![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Professor die HIV ontdekte en Nobelprijs won, zegt dat corona-virus uit laboratorium komt en HIV-elementen bevat.
Géén idee van of er wat van waar zou kunnen zijn maar het kan best. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 april 2020 om 09:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen enkel heel of half gen van HIV dat je terugvindt in SARS II. Het langste stuk is er een van 19 basen. Dat stelt niks voor. Zo wordt er niet aan genetic engineering gedaan, en als er ene dat moet weten, is dat Montagnier. Ik begrijp niet wat hem bezielt. Laatst gewijzigd door patrickve : 18 april 2020 om 10:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Tjah, wat bezielde hem. Het ging zelfs nog verder: Coronavirus kan alleen in een lab zijn gemaakt, zegt de ontdekker van hiv: ‘Door mensen gecreëerd’ Bovenstaande dat zou je in extremis nog kunnen geloven. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weiningen nemen hem nog serieus : https://twitter.com/PhRoose/status/1251205470343368706 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schadeclaims alom .Dat gaat de Chinese economie niet kunnen betalen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Coronavirus resultaat van menselijke manipulatie in laboratorium in Wuhan"
Wat moet je nu nog geloven tegenwoordig? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of ik er geloof aan hecht dat laat ik nog in de midden.
En dan heb je dit nog: De vrouw die het eerste coronavirus bij de mens ontdekte. Weer iets dat we met een korreltje zout moeten nemen of toch waar? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals de Spaanse griep een nijdige griep was, maar gewoon een variant was op gekende griep virussen, en die nadien bij ons gebleven is in een veel minder nijdige vorm. Laatst gewijzigd door patrickve : 19 april 2020 om 05:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Coronavirus in Italië is niet hetzelfde als in China" De grote brandhaard in Europa is Italië volgens de tekst en men vingerwijst ook naar die mensen die nog even snel op skireis gingen. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer moet je daar niet achter zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://nextstrain.org/ncov/global Enfin, dat is overdreven, want vele zijn dezelfde uiteindelijk. Maar je vindt daar de "genetische stamboom" van het SARS II virus. In welke mate dat varianten zijn die andere ziekte patronen hebben, en andere immunitaire eigenschappen hebben, is waarschijnlijk op dit ogenblik niet gekend. Ik denk dat men ervan uit gaat dat het nog allemaal "dezelfde ziekte" is. Laatst gewijzigd door patrickve : 19 april 2020 om 07:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het virus komt uit het labo v.e. technische school, hier op het einde v.d. straat. Het bevat strontium elementen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit het artikel: Het virus is dus gemuteerd, maar mutatie betekent niet dat het virus ook gevaarlijker wordt. “Er wordt wel onderzocht of de eigenschappen van het virus veranderen, maar het is te vroeg om daar iets over te zeggen”, aldus Koopmans. Het gnome onderzoek naar de mutaties van het virus is vooral interessant om de epidemische en pandemische verspreiding na te gaan. Er wordt ook nagegaan of de mutaties stammen van het virus voortbrengen met andere eigenschappen maar dat is nog niet vastgesteld. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 19 april 2020 om 08:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Strontium, vliegt dat niet in brand als het in aanraking komt met lucht? ![]() Wat mis ik de lessen scheikunde. Niet voor de lessen zelf hoor maar wel voor de juffrouw die naast mij zat. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Misschien wel de beste optie er niet meer te gaan achter zoeken.
|
![]() |
![]() |