![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Limburgers kunnen, indien er voldoende vaccins voorhanden zijn, allemaal in één week gevaccineerd worden.
HBVL 26-11-2020 https://www.hbvl.be/cnt/dmf20201125_97430946 Lommelse huisarts: “In één week tijd kunnen we heel Limburg vaccineren” Lommel - “In één week kunnen we met 600 verpleegkundigen heel Limburg vaccineren tegen het coronavirus.” Dat zegt de Lommelse huisarts Jos Vanhoof, die een vaccinatiemodel ontwikkelde en overmaakte aan de Taskforce Vaccinatiestrategie. “Om heel Vlaanderen in één week te vaccineren, zijn er 3.000 verpleegkundigen nodig.” Ik geloof die dokter. Ik herinner me onze vaccinaties toen we binnengingen in het leger. Dat was echt bandwerk, de dokters of verpleegkundigen deden niets anders dan spuitjes zetten, het administratief werk, werd door anderen gedaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind dat wel grappig. Het probleem is natuurlijk niet om het spuitje te zetten he ! Het probleem is om de vaccins te hebben, en om er vertrouwen in te hebben dat het een positieve kosten-baten analyse oplevert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"De Limburgers kunnen, indien er voldoende vaccins voorhanden zijn, allemaal in één week gevaccineerd worden." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Indien er voldoende Limburgers voorhanden zijn die willen gevaccineerd worden.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist, maar het is een leeg statement. "als we allemaal een raket hebben, kunnen we allemaal naar de maan" stijl statement.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wel een goed idee om dorp per dorp te werken en daar iedereen tegelijk in te spuiten, dan ga je erg vlug resultaten zien. Eerst een dorp vinden waar 99% bereid is zich in te spuiten, in de Limburg dus.
![]() |
![]() |
![]() |