![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben ze nu die happiness gevonden?
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh arme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() egoisten
![]() Nu konden honderden andere mensen niet meer op die attractie. Dat ze die ingenomen uren maar goed aanrekenen... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 20 februari 2022 om 07:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie krijgt het ook in zijn/haar hoofd om tijdens een stormperiode in een hoge rollercoaster te kruipen???
![]() Cool, stoer, megabangelijk??? ![]() Een technisch mankement in dit geval??? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 20 februari 2022 om 09:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op het TV-journaal heb ik gemerkt dat die plopperdeplop rollercoaster zo uitgekiend is dat hij ook soms een schroefbeweging maakt waardoor er regelmatig een fase is waarbij de passagiers even met het hoofd naar beneden hangen. Stel je voor dat het ding uitgerekend tijdens die fase plots tot stilstand komt…
![]() ![]()
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 20 februari 2022 om 09:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De situatie zou nog hachelijker (<-- als gevaar met groot risico) geweest zijn. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom het meer dan zeven uur duurde voor de inzittenden uit vastgelopen attractie in Plopsaland gered konden worden
Dat is wel echt lang niet, in dit gure weer? Gelukkig is het nog 'goed' afgelopen want dat had héél anders kunnen aflopen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 20 februari 2022 om 12:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() .
Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 20 februari 2022 om 12:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is duidelijk dat het veiligheidsplan een beetje zal moeten aangepast worden.
De uitbater van dergelijke attracties zal bij een vergunningsaanvraag duidelijk moeten aangeven hoe hij denkt mensen van op grote hoogte te gaan bevrijden bij een defect en dat BINNEN een uur(!!).En dat op gelijk welk moment dat de installatie in gebruik is... En neen,het moet gedaan zijn steeds maar op de brandweer te rekenen,want een defect is ONVERMIJDELIJK bij technische installaties en mag niet ingeroepen worden als "nood"... Privé-uitbaters dienen hun verantwoordelijkheid te nemen... Zoals al aangegeven,er zit daar een stukje in waar mensen ondersteboven kunnen hangen.Een mens kan geen uren aan een stuk ondersteboven hangen zonder ernstig,mogelijk fataal,letsel.Gezien het geknoei gedemonstreerd met dit gevalletje kunnen we rustig stellen:We zijn door het oog van de naald gekropen. Laatst gewijzigd door kelt : 20 februari 2022 om 13:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook voor de mensen van de brandweer een verschrikkelijk moeilijke taak.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja zo efkes een kraantje vorderen Gertje zal toch wel even schrikken van de factuur voor een uurke of 2 ongepland in t weekend hijsen....
Allee ja niet dat m dat niet kan betalen natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ver gezocht waarschijnlijk: zou dat het werk van de één of andere hacker kunnen geweest zijn want ik geloof dat men nog steeds niet weet wat er fout gelopen is?
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() héhéhéhé we vernemen dat het WEER van dat was,nu op een andere "attractie" maar kom.......
Laatst gewijzigd door kelt : 27 februari 2022 om 17:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |