![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Sinterklaas en Pieterbaas gaat na nog 1 genaratie verdwijnen
en de figuren zullen langzaam worden aangepast Het feit dat schoolhoofden ouders moeten verplichten contracten te tekenen dat hun kind op school ook verplicht moeten meedoen met diet racistische Sinterklaasfeest is nationale schande. Het is typerend voor racistengedrag. De mensen worden gechanteerd met machtsmiddelen en soms met geweldsmiddelen om rioolrattengedrag te vertonen en vervolgens wordt geroepen dat veel mensen meedoen en dat het een succes is. Men lijkt ook Bush zelf wel! Wat hier in het klein gebeurt met contracten, doet Bush in Irak met bommen. Zover zal het zeker niet komen met het allochtonen verplichten het rioolrattenkinderfeest te vieren Ik ben eigenlijk tros op de nieuwe Nederlanders. Door hun optreden worden de Nederlandse racisten langzaam genezen en wordt het Sinterklaasfeest elk jaar weer minder gevierd of zeer ingetogen gevierd.. Het zou al een hele verbetering zijn indien de Pietjes niet zwart werden geschilderd en geen pruik met neger haar opdeden. Mama en papa hoeven dan ook niet te liegen en kinderen te vertellen dat de Pietjes uit de schoorsteen komen die er ook niet meer zijn. Mama maar wat is een schoorsteen? Daar zit roet in Pietje? Hebben wij ook een schoorsteen mama? Nee, maar Piet is eerst naakt door de schoorsteen gegaan van huizen waar er nog schoorstenen staan. Daarom is Zwate Piet zo zwart. Mama, maar de kleren van zwarte Piet zijn nog helemaal schoon. Pieterbaas ging naakt door de schoorsteen Pietje Waarom naakt mama? Pieterbaas was op zoek naar meisjes die hun schoen al klaar hadden staan. O,oooo Wat een misere voor al die onschuldige en schattige kleintjes Dat ouders hun kinderen dat aandoen is al het bewijs dat ze niet in goed in hun hoofd zijn! Gezonde ouders doen hun kinderen dat toch niet zomaar aan Nederlanders die niet meer tot leugenmachines gemaakt worden is ook al heel wat waard! Ouders, doe in 2005 er wat aan!!!! |
![]() |
#2 |
|
![]() R.Wereldsman gebruikte zijn klavier om te schrijven :
> Sinterklaas en Pieterbaas gaat na nog 1 genaratie verdwijnen > en de figuren zullen langzaam worden aangepast Na een generatie is de linkse wereldsman in iedergeval uitgestorven :-P |
![]() |
#3 |
|
![]() "Robbert" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > R.Wereldsman gebruikte zijn klavier om te schrijven : >> Sinterklaas en Pieterbaas gaat na nog 1 genaratie verdwijnen >> en de figuren zullen langzaam worden aangepast > > Na een generatie is de linkse wereldsman in iedergeval uitgestorven :-P > > Of zit in Spanje... Heerlijk Sinterklaas gevierd hier... Geweldig, doen wij al heel wat generaties lang en er zullen nog vele volgen.. |
![]() |
#4 |
|
![]() R.Wereldsman schreef: > Ouders, doe in 2005 er wat aan!!!! Als jij beloofd dat je tot 1 dember 2005 niet zit te zeiken over een cultuurfeest van een land waar jij niet thuishoort. |
![]() |
#5 |
|
![]() "R.Wereldsman" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Sinterklaas en Pieterbaas gaat na nog 1 genaratie verdwijnen > en de figuren zullen langzaam worden aangepast > > Het feit dat schoolhoofden ouders moeten verplichten > contracten te tekenen dat hun kind op school > ook verplicht moeten meedoen > met diet racistische Sinterklaasfeest is nationale schande. > > Het is typerend voor racistengedrag. > De mensen worden gechanteerd met machtsmiddelen > en soms met geweldsmiddelen > om rioolrattengedrag te vertonen en vervolgens wordt geroepen > dat veel mensen meedoen en dat het een succes is. > Men lijkt ook Bush zelf wel! > > Wat hier in het klein gebeurt met contracten, doet Bush in Irak > met bommen. Zover zal het zeker niet komen met > het allochtonen verplichten het rioolrattenkinderfeest te vieren > Ik ben eigenlijk tros op de nieuwe Nederlanders. > Door hun optreden worden de Nederlandse racisten langzaam > genezen en wordt het Sinterklaasfeest elk jaar weer minder > gevierd of zeer ingetogen gevierd.. > > Het zou al een hele verbetering zijn indien de Pietjes > niet zwart werden geschilderd en geen pruik met neger > haar opdeden. > Mama en papa hoeven dan ook niet te liegen en kinderen te vertellen > dat de Pietjes uit de schoorsteen komen die er ook niet meer zijn. > Mama maar wat is een schoorsteen? > Daar zit roet in Pietje? > Hebben wij ook een schoorsteen mama? > Nee, maar Piet is eerst naakt door de schoorsteen gegaan van > huizen waar er nog schoorstenen staan. Daarom is Zwate Piet > zo zwart. > Mama, maar de kleren van zwarte Piet zijn nog helemaal > schoon. > Pieterbaas ging naakt door de schoorsteen Pietje > Waarom naakt mama? > Pieterbaas was op zoek naar meisjes die > hun schoen al klaar hadden staan. > O,oooo > > Wat een misere voor al die onschuldige en schattige kleintjes > Dat ouders hun kinderen dat aandoen is al het bewijs dat ze > niet in goed in hun hoofd zijn! > Gezonde ouders doen hun kinderen dat toch niet zomaar aan > > Nederlanders die niet meer tot leugenmachines gemaakt > worden is ook al heel wat waard! > Ouders, doe in 2005 er wat aan!!!! > > Ik hoopte zo dat jou "genaratie" zijn medicijnen zou blijven gebruiken, maar helaas. Opnieuw stompzinnig typwerk dat onze overheid dan ook nog eens wil laten bewaren,....... |
![]() |
#6 |
|
![]() "Peter" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ll.nl... > > "R.Wereldsman" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Sinterklaas en Pieterbaas gaat na nog 1 genaratie verdwijnen >> en de figuren zullen langzaam worden aangepast Hahha dachten we ook van medelanders, maar dat is ook nog niet gebeurd. >> Het feit dat schoolhoofden ouders moeten verplichten >> contracten te tekenen dat hun kind op school >> ook verplicht moeten meedoen >> met diet racistische Sinterklaasfeest is nationale schande. Nee een nationale schande ben je zelf >> Het is typerend voor racistengedrag. >> De mensen worden gechanteerd met machtsmiddelen >> en soms met geweldsmiddelen >> om rioolrattengedrag te vertonen en vervolgens wordt geroepen >> dat veel mensen meedoen en dat het een succes is. >> Men lijkt ook Bush zelf wel! Oh en welke scholen hebben dit dan gedaan? En waren die ouders verplicht het contract te tekenen? Is dit een oplegging van overheidswegen? >> Wat hier in het klein gebeurt met contracten, doet Bush in Irak >> met bommen. Zover zal het zeker niet komen met >> het allochtonen verplichten het rioolrattenkinderfeest te vieren >> Ik ben eigenlijk tros op de nieuwe Nederlanders. Nou ik ken er zat die het feest gewoon lekker en leuk meevieren zonder bijgedachten, en ik ben inderdaad trots op hen daarvoor. >> Door hun optreden worden de Nederlandse racisten langzaam >> genezen en wordt het Sinterklaasfeest elk jaar weer minder >> gevierd of zeer ingetogen gevierd.. Het feit is dat het juist steeds meer terrein wint, terwijl het enkele jaren terug terrein verloren had. >> Het zou al een hele verbetering zijn indien de Pietjes >> niet zwart werden geschilderd en geen pruik met neger >> haar opdeden. Ja en moderne hiphop kleding gingen dragen inplaats van de kledij die de spaanse overheersers droegen toen zij ons land bezet hielden. Maar daar hoor je ons niet ens over, want wij weten wel beter dan alles super serieus te nemen en de meerwaarde van zo`n feest kennen. >> Mama en papa hoeven dan ook niet te liegen en kinderen te vertellen >> dat de Pietjes uit de schoorsteen komen die er ook niet meer zijn. oh? Dus die schorrsteenvegers die elk jaar komen nemen me in de maling? >> Mama maar wat is een schoorsteen? >> Daar zit roet in Pietje? >> Hebben wij ook een schoorsteen mama? >> Nee, maar Piet is eerst naakt door de schoorsteen gegaan van >> huizen waar er nog schoorstenen staan. Daarom is Zwate Piet >> zo zwart. Ja en je hebt mijn grappige anekdote meteen meegenomen in je fantasie wereldje, ik ben vereert. >> Mama, maar de kleren van zwarte Piet zijn nog helemaal >> schoon. >> Pieterbaas ging naakt door de schoorsteen Pietje >> Waarom naakt mama? >> Pieterbaas was op zoek naar meisjes die >> hun schoen al klaar hadden staan. >> O,oooo Ja de vunzige gedachten van wereldsman komt meteen boven drijven. Maar kleding kan je ook wassen, moet je eens proberen wereldsman. ;O) >> Wat een misere voor al die onschuldige en schattige kleintjes >> Dat ouders hun kinderen dat aandoen is al het bewijs dat ze >> niet in goed in hun hoofd zijn! >> Gezonde ouders doen hun kinderen dat toch niet zomaar aan Nee die vertellen verhaaltjes over een goede god die miljoenen verzoop etc etc etc. >> Nederlanders die niet meer tot leugenmachines gemaakt >> worden is ook al heel wat waard! >> Ouders, doe in 2005 er wat aan!!!! Juist viert het feest met nog grotere blijdschap. > Ik hoopte zo dat jou "genaratie" zijn medicijnen zou blijven gebruiken, > maar > helaas. > Opnieuw stompzinnig typwerk dat onze overheid dan ook nog eens wil laten > bewaren,....... > > > |
![]() |
#7 |
|
![]() "R.Wereldsman" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > Sinterklaas en Pieterbaas gaat na nog 1 genaratie verdwijnen > en de figuren zullen langzaam worden aangepast Over aanpassen gesproken. Wanneer ga jij je eens aanpassen? |
![]() |
#8 |
|
![]() "R.Wereldsman" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > Sinterklaas en Pieterbaas gaat na nog 1 genaratie verdwijnen > en de figuren zullen langzaam worden aangepast > Wat ben je toch een vreselijke doordrammer. Ik hoop dat ze jou vandaag of morgen eens een goed pak rammel komen geven, want dat is waarschijnlijk de enige manier waar door jij RESPECT gaat krijgen voor anderen en hun traditie. Bij mij ben je nu te ver gegaan en vrdwijn je in mijn killfilter, Sukkel. *PLOINK -- The Ghost |
![]() |
#9 |
|
![]() "The Ghost" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "R.Wereldsman" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> Sinterklaas en Pieterbaas gaat na nog 1 genaratie verdwijnen >> en de figuren zullen langzaam worden aangepast >> > Wat ben je toch een vreselijke doordrammer. > Ik hoop dat ze jou vandaag of morgen eens een goed pak rammel komen geven, > want dat is waarschijnlijk de enige manier waar door jij RESPECT gaat > krijgen voor anderen en hun traditie. > > Bij mij ben je nu te ver gegaan en vrdwijn je in mijn killfilter, Sukkel. > > *PLOINK Dan lees je die berichtjes alleen nog maar als er iemand op reageert, zoals ik nu deed. Zijn reactie kan ik niet eens lezen niet dat die er wat toe doet trouwens, die kan je van te voren zien aankomen. ;o) > The Ghost > > |
![]() |
#10 |
|
![]() "Barokino" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > > R.Wereldsman schreef: > >> Ouders, doe in 2005 er wat aan!!!! > > Als jij beloofd dat je tot 1 dember 2005 niet zit te zeiken over een > cultuurfeest van een land waar jij niet thuishoort. Als jij nu eens belooft niet meer op dat gebrabbel van R. Wereldvreemd te reageren;-( > |
![]() |
#11 |
|
![]() "The Ghost" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "R.Wereldsman" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> Sinterklaas en Pieterbaas gaat na nog 1 genaratie verdwijnen >> en de figuren zullen langzaam worden aangepast >> > Wat ben je toch een vreselijke doordrammer. > Ik hoop dat ze jou vandaag of morgen eens een goed pak rammel komen geven, > want dat is waarschijnlijk de enige manier waar door jij RESPECT gaat > krijgen voor anderen en hun traditie. > > Bij mij ben je nu te ver gegaan en vrdwijn je in mijn killfilter, Sukkel. > > *PLOINK > > -- > The Ghost > > Respect? Enige respect wat ie heeft is respect voor Nokia, BMW, goud en diamant en andere glimme dingetjes. |
![]() |
#12 |
|
![]() R.Wereldsman wrote:
Gij zijt de Familie Doorzon van deze nieuwsgroep. -- Karel "de Jazz" Jansens "When any government, or any church for that matter, undertakes to say to its subjects, 'This you may not read, this you must not see, this you are forbidden to know,' the end result is tyranny and oppression, no matter how holy the motives." (Robert A. Heinlein) |
![]() |
#13 |
|
![]() R.Wereldsman wrote:
Ha, nutcase! > Het zou al een hele verbetering zijn indien de Pietjes > niet zwart werden geschilderd en geen pruik met neger > haar opdeden. Bij mij in de buurt liepen een sint met twee zwarte pieten van een jaartje of twaalf. Het aardige was dat de sint een 'bruin' jongetje was en de zwarte pieten witte jongetjes met een paar strepen zwart in hun gezicht. Die hebben het beter begrepen dan onze Wereldsman. Het is nl. maar een spelletje! > Mama en papa hoeven dan ook niet te liegen en kinderen te vertellen > dat de Pietjes uit de schoorsteen komen die er ook niet meer zijn. > Mama maar wat is een schoorsteen? > Daar zit roet in Pietje? > Hebben wij ook een schoorsteen mama? > Nee, maar Piet is eerst naakt door de schoorsteen gegaan van > huizen waar er nog schoorstenen staan. Daarom is Zwate Piet > zo zwart. > Mama, maar de kleren van zwarte Piet zijn nog helemaal > schoon. > Pieterbaas ging naakt door de schoorsteen Pietje > Waarom naakt mama? > Pieterbaas was op zoek naar meisjes die > hun schoen al klaar hadden staan. > O,oooo Wie is er hier nou niet goed in z'n hoofd? > Wat een misere voor al die onschuldige en schattige kleintjes > Dat ouders hun kinderen dat aandoen is al het bewijs dat ze > niet in goed in hun hoofd zijn! > Gezonde ouders doen hun kinderen dat toch niet zomaar aan > > Nederlanders die niet meer tot leugenmachines gemaakt > worden is ook al heel wat waard! > Ouders, doe in 2005 er wat aan!!!! Ben je gek. De kinderen in mijn omgeving vinden het veel te leuk. Ook de allochtoontjes... Zuurpruim! Ximinez -- Our three weapons are fear, surprise, and ruthless efficiency... and an almost fanatical devotion to the Pope.... http://www.ai.mit.edu/people/paulfitz/spanish/t1.html |
![]() |
#14 |
|
![]() Zo hallo..
Lees je nog niet de bronnen die je zijn aangedragen. Zucht... Zo kun je mensen nooit overtuigen. "R.Wereldsman" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... : Sinterklaas en Pieterbaas gaat na nog 1 genaratie verdwijnen : en de figuren zullen langzaam worden aangepast : : Het feit dat schoolhoofden ouders moeten verplichten : contracten te tekenen dat hun kind op school : ook verplicht moeten meedoen : met diet racistische Sinterklaasfeest is nationale schande. : : Het is typerend voor racistengedrag. : De mensen worden gechanteerd met machtsmiddelen : en soms met geweldsmiddelen : om rioolrattengedrag te vertonen en vervolgens wordt geroepen : dat veel mensen meedoen en dat het een succes is. : Men lijkt ook Bush zelf wel! : : Wat hier in het klein gebeurt met contracten, doet Bush in Irak : met bommen. Zover zal het zeker niet komen met : het allochtonen verplichten het rioolrattenkinderfeest te vieren : Ik ben eigenlijk tros op de nieuwe Nederlanders. : Door hun optreden worden de Nederlandse racisten langzaam : genezen en wordt het Sinterklaasfeest elk jaar weer minder : gevierd of zeer ingetogen gevierd.. : : Het zou al een hele verbetering zijn indien de Pietjes : niet zwart werden geschilderd en geen pruik met neger : haar opdeden. : Mama en papa hoeven dan ook niet te liegen en kinderen te vertellen : dat de Pietjes uit de schoorsteen komen die er ook niet meer zijn. : Mama maar wat is een schoorsteen? : Daar zit roet in Pietje? : Hebben wij ook een schoorsteen mama? : Nee, maar Piet is eerst naakt door de schoorsteen gegaan van : huizen waar er nog schoorstenen staan. Daarom is Zwate Piet : zo zwart. : Mama, maar de kleren van zwarte Piet zijn nog helemaal : schoon. : Pieterbaas ging naakt door de schoorsteen Pietje : Waarom naakt mama? : Pieterbaas was op zoek naar meisjes die : hun schoen al klaar hadden staan. : O,oooo : : Wat een misere voor al die onschuldige en schattige kleintjes : Dat ouders hun kinderen dat aandoen is al het bewijs dat ze : niet in goed in hun hoofd zijn! : Gezonde ouders doen hun kinderen dat toch niet zomaar aan : : Nederlanders die niet meer tot leugenmachines gemaakt : worden is ook al heel wat waard! : Ouders, doe in 2005 er wat aan!!!! : : : |
![]() |
#15 |
|
![]() Jij bent bijzonder gestoord. Eigenlijk een hopeloos geval als ik elke keer jouw
waanzinnige berichten lees. Kun je niet terug naar het land waar jouw soortgenoten wonen? |
![]() |
#16 |
|
![]() R.Wereldsman schreef:
>Sinterklaas en Pieterbaas Knecht!!! ------ Samen op weg naar de ondergang. |
![]() |
#17 |
|
![]() "R.Wereldsman" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... Wat ben je toch een vreselijke zielige man! |
![]() |
#18 |
|
![]() "D.E." <ask4myemail> wrote in message news:[email protected]... > > "The Ghost" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "R.Wereldsman" <[email protected]> wrote in message >> news:[email protected]... >>> Sinterklaas en Pieterbaas gaat na nog 1 genaratie verdwijnen >>> en de figuren zullen langzaam worden aangepast >>> >> Wat ben je toch een vreselijke doordrammer. >> Ik hoop dat ze jou vandaag of morgen eens een goed pak rammel komen >> geven, want dat is waarschijnlijk de enige manier waar door jij RESPECT >> gaat krijgen voor anderen en hun traditie. >> >> Bij mij ben je nu te ver gegaan en vrdwijn je in mijn killfilter, Sukkel. >> >> *PLOINK > > Dan lees je die berichtjes alleen nog maar als er iemand > op reageert, zoals ik nu deed. Zijn reactie kan ik niet eens lezen > niet dat die er wat toe doet trouwens, die kan je van te voren > zien aankomen. ;o) > Klopt, als een bus, de reakties heb ik ook geen problemen mee, berichten van zo'n cultuur barbaar wel. -- The Ghost Heeft het heerlijke avondje gister uitbundig gevierd |
![]() |
#19 |
|
![]() Helemaal mee eens!!!!
"R.Wereldsman" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > Sinterklaas en Pieterbaas gaat na nog 1 genaratie verdwijnen > en de figuren zullen langzaam worden aangepast > > Het feit dat schoolhoofden ouders moeten verplichten > contracten te tekenen dat hun kind op school > ook verplicht moeten meedoen > met diet racistische Sinterklaasfeest is nationale schande. > > Het is typerend voor racistengedrag. > De mensen worden gechanteerd met machtsmiddelen > en soms met geweldsmiddelen > om rioolrattengedrag te vertonen en vervolgens wordt geroepen > dat veel mensen meedoen en dat het een succes is. > Men lijkt ook Bush zelf wel! > > Wat hier in het klein gebeurt met contracten, doet Bush in Irak > met bommen. Zover zal het zeker niet komen met > het allochtonen verplichten het rioolrattenkinderfeest te vieren > Ik ben eigenlijk tros op de nieuwe Nederlanders. > Door hun optreden worden de Nederlandse racisten langzaam > genezen en wordt het Sinterklaasfeest elk jaar weer minder > gevierd of zeer ingetogen gevierd.. > > Het zou al een hele verbetering zijn indien de Pietjes > niet zwart werden geschilderd en geen pruik met neger > haar opdeden. > Mama en papa hoeven dan ook niet te liegen en kinderen te vertellen > dat de Pietjes uit de schoorsteen komen die er ook niet meer zijn. > Mama maar wat is een schoorsteen? > Daar zit roet in Pietje? > Hebben wij ook een schoorsteen mama? > Nee, maar Piet is eerst naakt door de schoorsteen gegaan van > huizen waar er nog schoorstenen staan. Daarom is Zwate Piet > zo zwart. > Mama, maar de kleren van zwarte Piet zijn nog helemaal > schoon. > Pieterbaas ging naakt door de schoorsteen Pietje > Waarom naakt mama? > Pieterbaas was op zoek naar meisjes die > hun schoen al klaar hadden staan. > O,oooo > > Wat een misere voor al die onschuldige en schattige kleintjes > Dat ouders hun kinderen dat aandoen is al het bewijs dat ze > niet in goed in hun hoofd zijn! > Gezonde ouders doen hun kinderen dat toch niet zomaar aan > > Nederlanders die niet meer tot leugenmachines gemaakt > worden is ook al heel wat waard! > Ouders, doe in 2005 er wat aan!!!! > > > |
![]() |
#20 |
|
![]() "R.Wereldsman" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > Sinterklaas en Pieterbaas gaat na nog 1 genaratie verdwijnen > en de figuren zullen langzaam worden aangepast > > Het feit dat schoolhoofden ouders moeten verplichten > contracten te tekenen dat hun kind op school > ook verplicht moeten meedoen > met diet racistische Sinterklaasfeest is nationale schande. > > Het is typerend voor racistengedrag. > De mensen worden gechanteerd met machtsmiddelen > en soms met geweldsmiddelen > om rioolrattengedrag te vertonen en vervolgens wordt geroepen > dat veel mensen meedoen en dat het een succes is. > Men lijkt ook Bush zelf wel! > > Wat hier in het klein gebeurt met contracten, doet Bush in Irak > met bommen. Zover zal het zeker niet komen met > het allochtonen verplichten het rioolrattenkinderfeest te vieren > Ik ben eigenlijk tros op de nieuwe Nederlanders. > Door hun optreden worden de Nederlandse racisten langzaam > genezen en wordt het Sinterklaasfeest elk jaar weer minder > gevierd of zeer ingetogen gevierd.. > > Het zou al een hele verbetering zijn indien de Pietjes > niet zwart werden geschilderd en geen pruik met neger > haar opdeden. > Mama en papa hoeven dan ook niet te liegen en kinderen te vertellen > dat de Pietjes uit de schoorsteen komen die er ook niet meer zijn. > Mama maar wat is een schoorsteen? > Daar zit roet in Pietje? > Hebben wij ook een schoorsteen mama? > Nee, maar Piet is eerst naakt door de schoorsteen gegaan van > huizen waar er nog schoorstenen staan. Daarom is Zwate Piet > zo zwart. > Mama, maar de kleren van zwarte Piet zijn nog helemaal > schoon. > Pieterbaas ging naakt door de schoorsteen Pietje > Waarom naakt mama? > Pieterbaas was op zoek naar meisjes die > hun schoen al klaar hadden staan. > O,oooo > > Wat een misere voor al die onschuldige en schattige kleintjes > Dat ouders hun kinderen dat aandoen is al het bewijs dat ze > niet in goed in hun hoofd zijn! > Gezonde ouders doen hun kinderen dat toch niet zomaar aan > > Nederlanders die niet meer tot leugenmachines gemaakt > worden is ook al heel wat waard! > Ouders, doe in 2005 er wat aan!!!! > > > Dat is allemaal folklore (cultureel erfgoed) , waarom moet daar zo zwaar aan getild worden. Kunnen we misschien ook metteen de kleinsten op de hoogte brengen dat de ooievaar niet bestaat . |