![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel ik moet eerlijk toegeven dat ik niet wist wat die winkelketen verkocht. Ben het dus gaan opzoeken en blijkt kleding te zijn.
Dus voor wat vodden staan daar vnml vrouwen uren aan te schuiven ?? Hebben die dan niks meer om aan te trekken ? Geen jeans meer ? Geen jas meer ? Wat missen die zo broodnodig ? Kan dat geen twee dagen wachten ? Klootjesvolk. https://www.demorgen.be/nieuws/metee...-vol~b9a869ec/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 december 2020 om 14:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook zo nodig een blauwe anorak moeten gaan kopen
![]() Mij niet gelaten....al moet je er 5 uren voor in de rij staan Ik verplicht U niet om in die rij clowns te gaan staan. Uw keuze nikske tiran. Succes ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 december 2020 om 14:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan wens ik U een mooie nieuwe anorak toe. ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 december 2020 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() misplaatst.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk eens wat voor volk daar staat aan te schuiven.
![]()
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klootjesvolk vind ik nogal denigrerend. De winkel verkoopt, en we mogen content zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Het mocht dan wel druk zijn in de Primark, in de speelgoedwinkels hebben ze vandaag nauwelijks iemand gezien. Die gaan hun stock ook niet meer verkocht krijgen.
Alles is al gekocht geweest in Nederland of bij buitenlandse onlinewinkels. Nogmaals het bewijs van de ondoordachte economische ravage die ze aangericht hebben met hun symbolische "shock"maatregel. https://www.standaard.be/cnt/dmf20201201_95428305
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) Laatst gewijzigd door schietboog : 1 december 2020 om 17:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarop neerkijken is gewoon degoutant.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze discussie is een bijna naadloze voortzetting van puntjes aangehaald in verschillende draadjes onder "economie"......Het was allemaal even op PAUZE gezet door het virusje...
Namelijk het eenvoudig vast te stellen feit dat er enkele "bakstenen" winkelketens(Primark bvb)zijn die al die Aziatische spullen (want daarover hebben we het hé) tegen een "Chinese" prijs verkopen terwijl de "sjieke" kleerwinkels(waarvan er reeds van voor het virusje verschillende op het schavot bij de beul staan),die nochtans evenzeer hun goederen uit de slavenhokken van Bangladesh betrekken, niet..... Is dat nu "de schuld" van de Primark? Laatst gewijzigd door kelt : 1 december 2020 om 18:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is ook nog maar de eerste dag dat de winkels terug openen. En het is weekdag (werkdag). Eerst zien wat het weekend geeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iedereen heeft gewoon al online gekocht, als je zeker wil zijn dat het op tijd aankomt moet je niet wachten tot de laatste dagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Webshops worden gepromoot. Ik hoorde Crevits daarover iets vertellen. De uitzending ontsnapt mij. Daartegenover. Lokaal aankopen wordt ook aangemoedigd. Zoals ook elders gezegd, je weet niet altijd wie je product produceert en/of levert. Maar ik vermoed dat de consument daar niet van wakker ligt. De prijs determineert. Laatst gewijzigd door Rudy : 1 december 2020 om 19:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik kom ook al eens in de Aldi. Ben ik dan volgens Fred ook klootjesvolk?
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) Laatst gewijzigd door schietboog : 1 december 2020 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |