![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() [email protected] wrote in
news:[email protected] ups.com: > Mooie tekst over de gevaren van de islam van de Amsterdamse Alevieten > Vereniging. Allemaal goed en wel, maar hier in be.politics heeft de invasie van Ollandse rotzooi mijn irritatiedrempel al lang overschreden. Dus Wereldsnol, Dommekretos en jij incluis: uit mijn ogen, Keeskroketten, voor ik een ongeluk bega. |
![]() |
#2 |
|
![]() On Mon, 06 Dec 2004 17:31:27 GMT, boutros gali <[email protected]>
wrote: >[email protected] wrote in >news:[email protected] oups.com: > >> Mooie tekst over de gevaren van de islam van de Amsterdamse Alevieten >> Vereniging. > >Allemaal goed en wel, maar hier in be.politics heeft de invasie van >Ollandse rotzooi mijn irritatiedrempel al lang overschreden. >Dus Wereldsnol, Dommekretos en jij incluis: uit mijn ogen, Keeskroketten, >voor ik een ongeluk bega. Houden jullie Gekke Khan dan bij je? |
![]() |
#3 |
|
![]() "boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] .69... > [email protected] wrote in > news:[email protected] ups.com: > >> Mooie tekst over de gevaren van de islam van de Amsterdamse Alevieten >> Vereniging. > > Allemaal goed en wel, maar hier in be.politics heeft de invasie van > Ollandse rotzooi mijn irritatiedrempel al lang overschreden. > Dus Wereldsnol, Dommekretos en jij incluis: uit mijn ogen, Keeskroketten, > voor ik een ongeluk bega. Een echte Vlaming :-)) En als die gaan vlammen, dan berg je maar! Kaaiman |
![]() |
#4 |
|
![]() "Kaaiman" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] .69... >> [email protected] wrote in >> news:[email protected] ups.com: >> >>> Mooie tekst over de gevaren van de islam van de Amsterdamse Alevieten >>> Vereniging. >> >> Allemaal goed en wel, maar hier in be.politics heeft de invasie van >> Ollandse rotzooi mijn irritatiedrempel al lang overschreden. >> Dus Wereldsnol, Dommekretos en jij incluis: uit mijn ogen, Keeskroketten, >> voor ik een ongeluk bega. > > Een echte Vlaming :-)) > En als die gaan vlammen, dan berg je maar! > Dat is geen Vlaming, dat is een racist. Hij heeft iets tegen de Nederlandse bevolking. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
![]() |
#5 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > > "Kaaiman" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected] .69... >>> [email protected] wrote in >>> news:[email protected] ups.com: >>> >>>> Mooie tekst over de gevaren van de islam van de Amsterdamse >>>> Alevieten Vereniging. >>> >>> Allemaal goed en wel, maar hier in be.politics heeft de invasie van >>> Ollandse rotzooi mijn irritatiedrempel al lang overschreden. >>> Dus Wereldsnol, Dommekretos en jij incluis: uit mijn ogen, >>> Keeskroketten, voor ik een ongeluk bega. >> >> Een echte Vlaming :-)) >> En als die gaan vlammen, dan berg je maar! >> > > Dat is geen Vlaming, dat is een racist. > Hij heeft iets tegen de Nederlandse bevolking. > Lees wat er staat, Khaninchen. En nu, gij importVlaam, opzij! dat ik die Keeskrokettenschedels met mijn goedendag nog voor het kiemen van de dageraad doormidden splijt. Scilt en frient! |
![]() |
#6 |
|
![]() "boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] .68... > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in > news:[email protected]: > >> >> "Kaaiman" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected] .69... >>>> [email protected] wrote in >>>> news:[email protected] ups.com: >>>> >>>>> Mooie tekst over de gevaren van de islam van de Amsterdamse >>>>> Alevieten Vereniging. >>>> >>>> Allemaal goed en wel, maar hier in be.politics heeft de invasie van >>>> Ollandse rotzooi mijn irritatiedrempel al lang overschreden. >>>> Dus Wereldsnol, Dommekretos en jij incluis: uit mijn ogen, >>>> Keeskroketten, voor ik een ongeluk bega. >>> >>> Een echte Vlaming :-)) >>> En als die gaan vlammen, dan berg je maar! >>> >> >> Dat is geen Vlaming, dat is een racist. >> Hij heeft iets tegen de Nederlandse bevolking. >> > > Lees wat er staat, Khaninchen. > > En nu, gij importVlaam, opzij! > dat ik die Keeskrokettenschedels met mijn goedendag > nog voor het kiemen van de dageraad > doormidden splijt. > > Scilt en frient! Ha ha, het racisme komt boven het is *Eigen volk eerst* -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
![]() |
#7 |
|
![]() "boutros gali" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected] .68... > > Lees wat er staat, Khaninchen. > > En nu, gij importVlaam, opzij! > dat ik die Keeskrokettenschedels met mijn goedendag > nog voor het kiemen van de dageraad > doormidden splijt. > > Scilt en frient! Stoere taal hoor, vanachter je toetsenbord (klavier) |
![]() |
#8 |
|
![]() "Elmer Fudd" <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > "boutros gali" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected] .68... >> >> Lees wat er staat, Khaninchen. >> >> En nu, gij importVlaam, opzij! >> dat ik die Keeskrokettenschedels met mijn goedendag >> nog voor het kiemen van de dageraad >> doormidden splijt. >> >> Scilt en frient! > > Stoere taal hoor, vanachter je toetsenbord (klavier) > > > Een van jouw landgenoten, Piet Grijs oftewel Hugo Brandt-Corstius genaamd, pleitte er indertijd voor het ironieteken in te voeren, te plaatsen bij het begin van een zin waarvan kon vermoed worden dat de steller ervan - gelet op het feit dat een groot deel van de lezers niet in staat mag worden geacht onderscheid te maken tussen waarheid en verdichtsel - het niet letterlijk zo bedoelde. Alhoewel de huidige technologie, door middel van zogenaamde smileys, daartoe ruimschoots de mogelijkheden biedt, weiger ik pertinent daarvan gebruik te maken om de eenvoudige reden dat wie niet in staat is dat zelf te ontdekken moet worden beschouwd als een barbaar uit de Mongoolse steppen. En nu uit mijn ogen, Keeskroket. |