|
![]() "hedwig" <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe> schreef in bericht news:[email protected] i.nl... > > "Quasimodus" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > >> Ik hoorde Somers vandaag in het nieuws iets zeggen alla: >> "aja, morgen, partijsamenkomst, als dan alle stemmen geteld worden".. >> >> Je zou toch denken dat alle stemmen geteld zijn voor een uitslag ? >> >> Maar ik weet niet precies wat hij nu juist bedoelde... >> >> >> -- >> VGQ > > Ik vond het ook een wat eigenaardige uitspraak. > Geteld is toch geteld, zou ik zo denken. > Gezien de nipte meerderheid voor Somers was het uitroepen van zijn > overwinning wat voorbarig ? > Vreemd. Maar misschien is er een plausibele uitleg. > Voor gesjoemel hebben de politiek correcten *altijd* een plausibele uitleg. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
![]() |
#20 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > Ik vond het ook een wat eigenaardige uitspraak. > > Geteld is toch geteld, zou ik zo denken. > > Gezien de nipte meerderheid voor Somers was het uitroepen van zijn > > overwinning wat voorbarig ? > > Vreemd. Maar misschien is er een plausibele uitleg. > > > > Voor gesjoemel hebben de politiek correcten *altijd* een > plausibele uitleg. > Ghingis Khan moest het gesjoemel zijn, dan had hij er toch over gezwegen, zeker ? Zo dom zijn ze toch niet ... Hoop ik. hedwig |