![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Herinner u de vorige jaren. "Kerst" was een vies woord geworden.
"Kerstmarkt" moest wintermarkt worden. 'Kerstparade' werd winterparade. Kerstfeest werd ook beter winterfeest enz.. En nu? Niks meer van dat, plots wordt 'kerst' terug de gebeurtenis van het jaar, waar we maanden van te voren naar uitkijken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) Laatst gewijzigd door schietboog : 2 december 2020 om 22:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In de kempen dezelfde onzin hoor. Hoewel ik niet in georganiseerde religieuze of staatsfeesten geloof, had het wel iets, al die kitsch.