![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Hallo
ik ben 59 jaar en 1 dag werkzaam op de markt voeding Wegens riscopatitiente werd ik tot eind december technisch werkloos geplaatst Nu plots sta op verlof zonder wedde? en verlies 300 euro Mijn werkgever zegt volgende Mag dat niet meer invullen van het sociaal bureau Ze hebben bericht gestuurd Ik heb een nieuwe aangeworven fulltime En dan kun je niet meer verklaren waarom iemand anders werkloos is door corona Anders volgt een boete Nu moet je bewijzen dat in contact bent ge weest met iemend die positief was Dat is terug werkloos wegens overmacht corona Klopt die bewering |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Partijlid
|
![]() Opvallend dat er zoveel mensen zijn die blijkbaar het bestaan niet afweten van . , ! : ? enz...
Ik doe een poging: Hallo, Ik ben 59 jaar en 1 dag werkzaam op de markt voeding. Wegens riscopatitiente werd ik tot eind december als technisch werkloos geplaatst. Nu plots sta op verlof zonder wedde, en verlies ik 300 euro inkomen. Mijn werkgever schrijft het volgende: "Ik mag dat (technisch werkloos) niet meer invullen van het sociaal bureau, ze hebben me daarover een bericht gestuurd. De reden: ik heb nu een nieuw aangeworven fulltime werkkracht, en dan kun je niet meer verklaren waarom iemand anders werkloos is door corona, anders volgt een boete. Nu moet je bewijzen dat je in contact bent ge weest met iemand die positief was, dan is het terug technisch werkloos wegens overmacht corona". Klopt die bewering ? Ik vrees dat de uitleg van de werkgever klopt. Ik zou eens met de RVA contact nemen.
Vlaming EN Belg. Laatst gewijzigd door nete : 20 november 2020 om 09:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na 1 dag gewerkt te hebben in de voedingssector, werd ze werkloos omdat ze een risicopatiënt is. De werkgever wierf ondertussen een nieuwe fulltimer aan. Een werkgever kan niet enerzijds mensen op den dop plaatsen en ondertussen nieuwe werknemers aanwerven en laten werken terwijl de anderen doppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 20 november 2020 om 10:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens waren er aan de band altijd mensen voorzien die het werk van alle posten aan de band kende zodat die overal konden invallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een wet die zegt dat je, och laat maar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou wat raar zijn.
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Technische werkloosheid" heeft toch niks van doen met risicopatient-zijn?
Wie plaatste die? Wie besliste die? Risicopatient is een dokter, maar die schrijft toch geen technische werkoosheid?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |