![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Onderwerp:
Veel Doden sportwereld v gevaccineerde sporters, mysterie?? Betoog: 1) zie onderstaand vond ik op facebook zonet, bron onbekend, maar het is waar. heel veel gevaccineerde topsporters zakken dus opeens in elkaar na hartproblemen en overlijden zelfs. 2) Verdacht aantal en gevaccineerd ok, topsporters, kerngezond, jong, hoe is dit mogelijk?? Heeft men hier al een medisch wetenschappelijk verklaring voor? Is dit een van de bijwerkingen van de corona vaccins?? Griezelig ok. 3) Omicron komt eraan, Fasten YOur Seatbelts, we are Crashing, going Down, Mayday our Dutch WOIII WAR scramjet Fighters are crashing 4) China heeft het nu makkelijker, lekker blanke lijken pikken in Europa om hun vetgemeste chinese honden lekkerder Europees voer te geven. ---------------------------------- copy van facebook, bron onbekend, poster naam: Avish Jajairam Giat0sttfpoer0en omc regd133:00 · Er gebeurd iets raars in de sportwereld. Geen idee waar het door komt. Ze waren in elk geval “beschermd” door de prik. ?????? ? 04.06.21, Italië, 29 jaar ? Italië: de 29-jarige ex-prof Giuseppe Perrino zakt in elkaar en sterft tijdens een liefdadigheidswedstrijd voor zijn overleden broer. ? 07.06.21, Duitsland 38 jaar ? Professioneel tafeltennisser Michael Schneider overlijdt plotseling en onverwacht. ? 12.06.21, Denemarken, 29 jaar ? Voetballer Christian Eriksen zakt levenloos in elkaar tijdens een EK-wedstrijd – hij kan worden gereanimeerd, maar heeft voor de rest van zijn leven een pacemaker nodig. ? 22.06.21, Hongarije, 18 jaar ? Voetballer Viktor Marcell Hegedüs overlijdt tijdens warming up voor training in Hongarije. ? 14.07.21, Nederland, 31 jaar ? Olympisch schaatskampioene Kjelt Nuis ernstig ziek na de prik, opgenomen in ziekenhuis met hartproblemen. ? 16.07.21, Egypte ? Voetballer Imad Bayumi overleed tijdens een vriendschappelijke wedstrijd in Egypte. ? 22.07.21, Duitsland, 36 jaar ? Op 22 juli ontmoetten SV Olympia Schlanstedt en Germania uit Kroppenstedt elkaar. Tijdens de wedstrijd zakte Schlanstedt’s speler Nicky Dalibor in elkaar en moest op het veld worden gereanimeerd. ? 23.07.21, Duitsland, 27 jaar ? Tim B. van SV Hamberge (Sleeswijk-Holstein) zakt in elkaar en overlijdt na zijn terugkeer van een voetbaltoernooi. ? 24.07.21, Duitsland ? Een speler van TuS Hoberge-Uerentrup (Bielefeld) zakt op het veld in elkaar met een hartstilstand. ? 31.07.21, Nederland, 19 jaar ? De 19-jarige handbalspeelster Whitnée Abriska is vlak voor een vlucht aan een hartstilstand overleden. ? 02.08.21, België, 18 jaar ? Rune Coghe (18) van Eendracht Hoglede (België) krijgt hartaanval tijdens wedstrijd ? 02.08.21, Oostenrijk, 18 jaar ? Kroniek: 18-jarige naamloze speler in Burgenland (Oostenrijk) zakt in elkaar op het veld en kan gered worden dankzij inzet helikopter. ? 06.08.21, Duitsland ? District competitie speler van SpVgg. Oelde II moet gereanimeerd worden door zijn tegenstander. ? 14.08.21, België, 37 jaar ? De voormalige Franse profvoetballer Franck Berrier, slechts 37 jaar oud, stierf aan verschillende hartaanvallen tijdens het tennissen. ? 15.08.21 Duitsland ? Keeperstrainer van SV Niederpöring krijgt hartaanval na training. ? 16.08.21 Frankrijk 24 jaar ? Bordeaux professional Samuel Kalu krijgt een hartstilstand tijdens een Ligue 1 wedstrijd. ? 18.08.21 België 25 jaar ? Belgisch voetballer Jente Van Genechten (25) krijgt hartstilstand in de beginfase van een bekerwedstrijd. ? 21.08.21, Turkije, 31 jaar ? Fabrice N’Sakala (31) van Besiktas Istanbul zakt zonder tussenkomst van de tegenstander op het veld in elkaar en moet naar het ziekenhuis worden gebracht ? 22.08.21, Italië, 29 jaar ? Pedro Obiang van Italiaanse eerste divisie club Sassuolo Calcio opgenomen in ziekenhuis met myocarditis na de prik. ? 22.08.21, Venezuela, 30 jaar ? Venezolaans nationaal kampioene marathon Alexaida Guedez sterft aan een hartaanval tijdens een 5.000 meter wedstrijd. ? 24.08.21, Luxemburg, 29 jaar ? José dos Reis, een speler van Rood Zwart Pfaffenthal (Luxemburg) zakt op het veld in elkaar en moet worden gereanimeerd. ? ? 29.08.21, Duitsland ? In de C-Liga Dillenburg (Midden-Hessen), zakt een speler van Hirzenhain in elkaar en de wedstrijd wordt gestaakt. ? 05.09.21, Frankrijk, 16 jaar ? Diego Ferchaud van ASPTT Caen krijgt een hartstilstand tijdens een competitiewedstrijd onder 18 jaar in Saint-Lô. ? 06.09.21, Oostenrijk ? ASV Baden (Neder-Oostenrijk) speler zakt op het veld in elkaar en moet gereanimeerd worden. ? 06.09.21, Italië, 16 jaar ? 16-jarige naamloze voetballer in Bergamo krijgt hartstilstand ? 06.09.21, België, 27 jaar ? Belgisch amateurvoetballer Jens De Smet (27) uit Maldegem krijgt hartaanval tijdens wedstrijd en overlijdt in ziekenhuis. ? 06.09.21, Italië, 13 jaar ? 13-jarige voetballer van de club Janus Nova uit Saccolongo (Italië) zakt op het veld in elkaar met hartstilstand ? 07.09.21,Groot Brittannië, 17 jaar ? 17-jarige voetballer Dylan Rich overlijdt aan een dubbele hartaanval tijdens een wedstrijd in Engeland. --------------------------- |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() dit is GEEN Leugen ok wetenschaps site artsen ok
China is gevaarlijkste fascistische slaven natie ja als je dood moet gaan nu, of ik zelf dan is het mijn karma?? HOe weet je nou wanneer je dood zal gaan?? Dieren voelen aan wanneer ze dood zullen gaan. ------------------------------- https://www.artsenvoorvrijheid.be/bl...ronder-corona/ ‘China bereidde zich afgelopen 6 jaar voor op Derde Wereldoorlog met biowapens, waaronder corona’ 10 mei 2021 0 reacties biowapen, China, virus Chinese wetenschappers hebben zich de afgelopen zes jaar voorbereid op een Derde Wereldoorlog met biologische en genetische wapens, waaronder het coronavirus. Dat blijkt uit een document dat in handen is van Amerikaanse onderzoekers, schrijft de Daily Mail. Het dossier van de wetenschappers van het Chinese leger gaat over de manipulatie van ziektes om wapens te maken ‘op een manier die nog nooit eerder vertoond is’. Sinds 2015 doet Peking onderzoek naar Sars-coronavirussen als biowapen. Sommigen zijn ervan overtuigd dat het nieuwe coronavirus is ontsnapt uit een lab. De auteurs van het document beweren dat de Derde Wereldoorlog een biologische oorlog zal zijn. In het document staat beschreven hoe je met een biowapen zoveel mogelijk schade kunt aanrichten. China noteerde als enige G20-land een plus Inlichtingenagentschappen vermoeden dat corona is ontsnapt uit een lab in Wuhan. De Braziliaanse president Jair Bolsonaro beschuldigde het land afgelopen week nog van het creëren van corona om een chemische oorlog te beginnen. “Het is een nieuw virus. Niemand weet of het is ontstaan in een lab of omdat iemand een dier heeft gegeten dat hij of zij niet had moeten eten. Maar het is er. Het leger is bekend met chemische en biologische oorlogvoering. Is dit geen nieuwe oorlog? In welk land groeide het bbp het meest? Dat zeg ik niet.” Uit cijfers van de OESO blijkt dat China als enige G20-land een plus noteerde in 2020. De Chinese economie groeide vorig jaar met 2,3 procent. https://www.artsenvoorvrijheid.be/bl...ronder-corona/ -------------------------------- |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() echt vreselijk
tienduizenden gehandicapten en minder validen erbij na corona ziekbed , ik kende een paar mensen en die zijn nog steeds niet hersteld, na 12 maanden, levenslang minder valide. economische schade van corona zal nog fataal worden binnen vijf jaar voor economie op lange termijn --------------------------------- https://www.nu.nl/coronavirus/617037...l_talk_wrapper Minstens helft van mensen met langdurige covid gaat minder naar werk of school 29 november 2021 13:43 Laatste update: 32 minuten geleden 113 NUjij-reacties Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email Zeven op de tien volwassenen die langdurige klachten hebben overgehouden aan een coronabesmetting zeggen niet of minder te kunnen werken. Ook kinderen met langdurige covid kunnen minder doen dan voorheen: meer dan de helft laat weten minder of niet naar school te kunnen, blijkt maandag uit onderzoek van het RIVM. Het RIVM begon in maart dit jaar met het onderzoek naar de langdurige coronaklachten. Van de ruim 15.000 deelnemers hebben bijna 4.500 volwassenen en 113 kinderen al bij de start van het onderzoek aangegeven langdurige klachten te hebben. Van de mensen met langdurige klachten geeft 86 procent aan te kampen met vermoeidheid. Andere veelvoorkomende klachten van langdurige covid zijn concentratieproblemen, kortademigheid en moeite hebben met een drukke omgeving. Onder jongeren komt vermoeidheid ook vaak voor, gevolgd door hoofdpijn, concentratieproblemen en klachten zoals hoesten. Die klachten hebben ook invloed op werk of school. Van de volwassenen geeft 29 procent aan niet te kunnen werken. 40 procent geeft aan minder te kunnen werken. De minderjarigen met langdurige covid gaan in 8 procent van de gevallen niet naar school en in 43 procent minder. Met het onderzoek wil het RIVM een beeld krijgen van hoeveel mensen langdurige klachten overhouden aan een coronabesmetting, wat voor klachten dit zijn en hoelang deze aanhouden. De deelnemers worden daarvoor langere tijd gevolgd. "Deze eerste resultaten geven een indruk over de gezondheidsklachten van mensen die bij de start aangaven al langdurig klachten te hebben", aldus het RIVM. ------------------ REacties zijn niet mis Zeer zorgelijke ontwikkeling. Nog een reden om deze ziekte zeker niet te onderschatten. Dit virus dient serieus bestreden te worden en het vaccin helpt. Sinds 1796 zijn er talloze vaccins ontwikkeld en ik snap dan ook niet dat er toch een groep mensen zich tegen onze vaccinatiecultuur keert. Ik denk dat een vaccinatieplicht om die reden effectief zal zijn, zeker in combinatie met een harde lockdown. 1 uur geleden Op Facebook heb je een groep met mensen met langdurige klachten. Sommigen hebben meegewerkt met dit onderzoek, alleen gaven zij bijna allen aan dat dit onderzoek van het RIVM niet volledig is. Zo kon er maar een beperkt aantal klachten opgegeven worden, daar waar velen veel meer ervaren dan vermoeidheid. Onder andere bijzondere snelle verzuring van de beenspieren. Of het gevoel te hebben altijd aan te staan, met bijbehorende onrust en angsten. De klachten zijn veel uiteenlopender dan het RIVM hier schets. Het probleem hierbij is dat artsen vaak dit soort onderzoeken lezen, waarbij de kans erg groot is, dat als jouw klacht niet in het lijstje voorkomt, je 'geen Long Covid kan hebben'. Natuurlijk goed dat het RIVM hier onderzoek naar doet, maar doe het dan ook gelijk goed. Wellicht heeft dat ook nut voor soort gelijke post-virus naslepen, waar mensen al jaren voor vechten, maar amper gehoor vinden bij de reguliere zorg. 'Het zit tussen de oren' is een vaak gehoorde diagnose. 1 uur geleden " Zo kon er maar een beperkt aantal klachten opgegeven worden, daar waar velen veel meer ervaren dan vermoeidheid. Onder andere bijzondere snelle verzuring van de beenspieren. " Hmmm vraag me af hoeveel van deze mensen dan ook roken, want dit zijn ook klachten die je vaak ontwikkeld van langdurig stevige roker te zijn en dat zeg ik zelf als roker. Wetenschapper 1 uur geleden Opvallend weinig, sterker nog, en zijn onderzoeken die opperen dat roken de kans op long covid iets verkleind. 5 minuten geleden Apart, had er zelf namelijk nog niet zo snel iets over kunnen vinden maar die combinatie van klachten kwam me zo bekend voor. 40 minuten geleden Ik heb die facebook pagina bewust niet meer bezocht omdat ik daar niet vrolijk van werd. Dit is vooral elkaar de put in praten en ervaringen uitwisselen terwijl bij iedereen het ziektebeeld anders is. En ik dacht eerder ook dat ik er steun aan zou hebben na mijn langdurige opname en de heftige nasleep maar het deed mij geen goed. Ik werk zelf nu aan mijn herstel, maar het gaat echt met vallen en opstaan. 5 minuten geleden (Gewijzigd) Wellicht dat iemand het wist, in ieder geval sterkte met het herstel. Mechanisch ingenieur 1 uur geleden Gaan ze een dergelijk onderzoek ook inzetten naar de langetermijnklachten na de vaccins? Na mijn tweede prik heb ik de meeste van de genoemde klachten ook gehad. Een grote achteruitgang in mijn conditie is maanden merkbaar geweest en het is niet gezegd dat dat vanzelf over was gegaan, ik heb behoorlijk mijn best gedaan om dat terug te trainen. Voor degenen die hierop gaan reageren dat ik waarschijnlijk gewoon covid heb gehad: Nee, dat hebben meerdere coronatests uitgesloten. Mensen in mijn omgeving zeider echter als reactie op mijn bijwerking wel dat ik als gezonde jongeman zeer waarschijnlijk wel beter gewoon covid had kunnen hebben dan dit vaccin. 1 uur geleden Mensen in mijn omgeving zeider echter als reactie op mijn bijwerking wel dat ik als gezonde jongeman zeer waarschijnlijk wel beter gewoon covid had kunnen hebben dan dit vaccin. Wat voor medisch achtergrond hebben de mensen in jouw omgeving? 1 uur geleden U kunt ook zeggen: als je zo'n reactie hebt gehad op het vaccin, wie weet wat het virus dan bij u had kunnen aanrichten. Toch? Ik ben jong en verder geen onderliggend lijden en ben voordat de vaccins er waren flink getroffen. Kamp nu nog met de naweeen, ik kan je vertellen dat als ze je vragen of ze je moeten reanimeren als het misgaat dan is het goed mis met je. Dan ben je 40 jaar, bewoog elke dag, eet gezond, niet te zwaar enz enz. En nu ? Worstel ik me door de dag en niemand die weet of het ooit beter wordt. 18 minuten geleden Registratie vind al plaats via laren, misschien weten ze daar of er een analyse komt naar gemelde bijwerkingen. Het advies van de mensen in uw omgeving, is apart, u weet namelijk niet of u met een covid besmetten in het ziekenhuis of op de ic terecht komt, daar liggen ook mensen die dachten dat ze gezond waren en een goed immuunsysteem Log in en lees meer reacties Lees nog meer reacties, stel vragen aan de redactie, geef respect en praat mee over het belangrijkste nieuws. Heb je al een account?Inloggen https://www.nu.nl/coronavirus/617037...l_talk_wrapper ----------------------------------- |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Ondertussen is er ook een verklaring voor het feit dat er in 2021 5x meer voetballers doodvallen aan hartstilstanden dan gewoonlijk.
Het is namelijk 'toeval'. https://www.dailymail.co.uk/sport/sp...incidence.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() Iets om zeker op te volgen. Het zou te maken kunnen hebben met hoe mRNA werkt. Maar evenzeer kan het gewoon iets anders zijn.
Als er zoiets gebeurd dezer dagen is de spotlight er té snel. We zijn nog maar 1 jaar bezig met spuiten hé. Meestal wacht men 5 ?* 10 jaar voor conclusies te trekken of iets deftig werkt. Misschien beetje morbide: als er nu zo een paar voetballers neervallen, dat is toch "collateral damage" voor een zeer succesvolle corona-inenting?! Hoeveel doden zijn er daar niet mee voorkomen?
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komaan met wat die allemaal spuiten , slikken, zuipen etc...
dat is toch normaal dat die doodvallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Je moet niet vragen hoe een vuiligheid dat vaccin is. Die sporters slikken vuiligheid maar vielen er niet van dood. Nu slikken ze vaccin en vallen ze dood. Is dat vaccin dan grotere vuiligheid dan ze altijd geslikt hebben of niet?
Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 30 november 2021 om 10:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amerikaanse geneesmiddelenagentschap voegt waarschuwing voor hartontstekingen toe aan bijsluiter vaccins Moderna en Pfizer
Het Amerikaanse geneesmiddelenagentschap FDA heeft een waarschuwing voor het risico op zeldzame hartontstekingen toegevoegd aan de bijsluiter van de coronavaccins van Pfizer en Moderna. TT 26-06-21, 10:11 Laatste update: 26-06-21, 11:11 Bron: Belga
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben in Vlaanderen een (uit Catalonië geïmporteerde) prof die een wereldautoriteit is in cardiologie.
Ik wacht op een ernstige link van zijn woorden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo’n voetballer is wel 60 verloren levensjaren plus levensjaren die verloren gaan door zaken waar ze niet direct aan dood vallen. Dit is maar het topje van de ijsberg. Kinderen verliezen ook levensjaren door verloren school, de schade is vele malen erger dan de winst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#14 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar u vraagt en wij draaien ![]() https://www.hbvl.be/cnt/dmf20210603_95230214 (ok, ik geef toe, de link is misschien niet zo ernstig) ![]() Hartspierontsteking mogelijk bijwerking van Pfizervaccin, maar wat is dat precies? Myocarditis, of de ontsteking van de hartspier, zou mogelijk een nieuwe bijwerking van het Pfizervaccin kunnen zijn. Dat melden althans Israëlische onderzoekers. “We moeten dit ernstig nemen”, zegt cardioloog Pedro Brugada. “Die ontstekingen komen in alle vormen voor: van onschuldig tot dodelijk.” En? Neem jij dit ernstig, schoof? Of zijn die voetballers en andere sportlui maar aanstellers die het vaccin in een slecht daglicht willen plaatsen? ![]() Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 30 november 2021 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Titel van de draad: Veel Doden sportwereld v gevaccineerde sporters, mysterie??
Veel doden dus. Wel, dan is het dringend tijd om meer begraafplaatsen te voorzien. Ik stel voor om begraafplaatsen per sport te voorzien: in elke gemeente één voor de foetbal, één voor de basket, één voor de volley, een voor de tennis, en een voor alle andere sporten tezamen, behalve vogelpik en biljart.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() ok onze eerste russsische trol met een slechte vertaalsoftware is gekend
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja dus het is vergif voor je hart functie en toch wil men nog honderden miljoene volspuiten met dit gif?? dit si een HOlocaust ok klimaat maffia zit hierachter en die globalisten, linkse fascisten die zo 1 miljard mensen willen doodmaken en babies moeten doodgaan om de wereldbevolking te halveren binnen 10 jaar tijd. Satanisten en mensenhaters hebben deze vaccins ontwikkeld er komen nog ergere corona doden golven aan in orde van tientallen miljoenen ze sleutelen nog aan nieuwe varianten, omicron is niet natuurlijk, synthetisch gemodificeerd, 30 spike verschillen, kan niet natuurlijk zijn. ze willen ook negers in AFrika flink uitroeien en mensen uit india ook. pigmentatie versterkt de dodelijkheid |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=dewanand;9828261]dit is GEEN Leugen ok wetenschaps site artsen ok
China is gevaarlijkste fascistische slaven natie ja als je dood moet gaan nu, of ik zelf dan is het mijn karma?? HOe weet je nou wanneer je dood zal gaan?? Dieren voelen aan wanneer ze dood zullen gaan. ------------------------------- ... Oude mensen voelen ook aan wanneer ze doodgaan. |
![]() |
![]() |